Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głowica
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr05
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:30, 26 Cze 2013    Temat postu:

dzięki Very Happy w końcu jeśli mówisz że nie za bardzo idzie rozwiercić tej głowicy z mniejszą komorą to da się jakoś szpilki zamienić bo nie chciał bym karterów popsuć bo one chyba są tam na stałe zalane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 21:43, 26 Cze 2013    Temat postu:

O co ci dokładnie chodzi z tym że jest mniejsza czy większa? O średnicę kołnierza, który przylega do cylindra? Jeżeli tak, to ta głowica "mniejsza" może być od 175, wtedy średnica wewnętrzna kołnierza wynosi ok. 58mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 21:46, 26 Cze 2013    Temat postu:

muczos napisał:
O co ci dokładnie chodzi z tym że jest mniejsza czy większa? O średnicę kołnierza, który przylega do cylindra? Jeżeli tak, to ta głowica "mniejsza" może być od 175, wtedy średnica wewnętrzna kołnierza wynosi ok. 58mm



A dla wyjaśnienia głowica "płytka"= większa moc, a "głęboka" = mniejsza moc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr05
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:21, 27 Cze 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tu są 2 razem mają różne komory obie od 353 powoli naprawdę już nie wiem co myśleć ile ludzi tyle opinii ta głowica 1 na zdjęciu ma węższą komorę i głębszą a 2 płytszą i szerszą według "Jawora" lepsza ta 1 na zdjęciu a według Ciebie ta 2 więc która w końcu panowie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 15:57, 27 Cze 2013    Temat postu:

Ta 1 da większą moc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotr05
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:04, 28 Cze 2013    Temat postu:

Dzięki za jednoznaczną odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czuczu
Pan Henio



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawady, Warszawa

PostWysłany: Sob 15:27, 14 Wrz 2013    Temat postu:

witam, Panowie do glowicy z 9 KM ta starsza glęboka bo czytam z zapałem wasze opowiadania-- gdzie kupić tą nietypową uszczelkę bo wszyscy sprzedawcy mówią mi ze ta od nowego modelu też pasuje . dla mnie to kit , orginal jest inny , tutaj docisk polega na duzej płaszczyznie przylgnięcia a tam jest pierscien maly ale jary

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sewpir
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Ruda

PostWysłany: Czw 17:38, 03 Paź 2013    Temat postu:

Też miałem kiedyś rozkminę z głowicami i cylindrami, bo kupiłem drugi silnik na części i okazało się że komory są inne i przylgnia górna cylindra ma ten "trapez" taki sam jak głowica a do tego był inny tłok ze skośnymi frezami na wydechu więc nowszy model - Panelka? Tylko kartery niczym się nie różniły a powinny, skoro Panelka, to choćby miejscem na pokrywę gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:06, 03 Paź 2013    Temat postu:

W panelce jest inny wymiar sworznia tłokowego. A tłoki ze skośnym frezowaniem ma koleś wystawione na allegro (jakoby od panelki).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 23:34, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thomasch88
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:33, 30 Paź 2013    Temat postu:

jaka jest różnica pomiędzy nakrętkami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:11, 12 Maj 2015    Temat postu:

Cool

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Sob 8:59, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:41, 14 Maj 2015    Temat postu:

Naprawiać takie uszkodzenia w głowicy (jeśli tak to jak?), czy poprostu ją założyć i jeździć dalej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:27, 15 Maj 2015    Temat postu:

trzeba napawać aluminium i szlifować ale koszt naprawy przewyższy kilkukrotnie wartość głowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Pią 14:10, 15 Maj 2015    Temat postu:

Jeśli tłok nie się nie styka z głowica i nie przepuszcza powietrza po założeniu możesz jeździć. Ja bym jedynie papierem ściernym trochę to wygładził. Ewentualnie jak chcesz to wyrównać na idealnie gładko to przydałoby się jeszcze delikatne splanowanie, żeby nie tracić stopnia sprężania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 8:38, 16 Maj 2015    Temat postu:

Napawanie mam za darmo, zastanawiałem się też nad wsadzeniem tego potem w tokarkę i ściągnięciu na ładnie. Głowicę mam już inną ale te chcę w wolnym czasie zrobić na zapas, przecież nie wywalę na złom Very Happy. Swoją drogą trochę ten silnik zmielił, znalazłem też starego tłoka też mocno zmasakrowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin