Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CZ 175 problem z niskimi obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:16, 09 Sie 2010    Temat postu: CZ 175 problem z niskimi obrotami

Witam!!

Od niedawna jestem właścicielem CZ 175 '62. Motor był wiele lat nie użytkowany. W tej chwili mam ustawiony zapłon, wymyty gaźnik i zaworek paliwa. Motocykl zapala ale gaśnie po kilkudzisięciu sekundach pracy na biegu jałowym. Ewidentnie brakuje mu paliwa bo odpala po przelaniu gaźnika i gdy sie go przelewa co ok pół minuty to pracuje. Co może myć powodem? Prosze o wszelkie rady.

pozdrawiam

swingman


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przegub
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: KĘTY

PostWysłany: Wto 7:48, 10 Sie 2010    Temat postu: Przegub

a masz odpowiedni gaźnik?
może pływak "tonie"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Wto 23:05, 10 Sie 2010    Temat postu:

Jakby pływak tonął to nie potrzebne byłoby przelewanie. Sprawdź dobrze kranik czy się nie zapycha lub uszczelka nie ma zbyt wąskiego otworku bo wtedy paliwo nie nadąża płynąć do gaźnika. Dobrze jest założyć przezroczysty filtr paliwa. Wtedy widzisz czy z baku leci rdza. Jak leci to na pewno któryś element się zapcha. Korek baku może też mieć zapchany odpowietrznik. Sprawdź również filtr powierza czy nie jest czymś zapchany. Na razie tyle sugestii jak nie pomoże to napisz dokładniej jak się zachowuje silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swingman
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:47, 11 Sie 2010    Temat postu:

Dziękuje bardzo za wszystkie rady! Okazało sie, że problem zniknął gdy założyłem dysze biegu jałowego od zapasowego gaźnika. Może za która była wczesniej miała złą średnicę (czyta była na pewno, umyta, wydmuchana). Teraz cały zespół napędowy czeka na remont kapitalny i w przyszłym zesonie będę śmigałSmile

pozdrawiam

swingman


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin