Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 353.04 1961
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Czw 19:21, 21 Paź 2010    Temat postu: Jawa 250 353.04 1961

Witam nazywam się kuba i pochodzę z firleja Pod koniec wakacji kupiłem jawę 250 , po którą byłem aż pod Olsztyn Wink Motor ma jedynie 5150 km przebiegu od nowości , ponieważ pierwszy poprzedni właściciel miał na niej wywrotkę ( co widać na zdjęciu ) przez co stał długo nie eksploatowany . Jawa została rozebrana do gołej ramy i zostanie ponownie złożona na nowych gumkach , uszczelkach itp. Dokupiłem do niej przedni błotnik , który wraz z kilkoma elementami został przygotowany i oddany do lakierni . Rama nie będzie malowana zostanie jedynie zaprawiona . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hanek_21 dnia Pon 22:06, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:37, 21 Paź 2010    Temat postu:

Witaj Very Happy

Na Twoim miejscu odświeżyłbym ten lakier a nie malował!! Z tego co widze na zdjęciach jest w super stanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Czw 20:55, 21 Paź 2010    Temat postu:

Pół przedniego błotnika i pokrywa licznika jest pomalowana pędzlem ( widać na zdjęciach ) kielichy są w dobrym stanie , ale wiadomo ciężko dobrać identyczny lakier , chcę po prostu pomalować cały przód jednolicie , nie chcę malować całej jawy , tylko te elementy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Nie 17:49, 28 Lis 2010    Temat postu:

Aktualizacja :
Elementy zostały wypiaskowane i oddane do lakierni . Motor jest już całkowicie rozebrany i wyczyszczony , rama nie będzie malowana zostanie zaprawiona w niektórych miejscach , tam gdzie potrzeba . Odebrałem także chromy z Falenicy , jestem bardzo zadowolony , cenowo i jakościowo W czwartek przyszła do mnie paczka z jawa-części , dokupiłem lusterko boczne widoczne na zdjęciach Zostało tylko zrobić szparunki , które będą jednak naniesione natryskowo , bak jest już przygotowany

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ps. Dorobiłem także kedry , bo stare były już wysłużone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Nie 17:55, 28 Lis 2010    Temat postu:

Po zdjęciu pokrywy sprzęgła za uwarzyłem , przez dziurkę od oleju , że w skrzyni znajduję wolno leżąca śruba m8 , od czego ona może być ? lepiej rozebrać silnik czy ją po prosu wyjąć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 20:32, 28 Lis 2010    Temat postu:

Zdejmij dekiel - zobaczysz czy nie narobiła uszkodzeń.


Co do motocykla..popsułeś go. Bardzo. Wystarczyło go tylko lekko odświeżyć (od lakierów, chromów i nowych gumek są stare parchy zjedzone przez rdzę). MIAŁEŚ piękny oryginał z kilkoma patentami... Szkoda go...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Nie 21:47, 28 Lis 2010    Temat postu:

Przecież malowany jest tylko przód , nie cały motor . Na zdjęciach widać drugi dokupiony błotnik , seryjny był cały pogięty i na dodatek malowany pędzlem co mi bardzo przeszkadzało . Bak , rama , osłony , błotnik tylni zostają w oryginalnym lakierze . A co do silnika chodził do końca i oprócz sprzęgła nie było problemów .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hanek_21 dnia Nie 21:49, 28 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 9:02, 05 Sty 2013    Temat postu:

Dlaczego nie umieszczecie zdjęc bezposrednio w galerii. Ogladnąłem kilka zdjęć przez fotosika, ale dalej juz mi się nie chce. Zresztą fotki sa przez to pomieszane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Sob 12:17, 05 Sty 2013    Temat postu:

pawel-e34 o ile dobrze pamiętam miałem kiedyś problem z galerią Smile Mój błąd

Już się poprawiałem Smile nowe zdjęcia w galerii .

Jawa od ponad półtora roku jest na chodzie i śmiga jak jawa Smile W tym roku dopiero zdaję prawko na motor , więc jeszcze dobrze jej nie przetestowałem .
Zostało mi jedynie : wypolerować prawy dekiel i zalać farbą napis jawa na baku .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 14:32, 05 Sty 2013    Temat postu:

Albo mój kompuetr nawala i nie widzę zdjęć, albo źle je dodałeś. Chyba że mówisz o tych trzech linkach do fotosika?

Zazdroszczę Ci tego że juz masz to za sobą i juz mozesaz jeździć. Ja właśnie w 2012 roku zrobiłem prawko kat. A i to było zapalnikiem do reanimacji Jawy. Nie chwalac się zdałem za pierwszym razem, a ostatnio jeździłem na komarku w wieku 10 lat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Sob 21:18, 05 Sty 2013    Temat postu:

Kurde a ja zdjęcia widzę w galerii Smile musi się chyba wypowiedzieć osoba trzecia . Albo po prostu podaj maila

Przecież renowacja takiej jawy to czysta przyjemność , wcale Ciebie nie rozumiem Very Happy

Ja swoją robiłem około roku czasu . Lakier i chromy są w większości oryginalne . Remont z chromowaniem shineażnika i klamotów zamknął się w 1200zł .


Widziałem , że jesteś na etapie remontu silnika . Tylko pamiętaj składaj na GAMBICIE !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hanek_21 dnia Sob 21:30, 05 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel-e34
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 0:35, 06 Sty 2013    Temat postu:

Tak w zasadzie to jeszcze nic nie zacząłęm. Czekam az sytaucja prawna motoru będzie już załatwiona, żeby nie pchac sie w niepotrzebne koszta.
W dowodzie rejestracyjnym właścicielem jest mój dziadek który nie żyje juz 11 lat, ze spadkiem już mam załatwione. Musze tylko podpisac umowe z obecną właścicielką (kuzynka) i potem do rzeczoznawcy o określenie unikatowości pojazdu, a potem to juz normalna rejestracja.

Doskonale rozumiem ż to przyjemnośc i nie moge się doczekac, az zaczne remont.
Gdzie chromowałeś? Możesz jakis link lub dane fimy podać.
Co to jest ten GAMBIT?

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Nie 9:21, 06 Sty 2013    Temat postu:

Gambit to taka jakby specjalna tektura z której wycina się uszczelki. Przypominam że ten silnik nie ma uszczelki pomiędzy karterami, oryginalnie był składany tylko na sam hermetyk czy inne paskudztwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hanek_21
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Firlej

PostWysłany: Nie 11:46, 06 Sty 2013    Temat postu:

Chromowałem w falenowicach koło Warszawy , cena ok jakość tak na 4+
. Niestety zakład się spalił . Ostatnio oddawałem części do ts-ki , którą teraz remontuję do galwaniera4 [link widoczny dla zalogowanych] i mogę śmiało polecić . Czas realizacji 4 dni - oddałem w sobotę a odebrałem we wtorek wieczorem Very Happy cena ok , gość bardzo miły i słowny . Części dobrze przygotowane pod chrom . Nie wiem jak z większymi elementami np bak , musiał byś się zapytać innych . Słyszałem , że jeden z najlepszych zakładów znajduję się na cukrowniczej , tylko że cenę też mają odpowiednią Smile

Muczos , tylko że dzisiejsze hermetyki to po prostu gówn... . Jeśli masz hermetyk starej daty to nie ma problemu , już to kiedyś przerabiałem . Jak dotychczas złożyłem 7 silników na gambicie i żaden nie leje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1590
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 12:34, 06 Sty 2013    Temat postu:

Hej, a możesz wrzucić zdjęcia części i podać ile Cie to kosztowało?
Pamiętam, że kiedyś składałem silnik od jawy 175 1958r na uszczelkę z kartonu od adidasów + delikatne smarniecie silikonem i też się nie lało. Teraz jeszcze sie nie zastanawiałem jak będę składał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin