Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrzynia - brak 3 biegu.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Śro 21:47, 04 Sty 2012    Temat postu:

Tuner napisał:
Cytat:
może jak z skutecznie naprawisz swoją jawe też złapiesz bakcyla

Jak my wszyscy tutaj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Śro 23:17, 04 Sty 2012    Temat postu:

zdarza się ze czasem kogoś spotka niepowodzenie przy pierwszym podejściu i wtedy niektórzy rezygnują- ale warto wyciągać wnioski i iść dalej - tak trochę filozofią zaleciało ale to prawda, jak coś spiep...ymy to trzeba przemyśleć jaki był powód i jak uniknąć tego w przyszłości- typu kiedyś za młodu widziałem jak wujek w jawce 50 ściąga z wału zębatkę (tą która ,,napędza,, łańcuszek sprzęgłowy) - używał dwóch pilników, opierał jeden od góry a drógi od dołu o karter i energicznym ruchem udawało mu się podważyć i ściągnąć zębatkę ze stożka- myślałem ze tak sie robi, tęż tak zrobiłem w ETeZetce - sposób skuteczny ale po kilku takich demontażach olej zaczął mi się sączyć od dołu- wniosek wysunąłem taki ze pilnik jest twardy a aluminium miękkie i używając karteru jako dźwigni odkształciłem powierzchnie przylegania pokrywy - następnie kupiłem specjalny ściągacz do etz150, odrazy do etz251 i taki do łożysk (trójramienny- nadaje się również do ściągania takich zębatek właśnie ze stożka) od tamtej pory wiem ze lepiej dzień poczekać z rozbiórka lub montażem i dorobić lub dokupić co trzeba- dużo się rozpisałem i może niepotrzebnie ale czułem taką potrzebę wewnętrzną Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Śro 23:19, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin