Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dławienie silnika z pojemności 175 na 125.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 186
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 17:37, 11 Sie 2018    Temat postu: Dławienie silnika z pojemności 175 na 125.

Pytanko, zastanawiam się nad zdławieniem Jawy 175 356 do pojemności 125.
Teraz pytanie mam 2 cylindry od 175 jeden 58mm, 59mm. Pojemność 125 ma rozmiar tłoka 52mm, i na taki wymiar chciałbym zatulejować jeden z cylindrów.
Teraz pytanie czy tłok od WSK 125 który też ma 52mm podejdzie mi do Jawy? Tulejkę sobie dorobię do korby. Może ktoś orientuje się czy wystarczy sama wizyta na stacji diagnostycznej czy muszę mieć opinię rzeczoznawcy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1318
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 20:42, 11 Sie 2018    Temat postu:

Zapytam się po co? Prawo jazdy?

Średnica tłoka to nie wszystko, jest jeszcze jego skok. Pojemność jest związana ze skokiem tłoka i jego średnica. Kolejna strawa to położenie okien w nowym tłoku vs położenie okien w tłoku od wsk. potem kwestia gaźnik, na oryginalnym będzie słabo, będziesz musiał myśleć o innym gaźnik ew o zmianie dysz, nigdzie na takim gaźnik nie pojedziesz bez modyfikacji, a potem się okaże że wał korbowy jest za ciężki i nie ma mocy.


Jeżeli to kwestia prawka to zrób sobie kategorie A, będziesz zdrowszy, stracisz mniej nerwów, jeżeli to ma być chellenge dla Ciebie to powodzenia, trzymam za Ciebie kciuki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba dnia Sob 21:09, 11 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1562
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 17:50, 09 Wrz 2018    Temat postu:

Prostuję z racji posiadania obu modeli.

Nowy cylinder z tłokiem, wymiana dysz gaźnika, regulacja i to wszystko.
zasadnicze pytanie: Po co?
Dostępność części jest.
PSUJESZ TYLKO ORYGINALNOŚĆ MOTO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin