Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czym się różni silnik od peraka od silnika kivaczki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinu
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:44, 25 Mar 2011    Temat postu: Czym się różni silnik od peraka od silnika kivaczki

Panowie proszę o podpowiedź. Napiszę co wiem a was proszę o uzupełnienie.
Perak ma osobno biegi, osobno starter, Kivaczka - jedna dźwignia.
Inne są gaźniki, inne pokrywy gaźników, numery tłoczone w innych miejscach (gdzie są w kivaczce wiem a gdzie w peraku powinny być ?)
Jakie są różnice pod deklami. Czy w silniku od 353 354 da się zamontować wałek od peraka żeby miał osobno dźwignie biegów i startera ?
Piszcie proszę co wiecie na 100 %.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcinu dnia Pią 9:45, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 15:09, 25 Mar 2011    Temat postu:

inna prądnica, cylinder i głowica z inną przylgnią, niska głowica (półokrągła komora spalania).

ogólnie to jest temat rzeka, najlepiej samemu sobie poszukać, porównać. Samych rodzai głowic to już tyle widziałem że sam nie wiem co do czego Wink

wejdź sobie na czeskie allegro sam się przekonasz Wink

a pepiki to też agenty były, pakowali to co mieli pod ręką Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Pią 15:10, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinu
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 15:38, 25 Mar 2011    Temat postu:

Jawor, a orientujesz się czy można zamontowac cylinder z głowicą od 353 /cylindry z głowicami od 354, odpowiednio, do karterów od peraka 250 i 350 ?
Czy to są poważne różnice, uniemożliwiające przekładkę ?

Wiesz coś o segmencie rozruchu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 15:58, 25 Mar 2011    Temat postu:

cylinder + głowica z peraka do knedla wchodzą ale nie wiem czy na odwrót (wysokość głowicy do baku bo cylek wejdzie). Z przekładką 354 nie wypowiadam się bo nie chce wprowadzić w błąd.

z rozruchem nie mam pojęcia. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 19:12, 25 Mar 2011    Temat postu:

Inny jest czujnik biegu jałowego.
Części powinny pasować, prądnica, wałki, skrzynia, wał z cylindrami w komplecie.
Numery w peraku są w przedniej części karterów powyżej górnej śruby, którą mocuje się silnik do ramy - między kolankami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinu
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:41, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Sprawa się wyjasniła. Mam na stole silnik od peraka i od kivaczki. Silniki mają nawet kartery inne. Sprzęgło inne ale może pasować (inny sposób mocowania zapinek od pokrywy tarcz sprzęgłowych)
Podobny są tylko z wyglądu.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin