|
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Pon 17:30, 23 Lis 2009 Temat postu: Gumy kierownicy |
|
|
Może ktoś wie jak założyć gumy ( [link widoczny dla zalogowanych] ), które uszczelniają przednią lampę. Kupiłem nowe, ale nie wiem jak je założyć bez rozcinania. A raczej nie przejdą przez uchwyty od dźwigni hamulaca i sprzęgła:/
Przy okazji chciałbym zapytać, jak oryginalnie była mocowana górna pokrywa lampy? Ja mam z tyłu skręconą na jedną srubkę. Z przodu po bokach jest pozaginana miedziana blaszka, która przechodzi przez otwory w dolnej i górnej pokrywie, coś na kształt zawleczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 20:09, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Mocowanie pokrywy lampy masz oryginalne.
Jeśli chodzi o gumy, to przerabiałem ten temat, poleciało mnóstwo ch... kur... skur...
Nie da się jej zamocować bez rozcinania. Jeśli komuś się to udało, to niech podzieli się tą tajemną sztuką, ja poległem. Próbowałem ją później skleić, zgrzać i...dupa, żadnych efektów. Nie wiem jak robili to w fabryce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m-bartosz
Fachowiec
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARACHOWICE
|
Wysłany: Śro 19:52, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mi się udało, gumy kupiłem również w Dębicy, posmarowałem kierownicę olejem i powolutku pomagając sobie śrubokrętem przełożyłem obie- przez mocowanie klamek na kierownicy bo to największy problem, na pierwszy rzut oka wydaje się to niemożliwe ale mi się udało (może guma była świerza?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cochise
Wyjadacz
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 19:54, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem czeskie - strasznie twarde.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wogi
Młodszy majster
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolnośląski
|
Wysłany: Czw 20:01, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Witam!
Mogę Ci poradzić abyś użył suszarki do włosów (lub opalarki oczywiście z rozsądkiem i nagrzał gumę a później tak jak kolega m-bartosz przy pomocy śrubokręta spróbował przepchnąć. To teoretyczna podpowiedź nie wypróbowana. Ja jeszcze do tego etapu nie doszedłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Śro 10:39, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No i w końcu zabrałem się za te gumy. Wdawało się to niemożliwe, ale dało rade bez rozcinania. I w dodatku bez pomocy śrubokręta. Na początku tak próbowałem, ale nie szło. Zrobiłem tak:
-guma (z Dębicy) w gorącą wodę
-kierownica popsikana smarem do łaćuchów w spray'u
-gumę trzeba naciągnąć na kierownice i po klamce sprzęgła/hamulca przepchać ile się da
-potem klamkę podnieść i wtedy ładnie guma ześliźnie się dalej.
Dzięki dźwigni od hamulca/sprzęgła ta operacja jest naprawdę łatwa. Sam byłem zaskoczony, że tak łatwo poszło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|