Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CZ175 450 - dusi się, gaśnie na 4 biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:34, 12 Wrz 2015    Temat postu: CZ175 450 - dusi się, gaśnie na 4 biegu

Witajcie,

Bardzo proszę o pomoc bo już mi ręce opadają. Moja CZ dusi się i gaśnie po krótkiej jeździe na 4 biegu. Czasami zdarza jej się to również na 3. Tzn zaczyna szarpać i silnik gaśnie. Po chwili gdy się zatrzymam pochodzi chwile na jałowym biegu i znowu można kawałek przejechać. Jedzie jak złoto aż do momentu jak nie wrzucę 4. Wyczyściłem już kranik paliwa, zregenerowałem prądnicę i nadal nic. Nie daje się jeździć.
Co jeszcze powinienem zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peper50
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 21:48, 12 Wrz 2015    Temat postu:

Może dostaje za dużo paliwa i na niższych obrotach ją przydusza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Sob 23:29, 12 Wrz 2015    Temat postu:

Może być gaźnik przytkany, ew łapie gdzieś lewe powietrze.
Ładowanie masz dobre ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 9:23, 13 Wrz 2015    Temat postu:

Tak, ładowanie dobre. Prądnica zregenerowana.
Gdzie może łapać lewe powietrze? Na co zwrócić uwagę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abdul
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:12, 13 Wrz 2015    Temat postu:

Na moje oko to brakuje ci paliwa, za wolno sie napelnia nim gaznik. Na wysokim biegu zawsze jest najwieksze zapotrzebowanie na PB niz na luzie i po chwili motor bedzie gasl . Za jakas chwile paliwo doplynie i motorek odpali i tak w kolko. Mialem taka sytuacje u siebie w dwuramowce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:50, 13 Wrz 2015    Temat postu:

Jeszcze jedno pytanie: czy w gumie łączącej gaźnik w obudową filtra powietrza powinien być otwór? u mnie wygląda na fabryczny ale może to on jest powodem moich problemów?

zobacz sobie jak wyglada nowa ta guma i wszystko będziesz wiedział.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NBR
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 130
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Nie 21:39, 13 Wrz 2015    Temat postu:

Za mało paliwa w gazniku ,Zdejmij wężyk z gaznika i zobacz czy dość szybko płynie benzyna i jeszcze jeden powód zle wyregulowany pływak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 1:25, 16 Wrz 2015    Temat postu:

Witam,

Dziękuję wszystkim za rady i wskazówki.

Problem wydaje się usunięty....

Pomogło przestawienie iglicy głównej dyszy gaźnika z 4 wycięcia na 2Smile

Iglica była ustawiona na 4 wycięciu według instrukcji, która mówi, że takie powinno być ustawienie dla silnika na dotarciu. Jak widać mojej maszynie to ustawienie nie odpowiadało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin