Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czujnik biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Problemy z instalacją elektryczną
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soltys80
Pan Henio



Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 18:49, 18 Sie 2011    Temat postu: czujnik biegu

witam mam takie pytanie jestem posiadaczem jawy 175 356 zabralem sie za odbudowe jej i zauwazylem ze poprzedni wlasciciel robil tez remont i podlaczyl wszystko jak mu pasowalo pewnie z 30lat temu nie bylo takiej dostepnosci do schematow a mianowicie gdzie znajduje sie czyjnik biegu jalowego bo bym chcial wszystko podlaczyc jak ma byc a nie moge tego znalesc a co jest za roznica jak mam + pod mase czy podlacze ako tak czy na odwrot to iskra jest tylko ze chyba silniejsza jest z plusem pod mase

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Czw 19:19, 18 Sie 2011    Temat postu:

W 356 chyba podobnie jak w 354 czujnik masz w końcowej części prawego karteru (jak się mylę proszę niech ktoś mnie poprawi) może to Ci pomoże http://www.jawa250.fora.pl/silnikowe-kwestie,6/skrzynia-biegow-jawa-250-353-jak-poskladac-p-i-l-n-ie,1957.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 12:26, 10 Maj 2012    Temat postu:

Mam problem z czujnikiem luzu, ponieważ na jałowym biegu nie mam styku między masą silnika, a śrubką mocującą kabel dochodzący do czujnika i idący na kontrolkę. Majstrowałem z biegami, łapę właściwy luz, a styku nie ma. Czy ten bolec wchodzący do silnika ma być na sprężynie? Bo u mnie jest to zabezpieczone z obu strona nakrętki podkładkami i jedynie kręci się w koło, nie wykonuje żadnych ruchów poziomych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Czw 17:40, 10 Maj 2012    Temat postu:

u mnie czujnik luzu wygląda tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

kiedy wrzucisz luz to powinna się stykać z czujnikiem blaszka od automatu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sleszu dnia Czw 17:41, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 18:12, 10 Maj 2012    Temat postu:

Kurde, tylko ja mam już zamknięty silnik i nie powiem Ci jak to wygląda od środka Crying or Very sad
Chyba nic z tym nie dam rady zrobić niestety ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 19:54, 10 Maj 2012    Temat postu:

To zależy jaki masz automat, jak z cienką blaszką (spotkałem się z tym w silniku 356), to "bolec" jest nieruchomy, a jak z grubą blaszką (CZ 450), to bolec jest na sprężynce i daje się wciskać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Czw 20:02, 10 Maj 2012    Temat postu:

Polecam robienie dokumentacji fotograficznej przy rozbieraniu silnika ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Czw 20:06, 10 Maj 2012    Temat postu:

sleszu mam nadzieje, że łożyska na wałku głównym nie zostawiłeś zakrytego ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 6:19, 11 Maj 2012    Temat postu:

Muczos u mnie właśnie bolec jest nieruchomy, osobiście wydaje mi się, że powinien być na sprężynce ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pią 13:41, 11 Maj 2012    Temat postu:

A w automacie masz cienką, sprężynującą blaszkę czy kawałek grubego płaskownika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 14:29, 11 Maj 2012    Temat postu:

Tego to nie powiem ... A jak było oryginalnie w 356? Bo nie wydaje mi się, żeby ktoś to zmieniał, bo mu się nie podobało, a założyć inny czujnik nie trudno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pią 20:33, 11 Maj 2012    Temat postu:

Na wałku głównym mam jednostronnie zamknięte, zamknięte od strony simmeringu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Problemy z instalacją elektryczną Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin