Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

demontaż tego co trzyma amorki z tyłu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 13:52, 11 Lis 2014    Temat postu: demontaż tego co trzyma amorki z tyłu

Jak wymontować część zaznaczoną na załączonym rysunku?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:58, 11 Lis 2014    Temat postu:

Lentek to jest wahacz i użyj opcji szukaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 14:19, 11 Lis 2014    Temat postu:

dzięki Smile już znalazłem odpowiedni temat Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 18:08, 11 Lis 2014    Temat postu:

Poszukaj sobie też katalog części, łatwiej Ci będzie nazywać poszczególne elementy. Co do wahacza, jeżeli nie masz tam wyczuwalnego luzu to zostaw to, szkoda zabawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 11:46, 26 Lut 2015    Temat postu:

No właśnie wymontowałem to, bo jest luz (nie za duży, ale jest)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bna
Pan Henio



Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:36, 26 Lut 2015    Temat postu:

Moje doświadczenia z wahaczem tylnym nie były zbyt ciekawe. Proponuję przed malowaniem sobie doprowadzić do takiego momentu aby tulejka wahacza wchodziła i swobodnie "pływała" od lewej do prawej strony. Ja niestety pomalowałem oddzielnie każdy element i przy składaniu zrobił się problem, raz że używając młotka uszkodziłem tuleję, a powinna być wypolerowana gładka bez zadr , to jeszcze pokrzywiłem wahacz. Poradziłem sobie z problemem osiowości rozwiertakami i podkładkami dystansowymi 1mm i 0,5 mm w celu zniwelowania luzu pomiędzy ramą i wahaczem. dobrze jest wszystko posmarować dobrym miedzianym smarem i będzie służyło na lata.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obile
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:33, 26 Lut 2015    Temat postu:

Tuleja wahacza ma wchodzić na wcisk do ramy (dlatego tulejki ślizgowe są na wahaczu a nie na ramie) Do montażu najlepiej użyć prasy lub wykonać przyrząd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lentek91
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 10:05, 27 Lut 2015    Temat postu:

Obile napisał:
Tuleja wahacza ma wchodzić na wcisk do ramy (dlatego tulejki ślizgowe są na wahaczu a nie na ramie) Do montażu najlepiej użyć prasy lub wykonać przyrząd.


U mnie już miała luzy, więc będę szukał nowej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin