Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z platynami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asior
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Wto 18:25, 10 Lut 2009    Temat postu: Problem z platynami

Mam orginalną prądnice przy Jawie Perak , iskra wali mi po platynach ,nie wiem jak to zlikwidować ,kondensator nowy pojemność 2,2 nie wiem czy nie za mała
Za każdą rade dzięki z góry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 19:00, 10 Lut 2009    Temat postu:

platynki nowe??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asior
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Wto 19:20, 10 Lut 2009    Temat postu:

nie platyny stare ,kupiłem razem z jawą ,górna część platyn wygląda tak ,jest to śrubka na końcu jest przylutowany śpiek odległość reguluje wkręcając lub wykręcając nie moge dostać nowych ,jest lekki luz na śrubce może to przeszkadza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Wto 19:57, 10 Lut 2009    Temat postu:

Na pewno to wina tego luzu. Oryginalna prądnica czyli tzw- okrąglak? Z racji zaokraglonej krawędzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asior
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Wto 20:10, 10 Lut 2009    Temat postu:

prądnica orginał ,regulator też orginał jak iskra szaleje to przerywa silnik i obrotów nie trzyma ,tylko jak to rozwiazać a może jest jakiś zakład naprawy prądnic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Wto 20:24, 10 Lut 2009    Temat postu:

Spoko moko- najpierw to zrób Kolego zdjęcie tego cuda. najlepiej dokładne i wyraźne z opisem- razem coś tu wymyślimy- Twoja prądnica jest OK tylko elementy układu zapłonowego są uszkodzone.

A TAK W OGÓLE TO ZARAZ DOSTANIESZ PO USZACH Wink ZGADNIJ ZA CO ?!

TEMAT PRZENIOSŁEM BO ZAPŁON TO KWESTIA JAK NAJBARDZIEJ SILNIKOWA- Z NADWOZIEM NIEWIELE MA WSPÓLNEGO- JAWSIM


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Wto 20:37, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 21:18, 10 Lut 2009    Temat postu:

miałem takie cuda założone u siebie ( wydaje mi si eże o tym samym mówimy ) tyle że ja założyłem wszystko współczesne bo pasuje idealnie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asior
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Wto 21:27, 10 Lut 2009    Temat postu:

O wielki ADMINIE ,wybacz za pomyłkę ale ja mam Peraka czyli mieszczę się w dziale
gustaw w tobie nadzieja ,napisz więcej
Pozdro i dzięki za rady


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 22:17, 10 Lut 2009    Temat postu:

Przepraszam Kolego ale spojrzałem na schemat i zapomniałem że tam jest co innego niż myślałem . A jak byś spróbował jakoś usztywnić ten kołeczek?? np .... zaklepać go albo migomatem puścić smarka i ładnie oszlifować?? . Platynki musisz idealnie wygładzić żeby stykały się dokładnie całą powierzchnią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Wto 22:50, 10 Lut 2009    Temat postu:

W dziale tak- ale są jeszcze poddziały - wszystko związane z silnikiem,zapłonem,zasilaniem itp proszę umieszczać w silnikowych kwestiach. Drugi podział dotyczy nadwozia,zawieszenia itp. Można by zamiescic to w elektrowni ale tu będzie lepiej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Wto 22:50, 10 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Obile
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:12, 28 Mar 2009    Temat postu:

Ja kupilem nowy przerywacz. Czeski wyrób dosc solidnie i dokladnie wykonany. Od oryginału rozni sie tylko materialem z ktorego jest wyokonany palec( chodzi o ten element który porusza sie po mimośrodzie. Jedynie cena odstrasza 500kC.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asior
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golub Dobrzyń

PostWysłany: Sob 16:05, 28 Mar 2009    Temat postu:

Znalazłem sposób ,taki patent, znajomy popatrzył podumał i mówi od żuka podejdą wyciął razem z blachą platyny z żuka to samo zrobił z platynami z JAWY ,dopasowałem ustawiłem i wszystko chodzi idealnie ,iskra waliła bo zwarcie miałem na stojanie elektryk poradził sobie z tym w pól godziny
Patent na platyny dobry polecam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin