Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

palenie bez aku
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Sob 14:19, 24 Sty 2009    Temat postu:

przez jakiś czas stała w drugim pokoju to jakoś tak łyso było Very Happy Smile Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrySTian
Pan Henio



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:57, 24 Sty 2009    Temat postu:

Hmm, a wiecie co, u mnie jest stacyjka z Ursusa z 4 pozycjami to może dam radę? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Sob 16:32, 24 Sty 2009    Temat postu:

Rozmiń tylko jak to podłączyć- popatrz na schemacie które styki się łączą,gdy kluczyk jest w położeniu doi tego dziwnego rozruchy i zobacz gdzie te kable ida- potem musisz to podłączyć w stacyjce tej,którą masz....
tylko po co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Nie 16:53, 25 Sty 2009    Temat postu:

Jawsim, przecież nigdy nie wiadomo kiedy aku padnie, czasem jakieś zwarcie i szukaj prostownika 6V (wiatru) w polu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Nie 17:27, 25 Sty 2009    Temat postu:

Danio powiem Ci szczerze,że wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują,że jawa gustawa nie jest z 1960 roku. Może to była zwykła 354 ale ubrana w blachy od Panelki. Dlatego ma tą stacyjkę. Nie ma nigdzie takiego modelu z tego roku- kilkadziesiąt stron juz przewertowałem. A na dodatek motocykl ten nie ma tabliczki znamionowej. Więc albo to panelka zarejestrowana na kwitach starej Kyvacki, Albo Kyvacka zrobiona na Panelkę. Co bardziej obstawiam z tego względu,że numer ramy zaczyna się od 354 a to symbol jak wiadomo kyvacki. Ten rodzaj osłony lampy-czachy- powstał po 1962 roku dopiero. W żadnym starszym motocyklu jej nie było. Co dziwne na prospekcie reklamowym ze zdjęciem jawy 354 w tym własnie kolorze widac jak byk,że jest to stary model 354, z okrągłą czachą,itp a jest tam data 1964. Prospekt ten jest na polskiej jeździe gdzie widnieją fotki tej maszyny jeszcze u poprzedniego właściciela. Wiem,że to Offtop. Ale nie jest to moim zdaniem motocykl w stanie jakim wyszedł z fabryki- co do stacyjki to sam nie wiem dlaczego stosowano te na zwykły kluczyk od zetora/ursusa czy nawet chyba wsk. koszta chyba się kłaniały. I tak jako zabezpieczenie antykradzieżowe służy blokada kiery bo stacyjka na dobrą sprawe to 4 minuty i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danio
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 23:33, 25 Sty 2009    Temat postu:

Question faktycznie dziwna sprawa, argument z numerem ramy jest... hmm wiesz jaki jest Razz jeśli ma kwity na 354 a z Twojej wypwiedzi wnioskuję że tak jest to numer ramy też ma na 354- oczywiste. Ja nigdzie nie pisałem że jest to motocykl oryginalny, mogło być tak że poprzedni właściciel chciał podnieść cenę przez "przebudowę" na inny model, ale nie będę tu gdybał bo motocykla nawet nie widziałem na własne oczy, a ze zdjęcia to można wywnioskować tyle co nic.
Cytat:
Nie ma nigdzie takiego modelu z tego roku

Tu znowu ten sam problem ma kwity na motor z 60r. a może być z 64 czy 65 tego nie wiemy, jeśli papiery nie są od tego modelu to niema co brać pod uwagę takich rzeczy jak nr ramy czy rok produkcji w dowodzie.
Mylę się?
Cytat:
stacyjka na dobrą sprawe to 4 minuty i po problemie

Nie każdy kto "pożycza" motocykl ma te 4 minuty, a gwoździa może włozyć w niecałą sekundę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Pon 1:11, 26 Sty 2009    Temat postu:

Ale co mu da gwóźdź gdy jest blokada kiery? Pośmiga sobie wkoło? Mi tylko chodziło o to,że ten typ stacyjki jest na pewno później stosowany niz te "traktorowe" które pojawiały sie po zaprzestaniu montażu amperomierzy- traktorowe czyli stacyjka typu Bosch. Tak. To pewnie jest ubrana w nowe ciuchy zwykła 354. Mi znowu tylko chodziło o to,ze ten motocykl na 90% tak nie wyjechał z fabryki w 1960 roku bo elementy,które sa w nim zamocowane jeszcze wtedy nawet nie powstały. Ale swoją drogą ta stacyjka Panelki jest o wiele lepsza własnie dlatego,że ma ten unikatowy kluczyk.... ale weź go zgub Sad mam nadzieje,że gustaw ma dorobione kilka w zapasie bo może byc lipa Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Pon 1:15, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 8:02, 26 Sty 2009    Temat postu:

nr silnika i nr ramy jest zgodny z nr w dowodzie nr silnika to *354*109373 nr ramy to 354109373 w dowodzie jest napisane rok produkcji 1960 data pierwszej rejestracji 1960. Motocykl był u ojca mojego kolegi z którym się spotkaliśmy . Powiedział że motocykl był w takim kolorze nic nie jest kombinowane. kupił ja w pudełku . Może jest z 1964 ale jak by to przeszło w urzędzie no i po co tak robić?? no i podstawowa rzecz po co robić z gówna twaróg jak koleś musiał malować i szukać gratów. Zresztą zobaczycie jak się spotkamy Very Happy Pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Pon 17:28, 26 Sty 2009    Temat postu:

Hehe, Gustaw tak na dobrą sprawę to w sumie tylko bak,schowki i górna część czaszy są od nowszego modelu- reszta to typowa kycacka. Wiesz kiedyś było modne przerabianie starych sprzętów na te o model nowsze- stąd plastykowe zderzaki w maluchach,grill od warszawy 223 w warszawie M20 itp. Kogoś nie stac było na zakup nowej maszyny to unowocześnił ja paroma detalami. A lakier? kiedyś tez lakierowano więc byc może ten lakier ma 30 lat i jego wygląd nie daje nam do myślenia,że cos było pryskane. A poza tym ciekawi mnie jedna sprawa.... Dlaczego o ile kivacki sa czesto spotykane tak panelki to rzadkosc... ale to juz spory offtop

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 19:23, 26 Sty 2009    Temat postu:

różnica jest w . baku , przednim błotniku , kanapie , instalacji , liczniku pokrywie lampy przedniej stacyjce, bocznych pokrywach (osłonach ramy ) składane z 2 części a nie jak w kivaćkach z 3 lub z 2 gdzie nie występuje wielki filtr powietrza. W silniku różni się tym że nie ma czujnika luzu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Śro 8:00, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin