Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy CZ 175 nie wkręca się na obroty.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Sob 11:59, 18 Cze 2011    Temat postu: Pomocy CZ 175 nie wkręca się na obroty.

Witajcie. Kupiłem CZ 175 przez kilka dni jeździła super i nagle przestała się wkręcać na obroty. Słyszałem kilka teorii a mianowicie:
1) że filtr powietrza jest nieodpowiedni mam założony metalowy ze śmigiełkiem
2) że akumulator słaby i nie dostaje odpowiedniego prądu,( podłączam akum bezpośrednio do cewki)
3) że wudmuchało simering od strony zapłonu, (jak to sprawdzić)
Pozdrawiam i z góry dziękuje ze pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 16:32, 18 Cze 2011    Temat postu:

ściągnij filtr powietrza i zobacz jak idzie. Jeśli nic to nie da pobaw się regulacją dodatkowego powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 10:46, 19 Cze 2011    Temat postu:

wszystkie teorie są słuszne, sprawdzaj i po kolei je wykluczaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Saladin
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ełk/Bajtkowo

PostWysłany: Nie 12:57, 19 Cze 2011    Temat postu:

Sprawdź dyszę główną w gaźniku, może jakiś syf ze zbiornika poleciał i go zatkał ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Nie 13:30, 19 Cze 2011    Temat postu:

Jak wcześniej jeździła normalnie, to nie zmieniaj regulacji. Wyczyść gaźnik, a jak nie pomoże to wymień ten simmering i kondensator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Nie 16:43, 19 Cze 2011    Temat postu:

A masz ładowanie? jeśli go nie ma albo jest słabe to wyładowałeś aku i przez to masz słabą iskrę i będzie efekt taki jak opisujesz. Zanim zaczniesz rozkręcać proponuję sprawdzić to co najłatwiej/szybciej.
Skoro jeździła na tym filtrze to filtr ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 18:07, 19 Cze 2011    Temat postu:

Cytat:
Skoro jeździła na tym filtrze to filtr ok


kilka dni temu miałem identyczny problem ściągnąłem filtr i okazało się że ją dusił Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Nie 20:17, 19 Cze 2011    Temat postu:

Jak oryginalny filtr dusi motor, to albo jest brudny albo silnik nie ma już kompresji. Nie polecam jazdy bez filtra, bo w cylindrze robią się duże rysy od piachu i kurzu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:03, 20 Cze 2011    Temat postu:

Cytat:
Nie polecam jazdy bez filtra


nie tylko rysuje gładź ale niszczy wszelkie łożyska. Na denku tłoka też jest piaskownica Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Wto 11:38, 28 Cze 2011    Temat postu:

Dzięki za info. Gaźnik wyczyszczony zero efektu, kondensator wymieniony zero efektu, jeszcze czyszczenie lub demontaż filtra, i zostanie simering Crying or Very sad Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Sob 12:29, 02 Lip 2011    Temat postu:

Jak simmering w razie będziesz wymieniał to nie rozpoławiaj tylko silnika, chyba że chcesz coś przy okazji wymienić bądź masz trochę czasu. Simmering wyjmujesz i wkładasz bez połowienia silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Wto 12:18, 05 Lip 2011    Temat postu:

MARCUS. ROZUMIEM ŻE SIMERINGI SĄ OD STRONY ZAPŁONU I OD STRONY SPRZĘGŁA ?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Wto 14:38, 05 Lip 2011    Temat postu:

Pisz normalnymi literami bo źle się czyta. Oryginalnie Simmering na wale jest tylko od strony prądnicy, od strony sprzęgła jest uszczelniacz labiryntowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Pią 18:11, 22 Lip 2011    Temat postu: CDN

Rozbiłem silnik. Chyba rozmawialiśmy o różnych silnikach. W tym co ja mam to jest simmering od strony sprzęgła. A przy okazji wymieniam łożyska. dam znac czy wymiana simmeringów coś dała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pią 19:28, 22 Lip 2011    Temat postu:

Czyli ktoś go przerobił na simmering, bo oryginalnie nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin