Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja 353-04: zgrubny plan i trochę pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
giant
Pan Henio



Dołączył: 30 Kwi 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 23:52, 14 Maj 2019    Temat postu: Renowacja 353-04: zgrubny plan i trochę pytań

Witam,

Jak opisywałem w swoim powitalnym poście, zaczyniam przygodę z remontem Jawy 353-04 z 1962. Maszyna jest raczej kompletna, acz zmęczona i dobre naście lat, a może i więcej, stała w bezruchu.

Plan mam prosty - odgruzować maszynę mechanicznie, a "nadwozie" tj. ramę i blachy doprowadzić do sensownego stanu i przede wszystkim zabezpieczyć przed dalszą biodegradacją. Nie mam póki co chęci robienia Jawy na wysoki połysk - chciałbym wykorzystać jak najwięcej ori części, łącznie z poobijanym bakiem (o ile będzie szczelny hehe) i rudymi kolankami.

Pytanie od czego zacząć? Very Happy

Trochę się nad tematem zastanawiałem i sporządziłem poniższą listę opierając się na tym co zdążyłem wyczytać - nadal mam sporo pytań więc pozwolę sobie je zadać przy konkretnych podpunktach.

Właściwie jest to koncert życzeń - dlatego wrzucam do luźnych gadek - chcę w każdym razie mój pogląd na sprawę zweryfikować zanim rozbiorę moto na części.

Koła:

- wygląd: piaskowanie i chromowanie obręczy, nowe szprychy, szkiełkowanie bębnów
- nowe łożyska kol, weryfikacja hamulców - wymiana okładzin, linek, i wszystkiego co się nie kwalifikuje do ponownego użycia.
Pytania:
1. Jaka jest maksymalna średnica wew. bębna + dopuszczalne bicie? Szukałem, ale nie znalazłem.
2. Czy warto ratować stare obręcze (mocno z zewnątrz pokorodowane) czy lepiej zanabyć nowe? Opcja z oczyszczeniem i zamalowaniem corr-active na czas remontu ma sens?
3. Opony: przeglądając forum mitasy wydały się oczywistym wyborem. Pytanie czy warto zainwestować w opony radialne? ktoś próbował?
4. Jakiś polecany "ktoś" od piaskowania/szkiełkowania/chromowania/ malowania proszkowego w Poznaniu?

Zawieszenie:
- rozbiórka, weryfikacja i wymiana tego co trzeba. Na zawieszeniu znam się najmniej i chcę to szczerze mówiąc zostawić na później, jak będę mieć na chodzie elektrykę i silnik.
Pytanie co z lagami? Czy da się jakoś spolerować rdzę i puchnący chrom, po czym od nowa pomiedziować i pochromować? Czy tylko kupno nowych załatwi sprawę?

Silnik i skrzynia:
Tu raczej za dużo opcji nie ma: remont kapitalny + szkiełkowanie dla odpowiedniego wyglądu (ewentualnie polerka dekli). Chciałbym silnik rozebrać sam, natomiast remont i złożenie do kupy zostawić mechanikowi. fachowcom. Macie kogoś godnego polecenia w Poznaniu i okolicach?

Elektryka
Mam oryginalną prądnicę 6V i mechaniczny regulator napięcia. Wyglądają nieźle, ale nie wiem czy działają. Chcę to doprowadzić do stanu używalności i usprawnić dodając moduł digitech - wydaje się to fajnym wyjściem, bo łatwo powrócić do rozwiązania oryginalnego, a poprawa działania powinna być widoczna. Ktoś używa? Sporo info jest o vape i CDI, ale o digitechu w Jawie opinii za bardzo nie widziałem.

Aku nie mam, a i gniazdo bezpiecznika gdzieś poszło w las, chce zatem dolutować gniazdko pod bezpiecznik samochodowy (akurat mam takowe). Wiązkę też pewnie trzeba będzie z czasem dorobić (a może są jakieś sensowne gotowce dostępne?)

Reszta:

- Kanapa - piaskowanie malowanie proszkowe ramki siedzenia, nowa gąbka (ta z 4motor wygląda nieźle - ktoś testował?), natomiast obicie chciałbym zrobić ze skóry u tapicera. Polecacie kogoś w Poznaniu?

- wydechy - kolanka i tłumiki z zewnątrz są pokorodowane dość zauważalnie. Same kolanka chciałem oczyścić (wypiaskować?) i owinąć taśmą do wydechów, widziałem taką przeróbkę gdzieś w necie, wygląda spoko (i tak są już całkiem rude, nie ma sensu ich chromować). Jak wyglądają wkłady tłumików dowiem się po rozbiorce, z zewnątrz jest średnio w każdym razie.

- blachy - błotniki są niezłe, więc póki co chcę zrobić polerkę i pozbyć się ognisk korozji za pomocą papieru ściernego i corr active. Reszta blach wygląda w miarę, chciałbym je póki co zabezpieczyć przed dalszym rdzewieniem, a dziurawą kieszeń aku (wylany akumulator) podnitować odpowiednio dociętym kawałkiem blachy nierdzewki. Ma to sens Waszym zdaniem?

- Bak chce pozostawić taki jaki jest, a więc pozbyć się rudej z wnętrza, sprawdzić czy jest szczelny, i jakoś go w środku zabezpieczyć (myślałem o corr active, ale są różne opinie) Chromy na zewnątrz są rude, pytanie czy da się je zabezpieczyć przed dalszym rdzewieniem? Ogólnie podoba mi się spatynowany wygląd baku, ale boję się, że zwyczajnie przegnije na wylot.


I to by było mniej więcej na tyle - masa planów, niewiele czasu, ograniczone możliwości warsztatowe (tylko podstawowe narzędzia, brak kompresora i elektronarzędzi z wyjątkiem wiertarko-wkrętarki aku). Patrząc na to z obecnej perspektywy - mission impossible. Twisted Evil

Rzecz jasna sporo rzeczy nie ująłem i boje się myśleć ile może to wszytko potrwać (koszt jakoś przełknę, rozłożony w czasie rzecz jasna Wink ), ale chciałbym przynajmniej zacząć i element po elemencie, przywracać Jawie dawną świetność.

Pozdrawiam,

Piotrek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Śro 5:46, 15 Maj 2019    Temat postu: Re: Renowacja 353-04: zgrubny plan i trochę pytań

giant napisał:
Witam,

Jak opisywałem w swoim powitalnym poście, zaczyniam przygodę z remontem Jawy 353-04 z 1962. Maszyna jest raczej kompletna, acz zmęczona i dobre naście lat, a może i więcej, stała w bezruchu.

Plan mam prosty - odgruzować maszynę mechanicznie, a "nadwozie" tj. ramę i blachy doprowadzić do sensownego stanu i przede wszystkim zabezpieczyć przed dalszą biodegradacją. Nie mam póki co chęci robienia Jawy na wysoki połysk - chciałbym wykorzystać jak najwięcej ori części, łącznie z poobijanym bakiem (o ile będzie szczelny hehe) i rudymi kolankami.

Pytanie od czego zacząć? Very Happy

Trochę się nad tematem zastanawiałem i sporządziłem poniższą listę opierając się na tym co zdążyłem wyczytać - nadal mam sporo pytań więc pozwolę sobie je zadać przy konkretnych podpunktach.

Właściwie jest to koncert życzeń - dlatego wrzucam do luźnych gadek - chcę w każdym razie mój pogląd na sprawę zweryfikować zanim rozbiorę moto na części.

Koła:

- wygląd: piaskowanie i chromowanie obręczy, nowe szprychy, szkiełkowanie bębnów
- nowe łożyska kol, weryfikacja hamulców - wymiana okładzin, linek, i wszystkiego co się nie kwalifikuje do ponownego użycia.
Pytania:
1. Jaka jest maksymalna średnica wew. bębna + dopuszczalne bicie? Szukałem, ale nie znalazłem.
2. Czy warto ratować stare obręcze (mocno z zewnątrz pokorodowane) czy lepiej zanabyć nowe? Opcja z oczyszczeniem i zamalowaniem corr-active na czas remontu ma sens?
3. Opony: przeglądając forum mitasy wydały się oczywistym wyborem. Pytanie czy warto zainwestować w opony radialne? ktoś próbował?
4. Jakiś polecany "ktoś" od piaskowania/szkiełkowania/chromowania/ malowania proszkowego w Poznaniu?

Zawieszenie:
- rozbiórka, weryfikacja i wymiana tego co trzeba. Na zawieszeniu znam się najmniej i chcę to szczerze mówiąc zostawić na później, jak będę mieć na chodzie elektrykę i silnik.
Pytanie co z lagami? Czy da się jakoś spolerować rdzę i puchnący chrom, po czym od nowa pomiedziować i pochromować? Czy tylko kupno nowych załatwi sprawę?

Silnik i skrzynia:
Tu raczej za dużo opcji nie ma: remont kapitalny + szkiełkowanie dla odpowiedniego wyglądu (ewentualnie polerka dekli). Chciałbym silnik rozebrać sam, natomiast remont i złożenie do kupy zostawić mechanikowi. fachowcom. Macie kogoś godnego polecenia w Poznaniu i okolicach?

Elektryka
Mam oryginalną prądnicę 6V i mechaniczny regulator napięcia. Wyglądają nieźle, ale nie wiem czy działają. Chcę to doprowadzić do stanu używalności i usprawnić dodając moduł digitech - wydaje się to fajnym wyjściem, bo łatwo powrócić do rozwiązania oryginalnego, a poprawa działania powinna być widoczna. Ktoś używa? Sporo info jest o vape i CDI, ale o digitechu w Jawie opinii za bardzo nie widziałem.

Aku nie mam, a i gniazdo bezpiecznika gdzieś poszło w las, chce zatem dolutować gniazdko pod bezpiecznik samochodowy (akurat mam takowe). Wiązkę też pewnie trzeba będzie z czasem dorobić (a może są jakieś sensowne gotowce dostępne?)

Reszta:

- Kanapa - piaskowanie malowanie proszkowe ramki siedzenia, nowa gąbka (ta z 4motor wygląda nieźle - ktoś testował?), natomiast obicie chciałbym zrobić ze skóry u tapicera. Polecacie kogoś w Poznaniu?

- wydechy - kolanka i tłumiki z zewnątrz są pokorodowane dość zauważalnie. Same kolanka chciałem oczyścić (wypiaskować?) i owinąć taśmą do wydechów, widziałem taką przeróbkę gdzieś w necie, wygląda spoko (i tak są już całkiem rude, nie ma sensu ich chromować). Jak wyglądają wkłady tłumików dowiem się po rozbiorce, z zewnątrz jest średnio w każdym razie.

- blachy - błotniki są niezłe, więc póki co chcę zrobić polerkę i pozbyć się ognisk korozji za pomocą papieru ściernego i corr active. Reszta blach wygląda w miarę, chciałbym je póki co zabezpieczyć przed dalszym rdzewieniem, a dziurawą kieszeń aku (wylany akumulator) podnitować odpowiednio dociętym kawałkiem blachy nierdzewki. Ma to sens Waszym zdaniem?

- Bak chce pozostawić taki jaki jest, a więc pozbyć się rudej z wnętrza, sprawdzić czy jest szczelny, i jakoś go w środku zabezpieczyć (myślałem o corr active, ale są różne opinie) Chromy na zewnątrz są rude, pytanie czy da się je zabezpieczyć przed dalszym rdzewieniem? Ogólnie podoba mi się spatynowany wygląd baku, ale boję się, że zwyczajnie przegnije na wylot.


I to by było mniej więcej na tyle - masa planów, niewiele czasu, ograniczone możliwości warsztatowe (tylko podstawowe narzędzia, brak kompresora i elektronarzędzi z wyjątkiem wiertarko-wkrętarki aku). Patrząc na to z obecnej perspektywy - mission impossible. Twisted Evil

Rzecz jasna sporo rzeczy nie ująłem i boje się myśleć ile może to wszytko potrwać (koszt jakoś przełknę, rozłożony w czasie rzecz jasna Wink ), ale chciałbym przynajmniej zacząć i element po elemencie, przywracać Jawie dawną świetność.

Pozdrawiam,

Piotrek

spróbuję cos pomóc:
koła: piaskowanie przed chromowaniem to podobno zły pomysł. taniej wyjdzie kupując nowe obręcze i szprychy.
opony hm....mitas się sprawdza poza tym jakby dedykowane do jawy
chromowanie i szkiełkowanie - napisz do black-dimon - ogarnie.
silnika nie rozkładaj jesli chcesz zlecić złożenie komuś innemu. To moje subiektywne zdanie, osobiscie nie lubie puzzli. Składający będzie widział stan silnika na świeżo- przy puzlach moze coś umknąć.
elektryka do kilka kabli i konektorów sam ogarniesz ze schematem - gotowca kupisz to przepłacisz a zwykl,e coś i tak nie pasuje....
jestem zwolennikiem cdi ale ja swoją jawą jeżdzę nieomal na coidzień wiec prąd musze miec dobry. cdi moge ci zaproponowac w dobrej cenie wraz z kontrolka ładowania.
Kanapa tylko black dimon pisz i dzwoń bo gabki ma sensowne i pokrowce. turcja z 4motor powoduje cierpnięcie dupy na dłuższych dystansach.
puszke akumulatora mozesz nabyć u mnie odrestaurowaną z wymieniona wew częscią - ale u mnie jest drogo, wiec szukaj używki na aledrogo lub olx
życzę cierpliwości - pamiętaj jawa nie lubi półśrodków i jest cholernie droga w renowacji......ale da się


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 5:47, 17 Maj 2019    Temat postu:

Co do Twojego zestawu pytań to ja na samym początku poprostu bym go odpalił i zobaczył czy da rade tym jeździć. Jeżeli będzie ok to wtedy bym myślał dopiero o tym wszystkim co napisałeś.

Dlaczego? Ponieważ to jest dużo pracy Twojej i innych fachowców, ponieważ wsiądziesz na jawę przejedziesz się i dotrze do Ciebie że to nie jest motor dla Ciebie, jawa to nie jest współczesna japonia to jest zupełnie inny klimat.
Najważniejsze, to co wymieniłeś zrobione dobrze to jest ok 20k pln i nie zrobisz tego w hali garażowej pod blokiem.

Mam nadzieję że Cie zachęciłem, jeżeli nie to daj znać jak będziesz chciał sprzedać jawęVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
giant
Pan Henio



Dołączył: 30 Kwi 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:45, 17 Maj 2019    Temat postu:

Dzięki Panowie za odpowiedzi.

@ZETON

Cytat:
koła: piaskowanie przed chromowaniem to podobno zły pomysł. taniej wyjdzie kupując nowe obręcze i szprychy.

Tak też myślałem, dzięki.

Cytat:
silnika nie rozkładaj jesli chcesz zlecić złożenie komuś innemu.

Masz rację, chociaz korci mnie żeby zajrzeć do środka Wink

Cytat:
pamiętaj jawa nie lubi półśrodków

Myślę, że na dłuższą metę żaden sprzęt nie lubi druciarstwa Wink


@seba


Cytat:
Co do Twojego zestawu pytań to ja na samym początku poprostu bym go odpalił i zobaczył czy da rade tym jeździć.


Problem w tym, że stan maszyny raczej nie pozwoli na odpalenie (zasyfiony bak, wyciek ze skrzyni, brak aku, niewiadomy stan silnika i generalnie wszystkiego na pokładzie), a na pewno na jazdę (w zasadzie brak ogumienia, zerwana linka hamulca, itp).

Cytat:
Dlaczego? Ponieważ to jest dużo pracy Twojej i innych fachowców, ponieważ wsiądziesz na jawę przejedziesz się i dotrze do Ciebie że to nie jest motor dla Ciebie, jawa to nie jest współczesna japonia to jest zupełnie inny klimat
Jawa dla mnie to akurat taka rodzinna pamiątka, patrzę na to w trochę innych kategoriach. Niemniej, jak już wcześniej pisałem, chcę ja stopniowo wyremontować.

Dyskusja jest po to żeby jakoś temat rozplanować i zacząć, bo zwyczajnie boje się totalnej demolki - rozbiorę motor na części pierwsze, coś po drodze wyskoczy, i zostanie Jawa w proszku na zawsze. Stąd zamysł że by działać kawałek po kawałku.

Dobra, koniec z filozofowaniem, dzięki jeszcze raz za porcję wiedzy.
Czy wiecie może gdzie nabyć spec klucz do nakrętek kolanek wydechów? szukałem bezskutecznie na aledrogo.

Pozdrawiam,

Piotrek.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek89gdz
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 10 Sty 2019
Posty: 242
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Sob 7:28, 18 Maj 2019    Temat postu:

Hasło "jawa klucz" Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 11:35, 19 Maj 2019    Temat postu:

Mam wrażenie że się nie rozumiemy w kwestii stopniowego remontu, to o czym piszesz to jest remont kapitalny wszystkiego prowadzony jednoczasowo.

Cytat:
Problem w tym, że stan maszyny raczej nie pozwoli na odpalenie (zasyfiony bak, wyciek ze skrzyni, brak aku, niewiadomy stan silnika i generalnie wszystkiego na pokładzie), a na pewno na jazdę (w zasadzie brak ogumienia, zerwana linka hamulca, itp).


Nic z tych rzeczy wymienionych przez Ciebie nie jest powodem by nie odpalić silnika i się nie przejechać.

Powodzenia w pracach.

PS, klucze do kolanek są dwa, jeden kolanko-cylinder drugi kolanko-tłumik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek89gdz
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 10 Sty 2019
Posty: 242
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Nie 13:39, 19 Maj 2019    Temat postu:

Ja też bym najpierw zrobił wszystko żeby odpalić. Raz, że to zajefajnie motywuje do dalszego działania, dwa będziesz już dużo więcej wiedział o stanie silnika. Skup się wpierw na remoncie silnika. Koła, siedzenia zostaw sobie na koniec Smile

Cytat:
Dyskusja jest po to żeby jakoś temat rozplanować i zacząć, bo zwyczajnie boje się totalnej demolki - rozbiorę motor na części pierwsze, coś po drodze wyskoczy, i zostanie Jawa w proszku na zawsze. Stąd zamysł że by działać kawałek po kawałku


Właśnie dlatego wpierw powinno się sprawdzić wszystko. Im więcej wiesz tym łatwiej się planuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Misiek89gdz dnia Nie 13:43, 19 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wentyl
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PZ

PostWysłany: Pon 7:33, 20 Maj 2019    Temat postu:

zaczerpniete i innego forum adresy usług w okolicach Poznania

[link widoczny dla zalogowanych]

firmy z których korzystałem:

piaskowanie i malowanie proszkowe :
Hydroflomal Krańcowa 135, 62-081 Przeźmierowo

szkiełkowanie :
Top-Mar Łanowa 49, 62-081 Przeźmierowo

ceny normalne....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wentyl dnia Pon 8:00, 20 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 14:28, 20 Maj 2019    Temat postu:

kiedyś przedałem cdi dla jednego chłopaka z FB. chciał odpalić sprzet który w stodole stał 20 lat....tylko gaźnik przedmuchał i odpalił...wiec w czym problem....Zawsze mozna się pobawić z oryginalnym zapłonem.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wentyl
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PZ

PostWysłany: Wto 7:37, 21 Maj 2019    Temat postu:

[quote="wentyl"]zaczerpniete i innego forum adresy usług w okolicach Poznania

[link widoczny dla zalogowanych]

firmy z których korzystałem:

piaskowanie i malowanie proszkowe :
Hydroflomal Krańcowa 135, 62-081 Przeźmierowo

szkiełkowanie :
Top-Mar Łanowa 49, 62-081 Przeźmierowo

szlif cylindra:
Marek Mostowy; Poznań, Kościańska 66

regeneracja wałów:
DOR-MAR Marek Olachowski; Poznań, Krasickiego 45

łożyska, uszczelniacze;
ALBECO; Plewiska, Południowa 71


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 18:22, 23 Cze 2019    Temat postu:

jak potrzebujesz coś zrobić kompleksowo w jednym miejscu pisz do mnie.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin