Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

353 po założeniu filtra nie chodzi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Wto 22:47, 27 Lis 2012    Temat postu: 353 po założeniu filtra nie chodzi

Witam mam taki problem,że po założeniu filtra powietrza motor traci ducha .Na wolnych ładnie pyka ,a w czasie jazdy nie wchodzi na obroty i się dławi.Gażnik nowy z alegro jakaś china macie jakieś pomysły?? może ktoś ma na zbyciu porządny gażnik??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Wto 22:56, 27 Lis 2012    Temat postu:

Zapomniałem dodać że cyl poszlifie wał zrobiony we wrocku a bez filtra to idzie jak rakieta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 0:19, 28 Lis 2012    Temat postu:

filtr nowy? Regulacja gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Śro 7:50, 28 Lis 2012    Temat postu:

Jeśli stary filtr to może być brudny i nie przepuszczać powietrza. A jakiego rodzaju jest ten filtr i jaką masz jawę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ignac1wfm
Pan Henio



Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomnica - okolice Jeleniej Góry

PostWysłany: Śro 10:37, 28 Lis 2012    Temat postu: Filtr powietrza

Dołaczę sie do tematu. Reanimuję obecnie 2 jawy 353. Jedna z 58-go, druga z 60-go. W plastikowej obudowie filtra nie stwierdziłem żadnego elementu wyłapującego brudy. Na rysunku w książce jest obecny wkład filtrujący - taki dysk od góry. Natomiast na stronie internetowej sklepu z Dębicy i w Alledrogo mają filtry walcowate (podobny, ale o innych wymiarach mam w MZ-cie). Nie ma tragedii z ceną, bo za nowy wołają około 20zł. Co powiecie na taką sytuację?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:53, 28 Lis 2012    Temat postu:

ostatnio kupiłem taki okrągły, papierowy i jest ok. Ładnie przylega i nie ma problemu czy zakładaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ignac1wfm
Pan Henio



Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomnica - okolice Jeleniej Góry

PostWysłany: Śro 11:43, 28 Lis 2012    Temat postu: filtr powietrza

Masz na myśli walcowaty o wysokości kilkunastu cm z dziurą w środku??? Czy po włożeniu go do puszki filtra trzeba zainstalować ten "lejek"???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:39, 28 Lis 2012    Temat postu:

Mam na myśli ten.

[link widoczny dla zalogowanych]

A lejek wyciągamy. Będzie tylko zatykał dopływ powietrza.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ciekawi mnie do jakiej 250 taki filtr wchodzi, może jakiegoś nowego 4 suwa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ignac1wfm
Pan Henio



Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomnica - okolice Jeleniej Góry

PostWysłany: Śro 15:13, 28 Lis 2012    Temat postu: Filtr powietrza.

O tym właśnie pisałem. Wszystko jasne. Pozdrawiam!!!
A ten owalny... w ogóle go nie kojarzę. Trzeba pewnie zadać pytanie Sprzedającemu na tej aukcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ignac1wfm dnia Śro 15:16, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Sob 19:54, 01 Gru 2012    Temat postu:

witam oczywiście że filtr jest nowy to ten okrągły z allegro do którego kolega Jawor podał linka ,a co do regulacji gażnika to nie daje żadnych rezultatów.Wystarczyło tylko że uchyliłem gumę łączącą gażnik z filtrem to motor "żyje".Po wyciągnięciu wkładu filtra kombinowałem na wlot puszki założyć pończochę wykradzioną żonie podwójnie założona wszystko ok ale jak dałem poczwórnie to już nie wchodziła na obroty??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:08, 01 Gru 2012    Temat postu:

może nie ma kompresji? Silnik po remoncie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Sob 21:43, 01 Gru 2012    Temat postu:

cylinder po szlifie u pana Jacka Tomaszewskiego z Osiecka ,a wał robiony we Wrocławiu u Blumensztajnów (nie robią fuszerki) w miejsce labiryntu wsadziłem dwa uszczelniacze więc chyba przedmuchów nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Śro 20:50, 05 Gru 2012    Temat postu:

Założyłem podwójne plastikowe siatki gr. ok. 5 mm wydawało by się dość przelotowe ,filtr z siatką typu zmywak i na wolnych fajnie a w ruchu kicha, powróciłem do zmywaka.Ma dostać tyle ile jej potrzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Sob 9:20, 08 Gru 2012    Temat postu:

krzysiekwojcicki napisał:
Założyłem podwójne plastikowe siatki gr. ok. 5 mm wydawało by się dość przelotowe ,filtr z siatką typu zmywak i na wolnych fajnie a w ruchu kicha, powróciłem do zmywaka.Ma dostać tyle ile jej potrzeba.

WITAM CZYLI KOLEGA MA TEN SAM PROBLEM?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Pon 23:31, 10 Gru 2012    Temat postu:

zrócie taki test. Wiem że teraz będzie ciężko bo zima no ale. Mówicie że bez filtra motor wchodzi na obroty. To jeszcze nic nie znaczy. Musicie sprawdzić czy motor ma moc na biegach (próba bez filtra). Tu już będzie wiadomo bardzo dużo. Jeśli motor nie będzie miał siły to znaczy że jest bryndza. Łapie lewe powietrze uszczelnieniami na wale, łapie lewe powietrze połówkami karterów, bierze olej ze skrzyni do komory wału korbowego. Kiedy jest nieobciążony i nie ma filtra to łapie obroty, ale przy jakimkolwiek utrudnieniu (filtr powietrza, próba jazdy na biegu) silnik już nie jest w stranie wejść na obroty. Druga opcja: motor bez filtra mknie jak dziki. Wniosek- zły filtr. Zabrudzony, za mały, po porsotu nie drożny. Innej możliwości nie ma. To tyle z teorii. A praktyka pokaże jak jest naprawdę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin