Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koszty odrestaurowania
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniort
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:36, 08 Kwi 2012    Temat postu: Koszty odrestaurowania

Witam,
Zastanawiają mnie koszty odrestaurowania waszych maszyn, wiadomo można odrestaurować za 1000zł a mozna za 10000zł.

Ile mniej więcej czasu i pieniędzy trzeba poświęcić ?


Dziękuję
Juniort


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Nie 15:10, 08 Kwi 2012    Temat postu:

U mnie 10 m-cy i jakieś 3-4 tysiaki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kirk25
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 18:05, 08 Kwi 2012    Temat postu:

rok temu w lutym kupiłem w marcu założyłem tutaj temat.


do tej pory na wszystko po zsumowaniu wyszło 2910zł

Zostały chromy i częściowo malowanie i siedzenie i kompletny nowy wydech chce.

Jeszcze raz tyle myślę że będę musiał wydać razem z wydechem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:15, 08 Kwi 2012    Temat postu:

W moim przypadku całkowity koszt odrestaurowania Jawy wyjdzie około 4500 PLN. Ostatnio rozmawiałem z gościem, który zajmuje się tym na co dzień i mówił, że koszta odrestaurowania Jawy w porównaniu do innych motocykli są dośc duże, lecz przekłąda się to na efekt. Co mam nadzieje już niedługo pokazać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniort
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:29, 08 Kwi 2012    Temat postu:

To juz wiem skąd ceny odrestaurowanych sprzętów. Niestety ciężko upolować jakiś materiał zarejestrowany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 7:07, 09 Kwi 2012    Temat postu:

Ja na szczęście motocykl miałem za darmo, po prostu wyciągnąłem go z krzaków na podwórku wujka i tylko za remont zapłaciłem. Do silnika wsadziłem jakieś 250-300zł, chromy+ felgi i szprychy 1000zł, malowanie 300zł (samemu), brakujące części ramy 200zł, opony 300zł, jeszcze kilka pierdół za ok 150zł czyli razem jakieś 2300zł, no i jeszcze muszę ją jakoś zarejestrować bez kwitów, czyli koło 500zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_354
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skórcz

PostWysłany: Pon 10:40, 09 Kwi 2012    Temat postu:

u mnie walczę już siódmy miesiąc i jak do tej pory utopiłem ok 2500zł a ogólnie szacuję,że całościowo pewnie wyjdzie jakieś 6000 - 7000zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniort
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:50, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Czy ktoś korzystał z usług tych kolegów ? albo spotkał się z ich dziełami?

[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do przeznaczenia 7-8tys na gotowy motocykl, a mimo wszystko ciężko coś gotowego upolować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juniort dnia Wto 18:51, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Wto 19:01, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Parę razy spotkałem tego gościa na zlotach... mocno siedzą w temacie Jaw i ogólnie maszyn czechosłowackich Wink Pełna profeska Smile

Ale nie lepiej samemu każdą śrubkę dokręcić ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniort
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:48, 10 Kwi 2012    Temat postu:

kreciu84 napisał:
Ale nie lepiej samemu każdą śrubkę dokręcić ???


Oj napewno lepiej, tylko jak się na emigracji siedzi, to nie jest tak łatwo, raz na 1-2 jestem w Polsce i chciało by się jeździć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniort
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:51, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Prosiłbym o opinie na temat tego co ponizej . Generalnie motocykl ma byc bezawaryjny

- pokrywy boczne silnika – całe polerowane (mimo że to nie oryginał)
- głowica , kartery , cylinder - szkiełkowany (żebra bez ubytków)
- licznik nie kniecznie nowy, albe regenerowany- z nową tarczą i przebiegiem 0km + chromowana obwódka
- wydechy ,kolanka, i nakrętki wydechów nowe chromowane, czeskiej produkcji
- obręcze kół nowe chromowane
- rolgaz - wyszkiełkowany, bez zadziorow na zewnątrz - bez luzów w czasie kręcenia (nowe gripy - poniżej)
- blacharka + rama - nowy lakier – kolor oryginalny Jawa (blachy zabezpieczone)
- nowe łożyska w kołach
- nowe uszczelki gumowe dekoracyjne– np. uczelki schowków bocznych nowe, wejście kierownicy w pokrywę metalową predkościomierza
- chromowany uchwyt linki predkosciomierza
- złote szparunki na karoserii zgodnie z oryginałem
- nowy akumulator
- szprychy i nyple cynkowane ( chciałbym aby były nowe )
- instalacja elektryczna nowa
- silnik zawsze szkiełkowany, regeneracja wału, szlif cylindrów, nowe łożyska i zimmeringi
- nowe uszczelki silnika
- zbiornik chromowany i naprawiany, by pozbyć się wszelich wgnieceń, wygląda idelanie
- tarcze sprzęgła i sprężynki - nowe CZESKIE (jeżeli koszt niższy niż 35Euro) -chromowane szklanki amortyzatorow przednich-dół (lub wypolerowne) i tylnych -nowy filtr powietrza -nowy olej w przednim zawieszeniu
- łańcuch sprzęgła nowy
- okładziny hamulcowe nowe
- zamontowana ładnie - tabliczka na przednim blotniku "Jawa 250 - 1960" - biało / czarna – taka [link widoczny dla zalogowanych]
- przednie zawieszenie zawsze jest wytulejowane i uszczelnione
- nowa tabliczka znamionowa, współcześnie dorabiana na wzór oryginału
- nowy lancuch, zebatki
- gaźnik oryginalny - za to nowe dysze, pływak i iglica
- nowa oslona lancucha
- nowe dętki, fartuchy i opony firmy mitas,,bieżnik retro
- nowe szkło przedniej lampy i chromowane ramka i pokrętło regulacji.
- nowe wszystkie linki
- ośki, napinacze, dźwignie bębnów – ocynkowane
- nakrętki kół 2 szt - nierdzewne
- nowe lub zregenerowane i szkiełkowane nakrętki wydechów do cylindra [link widoczny dla zalogowanych]
- klucz do odkręcania nakrętek wydechów - 1 sztuka dla mnie
- nowe uszczelki w silniku + uszczelki wydechów
- siedzenie ciemny brąnzowy - taki jak na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
- kopniak / dzwignia zmiany biegow -czeski ładny [link widoczny dla zalogowanych]
- jezeli wersja z takim filtrem to taka przyslonka w chromie [link widoczny dla zalogowanych]
- nowa tylna lampa plastikowa – z nowym czernym plastikiem
- nowy odblask na tylnym błotniku – z nowym czarnym plastikiem
- uchwyt tablicy rejestracyjnej
- uchwyt pasazera w chromie – nowy lub zregenerowany
- takie 1 lusterko - [link widoczny dla zalogowanych]
- klakson klasyczny nowy – lub sama pokrywa chromowana np. [link widoczny dla zalogowanych]
- nowa stacyjka - z 2 kluczykami [link widoczny dla zalogowanych]
- nowy przełącznik na kierownicy - błyszczacy chrom [link widoczny dla zalogowanych]
- filtr paliwa taki [link widoczny dla zalogowanych]
- kranik taki [link widoczny dla zalogowanych]
- korek taki [link widoczny dla zalogowanych]
- sitko wkładane pod korek -nowe - [link widoczny dla zalogowanych]
- obejmy do przewodow paliwowych takie [link widoczny dla zalogowanych]
- stopka boczna akcesoryjna (ewentualnie polakierowana na taki sam kolor jak blacharka jeżeli kolor by się różnił) [link widoczny dla zalogowanych]
- stopka centralna odnowiona
- zarówki nowe
- świeca nowa
- przewody wysokiego napięcia (czarne), fajka (czarna) + cewka + przerywacz nowy / zregenerowany
- komplet nowych srub – nierdzewnych do przykrecenia karoserii i akcesoriów. Np.
[link widoczny dla zalogowanych]
- komplet nowych srub nierdzewnych do silnika [link widoczny dla zalogowanych]
- nowe podnozki gumowe z przodu kwadratowe z napisem jawa, pasażera nowe gumowe normalne okrągłe zgodne z oryginałem [link widoczny dla zalogowanych]
- klamki chrom bez kulek na koncu [link widoczny dla zalogowanych]
- kierownica full chrom - zregenerowana lub nowa w idealnym stanie - tak aby nie było dużych luzów na klamkach sprzęgła i hamulca
- chromowane zamki bocznych schowków lub pochromowane [link widoczny dla zalogowanych]
- sprężyny stopki centralne – nowe chromowane [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juniort dnia Śro 22:10, 11 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:24, 10 Kwi 2012    Temat postu:

hmm a może za taką cenę kupić już zrobiony motor? myślałeś nad tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juniort
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:34, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Myślałem, ale nie ma w czym wybierać zabardzo. Co jest dziwnego - osoby z allegro nie odzywają się , nie odpisują na maile, nie odbieraja telefonu. Z drugiej strony za 8tys zrobię motocykl pod siebie - mam nadzieję że będzie jak nowy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Śro 15:49, 11 Kwi 2012    Temat postu:

przy takiej liście to z 8 będzie ciężko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Motórzysta
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 19:32, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Chłopie to Ty masz samą ramę jak wszystko chcesz nowe kupować? Moim zdaniem jak sie troche na tym znasz i masz chęci to w sumie wyjdzie Cie to 5-6,5 tys. Za chwile postaram Ci to wszystko troche rozpisać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin