Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc w regulacji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dorsz87
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław/Podkarpacie

PostWysłany: Pią 9:43, 31 Sty 2020    Temat postu: Pomoc w regulacji

Witam

Poszukuję kogoś z Podkarpacia najlepiej z okolic Jarosławia kto pomoże w ustawieniu i wyregulowaniu mojej Jawy 353 oczywiście odpłatnie. Motor złożony z CDI ma straszne problemy z odpaleniem i mocą.
Może ktoś z forumowiczów zna kogoś wartego polecenia w okolicy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dorsz87
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław/Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:57, 13 Cze 2021    Temat postu:

Nadal aktualne poszukuje pomocy w regulacji Jawy.
Zapłon zmieniony na oryginał i podobne objawy jak na CDI - duże ilości paliwa wydostają się do filtra przez co Jawa jest bardzo słaba. Jeśli, ktoś z kolegów może pomóc i jest z okolic to bardzo bym prosił o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 8:50, 14 Cze 2021    Temat postu:

A jaka jest historia tego silnika? robiłeś remont czy stan jest CI nie znany? na CDI odpalałem różne silnik wyglądające na totalny zlom i faktycznie tak było, ale żaden nie wywalał paliwa w filtr powietrza? dobrą masz kompresję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dorsz87
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław/Podkarpacie

PostWysłany: Pon 13:55, 14 Cze 2021    Temat postu:

Silnik prawie w całości remontowałem sam z małą pomocą kolegów z warsztatu. Jedyna część w którą nie ingerowałem to wał ale poprzedni właściciel twierdził że był oddany do regeneracji gdzieś w Rzeszowie ale już silnik po regeneracji nigdy nie był złożony. Po sprawdzeniu luzu na korbowodzie to rzeczywiście nie było się czego przyczepić.
Ale od początku - Silnik po rozebraniu miał wyrównane połówki, następnie wymienione wszystkie łożyska, zamiana aluminiowego odrzutnika oleju na simering, przeczyszczone otwory smarujące, szlifowany cylinder na 3 szlif, wymiana tłoka, wymiana uszczelnień i uszczelek, i sprawdzany na 3 gaźnikach na wszystkich ten sam efekt. Co do kompresji to jest ok przy pomiarze jeśli dobrze pamiętam to wyszło ok 6 bar.
Zastanawia mnie ten wał ale nie wiem czy można go jakoś inaczej złożyć przy wymianie łożyska igiełkowego ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 19:43, 15 Cze 2021    Temat postu:

jakie masz dysze w gazniku i jak ustawiona iglica?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dorsz87
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarosław/Podkarpacie

PostWysłany: Wto 20:55, 15 Cze 2021    Temat postu:

W gaźniku 2926SBD14b mam dysze główną 103 a rozpylacz 50
W gaźniku 2926SBDb2802 dysza główna 115 a rozpylacz 55
Iglica i w jednym i drugim ustawiona na pierwszy rowek od góry
Na obydwu gaźnikach identyczne objawy.
Jest jeszcze trzeci gaźnik współczesny ale na nim odpala najgorzej i brak oznaczeń dysz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 21:08, 23 Cze 2021    Temat postu:

W gaźniku 2926SBD14b dysza 93 + 50
W gaźniku 2926SBDb2802 dysza 115 + 55

ustaw na srodek iglicę, powietrze wykrecone na 0,7 obrotu.

Teraz można zacząć regulowac

zaplon 2,3 - 2,8 mm przed gmp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin