Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[175 356] Nie wchodzi na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Nie 8:31, 23 Sie 2009    Temat postu: [175 356] Nie wchodzi na obroty

Witam, Panowie nie wiem o co kaman, sytuacja przedstawia się następująco, iska jest, świeca nowa, zapłon przestawiany kilka razy, a efekt bez zmian, iskra na przerywaczu również jest, motocykl odpala z kopniaka ale bez gazu, chodzi ładnie równo, ale po dodaniu gazu musi się, regulacja gaźnika nic nie daje, wykręcenie jakiej kolwiek śruby do regulacji powoduje przygasanie silnika. Wymieniłem kondensator, przerywacz i dalej nic. Po przytkaniu wlotu powietrza w gaźniku przygasa, a ręka jest cała mokra od wachy którą żyga. Fajka zmieniona, aku naładowany, zauważyłem że cewka się grzeje, jak to jest może być że nie podaje większej iskry? Gaźnik zmieniałem ale na drugim jeszcze gorzej.
Pomocy bo powoli opadam z sił, 3 dzień siedzę ustawiam, przestawiam zapłon a efektu jak nie było tak nie ma. Wygląda to mniej więcej tak [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Nie 8:33, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 9:14, 23 Sie 2009    Temat postu:

najpierw załóż gumę od filtra na opaski możliwe ze ciągnie lewe powietrze przed gaźnikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Nie 9:56, 23 Sie 2009    Temat postu:

Uszczelniałem gaźnik-cylinder dodatkowo uszczelkami ;-/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 10:13, 23 Sie 2009    Temat postu:

jak by ja zalewało to by kopciła to wygląda na niedobór benzyny , simeringi może do wymiany bądź przecioles przy zakładaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Nie 10:17, 23 Sie 2009    Temat postu:

Kopcić to kopci, ale jest na dotarciu to więcej oleju jej daje, wachę wywala gaźnikiem, a świeca jest okopcona.
Przerwe ustawiam na 0.30 / tłok w GMP, po cofnięciu tłoka 4mm przerwa 0.05.
A cewka tutaj może mieć jakieś znaczenie?
Dzięki bardzo za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 12:46, 23 Sie 2009    Temat postu:

pisałeś...

Cytat:
, iskra na przerywaczu również jest,


mała iskierka jest pomiedzy platynkami czy potrafi strzelać na boki??

przerywacz nie powinien "strzelać iskrami" tylko odcinać przepływ prądu

Jeśli jest iskra to znaczy że cewka dobrze pracuje...

pierwszą rzecz jaką musisz zrobić to uszczelnić gaźnik... Wink

pozdrawiam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Nie 13:52, 23 Sie 2009    Temat postu:

Mówicie o tej gumie? no nic sprawdzę jutro, i dam znać co i jak. A czy ładowanie może mieć coś wspólnego?
Zapodaje foto zapłonu, jak zauważyłem nie jest to fabrycznie podłączone, także proszę o ew. wskazówki może to robi robotę
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Zielony kabelek od cewki, czerwony od ładowania.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Markus dnia Nie 17:07, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:07, 23 Sie 2009    Temat postu:

a jak naładujesz aku "do pełna" też tak chodzi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Pon 19:49, 24 Sie 2009    Temat postu:

Problem po nie kąt rozwiązany,moje próby ustawienia zapłony według instrukcji ciągle kończyły się fiaskiem, więc stwierdziłem że na odpalonym silniku ustawie zapłon, no i się udało Very Happy ale jeszcze jest jedna rzecz, na biegu jałowym super się wkręca na obroty, wszystko tak jak powinno być, ale podczas jazdy zaczyna się dławić, od dolnych obrotów dopiero jak wejdzie wyżej to się kręci.
Dzięki Bardzo za pomoc.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 20:07, 24 Sie 2009    Temat postu:

reguluj powietrzem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:07, 25 Sie 2009    Temat postu:

w razie trudności Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hofek
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Nie 15:37, 28 Lut 2010    Temat postu:

iglicę podnieś o jeden ząbek do góry, mioeszanka ustawiona dobrze na niskich obrotach, ale przy wyższych obrotach za skład mieszanki odpowiedzialna jest iglica, a te objawy to za uboga mieszanka i żeby dostała więcej paliwa podnieś iglicą wyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Sob 20:22, 13 Mar 2010    Temat postu:

Zapodałem rurę od gaźnika do filtra i jak ręką odjął Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin