Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CZ 175 braki,przeróbki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss90
Pan Henio



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec - Podkarpackie (RMI)

PostWysłany: Czw 19:19, 22 Paź 2009    Temat postu: CZ 175 braki,przeróbki

Chciałem prosić forumowiczów o pomoc.
Posiadam moim zdaniem CZ 175 która została mi sprzedana jako jawa 175.Chciałbym prosić o pomoc w ustaleniu wersji..
Kolejna prośba to:
-stwierdzenie braków wg. tego co widać na zdjęciach (przepraszam za jakość).Głównie chodzi mi o to co brakuje mi pod lewą kapą silnika jak i samej kapy.
-Po otwarciu lewej skrzynki znajduje się tam jakiś przełącznik, chciałbym wiedzieć do czego on służy, pod nim znajduje się czyba czujnik STOP-u.


wg. mnie lampa tylna jest on sam nawet nie wiem czego i zastanawia mnie shineażnik...


(na zdjęciach nie widać gaźnika,przechodził akurat prysznic w benzynce)


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kriss90 dnia Czw 19:26, 22 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinu
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:42, 23 Paź 2009    Temat postu:

Zrób lepsze fotki i wklej w treść posta.
Nie widać przełącznika o który pytasz.
Co do lewego dekla silnika to pod nim znajduje się sprzęgło.
Brak łańcuszka sprzęgłowego, kosza sp, tarcz sp, popychacza chyba też.
Brak półksieżyca do kopniaka, wałka do kopniaka.
Wydaje mi się też, że masz nieoryginalny tłumik, tylną lampę i ten shineażnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pią 11:25, 23 Paź 2009    Temat postu:

brakuje Ci sprężyn w przednim zawieszeniu bądź są poucinane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubanaba
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podl./Lublin

PostWysłany: Pią 14:19, 23 Paź 2009    Temat postu:

kolego a który rocznik masz na tabliczce ?
Mnie osobiście zainteresował ten przedni błotnik - jakiś toporny taki. Nie wiem czy w późniejszych modelach był taki montowany. Dla mnie wygląda jak zespawany z dwóch przednich części, albo ucięty - nie ma tej rozszerzającej się płetwy u dołu. A może to tylko złudzenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss90
Pan Henio



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec - Podkarpackie (RMI)

PostWysłany: Pią 15:01, 23 Paź 2009    Temat postu:

1961r. Błotnik napewno cięty nie jest.Może rzeczywiście to złudzenie.Postaram się o lepsze zdjęcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 21:44, 23 Paź 2009    Temat postu:

Puszki boczne nie są CZ-towskie, błotnik przedni do wykopania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss90
Pan Henio



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec - Podkarpackie (RMI)

PostWysłany: Sob 9:17, 24 Paź 2009    Temat postu:

Była gdzieś na forum dyskusja że w różnych modelach w różnych latach zdarzały się bardzo różne części.Może jest tak z puszkami?:>
A dlaczego uważasz ze błotnik do wykopania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 14:05, 24 Paź 2009    Temat postu:

Popatrz na błotnik mojej CZ w dziale "Nasze Jawy". Mam oryginalny. Porównaj go z Twoim. Puszki są z Jawy - nie z CZ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubanaba
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podl./Lublin

PostWysłany: Sob 17:19, 24 Paź 2009    Temat postu:

"Błotnik napewno cięty nie jest."
A przepraszam. Jednak takie występowały, może i w latach 60tych, może w jakiejś opcji ? Ale że w Twojej z 61go - głowy nie dam. Na sportkę są za głębokie, koła masz 16" ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubanaba dnia Sob 17:21, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss90
Pan Henio



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec - Podkarpackie (RMI)

PostWysłany: Wto 20:15, 03 Lis 2009    Temat postu:

Witam po chwilowej przerwie. Byłem ostatnio przelotem w garażu i udało mi się kliknąć parę zdjęć do których mam kolejna pytania.


Zerknijcie tutaj :
[link widoczny dla zalogowanych]

(zdjęcia ponumerowane)

1) Czy śruba która znajduje się obok mocowania wydechu to miejsce mocowania podnóżek kierowcy czy jakiś wiejski patent?
2) W miejscu zaznaczonym strzałką powinno być chyba jakieś mocowanie tego dekielka gaźnika ( potrzebuje info na ten temat - jakieś foto czy cuś)
3) Na zdjęciu widać dokładnie mocowanie wydechu.Czy tak jest oryginalnie? Bo wydaje mi się że jest to oryginalny wydech aczkolwiek wiejsko stuningowany (zakończenie widać na zdjęciu "10")
4) Tutaj jest ten przełącznik o którym mówiłem, nie mogę ogarnąc czy jest to made in fabryka czy Pan X tuning?! Na zdjęciu "6" widać po zdjęciu siedzenia jak to wygląda od góry
5) Automat STOP-u?
6) Patrz 4
7) A to co?! (zaznaczone strzałką)
8 ) Tutaj widać jak zamocowany jest ten shineażnik prawdopodobnie od niewiadomo czego - co o tym sądzicie?
9) Ten nieszczęsny shineażnik - rozumiem że raczka zaraz za siedzeniem ma zostać.
10) Oko cyklonu - patrz "3"
11) Druga strona - shineażnik. (Czy podnóżki pasażera wyglądają na oryginał?)
12) Tu ma być podnóżek którego brak.

Kolego kubanaba zapomniałem sprawdzić ile " mają kółka

A odnośnie malowania... Szpachelką podważyłem kawałek lakieru z baku i nie ma tam żadnych pozostałości po chromie. Możliwe jest żeby była taka wersja bez chromu na baku?! Widziałem w ten sposób odrestaurowane ale nie mam pojęcia czy oryginalnie też takie były. Wogóle to malowanie ... Były takie z błotnikami i bakiem kremowym a reszta w odcieniu czerwonego?

PS.Przepraszam że tak mieszam Very Happy taki juz jestem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kriss90 dnia Wto 20:17, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 21:43, 03 Lis 2009    Temat postu:

nie chce być wredny ale ty myślisz ze komuś chce sie odpisywać na takie próżniacze pytania . Zdjęć w necie jest ogrom , rozumiem jak to by była 500 tka ... głupie pytania , przez ten czas co pisałeś znalazł byś odpowiedzi/... ja Ci nie pomogę -sam sie trochę pofatyguj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss90
Pan Henio



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec - Podkarpackie (RMI)

PostWysłany: Wto 22:13, 03 Lis 2009    Temat postu:

Sorki wielkie kolego ale naprawdę przelotem tu forum odwiedzam a poprzedni post pisałem na telefonie w samochodzie.Nigdy wcześniej styczności z jawa / cz nie miałem więc pytam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Śro 10:01, 04 Lis 2009    Temat postu:

Powiem jedno- kundel. Tylna lampa WSK lata 79-85. Przedni błotnik to albo przedni błotnik,ale odwrócony tył na przód i ma ucięty dolny fartuch ,albo nie jest odwrócony ale ma ucięty fartuch. Niech cię nie myli przetłoczony rant wkoło krawędzi błotnika- takie coś robi się szczypcami specjalnymi w 15 minut.
Wydech WSK 175 ( pewnie ta sama co i lampa tylna)
Puszki jak i blachy osłonowe filtra ( te pod siedzeniem z przodu ) masz od JAWY 175 typ 356. W artykule zrobiłem zdjecia jak wyglądają blachy w CZ 175 typ 450- to wyrażnie widac,że nie ma tych przetloczeń
Pokrywa gaźnika - Jawa 175 typ 356- w CZ juz nie było otworu na dźwigienkę dławika.
Bak masz od JAWY nie od CZ- CZ ma łączenie wypukłe- taki pasek przez srodek baku idzie.
Ogólnie nie dosć,ze kundel to jeszcze niekompletny- masz na deklach silnika napisy CZ? Czy nic? jak nic to silnik pochodzi od Jawy 356. Tylko cylinder zmieniony.
Rame masz okrągłą czy prostokątną ( chodzi o przekrój tej rury )?
Bo wydaje mi się prostokątna- a taka była w jawie- to by pasowało z resztą do schowków i blach... i baku- może tylko silnik ktoś wlepił od CZ/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss90
Pan Henio



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec - Podkarpackie (RMI)

PostWysłany: Czw 18:49, 05 Lis 2009    Temat postu:

-Dziś przyglądnąłem się błotnikowi i nie wygląda na cięty.Nie ma na nim ani żadnej szpachli ani nic tego typu.Jesli chodzi o przetłoczenia to są one równe jak z fabryki... Wątpie żeby x lat temu komuś chciało się bawić w takie cuda.
-Dekiel prawy nie posiada żadnych napisów, dekla lewego brak
-Rama okrągła

Czyli składane ze wszystkiego co było pod ręką...
Chyba zaczne się rozglądać za jakąś inną Czeszką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 9:18, 07 Lis 2009    Temat postu:

Nie lepiej skompletować braki, które ma Twój motocykl? Wydaje mi się, że to przyjemniejsza droga. Szkoda maszyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin