Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pogięte kolanka
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Pią 20:17, 19 Mar 2010    Temat postu:

500 za bak we warszawie biorą,ale co z wgniotami to niewiem ale sie dowiem,wysyłam do nich 3 szt.zbiorników,o taniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przegub
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KĘTY

PostWysłany: Śro 22:56, 28 Lip 2010    Temat postu: Przegub

Panowie co z tym lutowaniem mosiadzem? ma ktos jakiś kontakt z takowym fachowcem?? mam kolanka i wydechy do ratowania, bo z peraka, a i bak ma agniotka maleńskiego którego chciałbym wyrugować z powierzchni zbiornika:) cena , w zasadzie , nie gra roli:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtex
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków / Sarzyna

PostWysłany: Pon 23:30, 15 Lis 2010    Temat postu:

Mam inne pytanie, w sumie trochę związane z chromowaniem kolanek. Jak wyczyścic kolanka od środka z nagaru? -Piaskowanie, ropa, jakieś inne chemikalia... Czy ktoś to czyścił?

Galwanizerzy bardzo często nie biora się za chromowanie kolanek bo nie chcą brudzic sobie tego roztworu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtex
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków / Sarzyna

PostWysłany: Pon 23:33, 15 Lis 2010    Temat postu:

Jeszcze dodam, że już dwóch różnych galwanizerów powiedziało mi że kolanek się nie miedziuje, żeby np wyrównac wżery. Miedź od razu się przepali i kolanka będą niebieskie. Rzekomo trzeba użyc niklu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Wto 19:42, 04 Paź 2011    Temat postu:

Tak sobie czytam ten temat, i zapodam kilka sugestii. Co do zakładu to najlepiej szukac zakładu hydraulicznego, ale takiego który istnieje co najmniej 20 lat, bo kiedyś centralne ogrzewania były spawane palnikami acetylenowymi, zaś nowe instalacje to już nie to bo wystarczy palnik propan-butan. Dobry spawacz gazowy bez problemu poradzi sobie z taką pierdołą jak zalanie dziurki, tylko czy się tego podejmie (właśnie z powodu wielkiego bum Very Happy ) wiem co mówię bo mój ojciec ma własnie taki zakład Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Wto 21:21, 04 Paź 2011    Temat postu:

wojtex napisał:
Mam inne pytanie, w sumie trochę związane z chromowaniem kolanek. Jak wyczyścic kolanka od środka z nagaru? -Piaskowanie, ropa, jakieś inne chemikalia... Czy ktoś to czyścił?

Galwanizerzy bardzo często nie biora się za chromowanie kolanek bo nie chcą brudzic sobie tego roztworu.


Kiedyś miałem simsona który bardzo pluł olejem do wydechu. Czyściłem to tak że wlewałem do środka trochę benzyny i podpalałem. Oczywiście na odkręconym wydechu daleko od simsona:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Śro 17:02, 05 Paź 2011    Temat postu:

Ja jak oddawałem kolanka o chromowania to nagar ze środka czyściłem w taki sposób, że brałem palnik i grzałem kolanka potem młotkiem drewnianym albo o deche stukałem i nagar ładnie odpadał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin