Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

piasty kół i zabierak zębatki tył
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Czw 22:31, 20 Gru 2012    Temat postu:

Cytat:

Jezeli chodzi o zabierak to przecież jest jedynie na tylnym kole ,nie wiem skąd wziąłeś na przednim itp.


Przecież tam nic nie piszę o przednim kole. U mnie nazbierało się około 5 kół a mam jedną Jawę.
Pozdrawiam i Wesołych Świąt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARCIN_B
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 23:17, 20 Gru 2012    Temat postu:

Wesołych Smile
Sorki , przeczytałem bez zrozumienia i bez zrozumienia napisałem Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freddy356
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 105
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:12, 21 Gru 2012    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi. Postaram zrobić się jakieś fotki jak to u mnie wygląda. Czyli da się zastosować śruby, oczywiście ze stożkowym łebkiem aby na płask weszły. Natomiast nakrętki też chyba zabardzo nie mogą wystawać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Śro 17:22, 02 Sty 2013    Temat postu:

Jaka jest filozofia mocowania tylnej zębatki na tym wieloklinie który potem wchodzi z zabierak? Moja zębatka jest tam na tyle luźno że mogę nią poruszać. Spać nie spadnie bo nie ma gdzie. Ale jak się ją mocuje na sztywno? I w zasadzie to czy ona ma być wsunięta maksymalnie ile się da na ten wieloklin (najbardziej w prawo patrząc stojąc za motorem)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:45, 02 Sty 2013    Temat postu:

Cytat:
Jaka jest filozofia mocowania tylnej zębatki na tym wieloklinie który potem wchodzi z zabierak?


wcisk, ciasne pasowanie.

Cytat:
Moja zębatka jest tam na tyle luźno że mogę nią poruszać.


Widać jest wyrobiona zębatka lub wielokliny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Śro 21:14, 02 Sty 2013    Temat postu:

Spawarka to dobry pomysł? bo w sumie chodzi tylko o unieruchomienie tej zębatki. Moment z łańcucha na koło i tak przenosi ten wieloklin nie ważne czy wyrobiony czy nie. Jedynie chyba trzeba uważać żeby nie było bicia osiowego... Co sądzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 21:19, 02 Sty 2013    Temat postu:

Cytat:
Spawarka to dobry pomysł? bo w sumie chodzi tylko o unieruchomienie tej zębatki. Moment z łańcucha na koło i tak przenosi ten wieloklin nie ważne czy wyrobiony czy nie.


Nie do końca, wyrobiony będzie hałasował i stukał przy ujmowaniu i dodawaniu gazu.

KUTER napisał:
Jedynie chyba trzeba uważać żeby nie było bicia osiowego... Co sądzicie?

Generalnie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin