 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swingman
Młodszy majster

Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:16, 09 Sie 2010 Temat postu: CZ 175 problem z niskimi obrotami |
|
|
Witam!!
Od niedawna jestem właścicielem CZ 175 '62. Motor był wiele lat nie użytkowany. W tej chwili mam ustawiony zapłon, wymyty gaźnik i zaworek paliwa. Motocykl zapala ale gaśnie po kilkudzisięciu sekundach pracy na biegu jałowym. Ewidentnie brakuje mu paliwa bo odpala po przelaniu gaźnika i gdy sie go przelewa co ok pół minuty to pracuje. Co może myć powodem? Prosze o wszelkie rady.
pozdrawiam
swingman
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przegub
Kierownik zmiany

Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: KĘTY
|
Wysłany: Wto 7:48, 10 Sie 2010 Temat postu: Przegub |
|
|
a masz odpowiedni gaźnik?
może pływak "tonie"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcha
Fachowiec

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Wto 23:05, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jakby pływak tonął to nie potrzebne byłoby przelewanie. Sprawdź dobrze kranik czy się nie zapycha lub uszczelka nie ma zbyt wąskiego otworku bo wtedy paliwo nie nadąża płynąć do gaźnika. Dobrze jest założyć przezroczysty filtr paliwa. Wtedy widzisz czy z baku leci rdza. Jak leci to na pewno któryś element się zapcha. Korek baku może też mieć zapchany odpowietrznik. Sprawdź również filtr powierza czy nie jest czymś zapchany. Na razie tyle sugestii jak nie pomoże to napisz dokładniej jak się zachowuje silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swingman
Młodszy majster

Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 16:47, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuje bardzo za wszystkie rady! Okazało sie, że problem zniknął gdy założyłem dysze biegu jałowego od zapasowego gaźnika. Może za która była wczesniej miała złą średnicę (czyta była na pewno, umyta, wydmuchana). Teraz cały zespół napędowy czeka na remont kapitalny i w przyszłym zesonie będę śmigał
pozdrawiam
swingman
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|