Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie wchodzi na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Pon 20:08, 23 Paź 2017    Temat postu: Nie wchodzi na obroty

Udało mi się w końcu odpalić Jawę tak, żeby chodziła dłużej niż 2s:D Problem jest teraz taki, że w ogóle nie wkręca się na obroty. Jak dodam gazu to tak jakby się dusiła. To pewnie kwestia regulacji. Pytanie regulacji czego? Dodatkowo pali bardzo dużo, ok 100ml paliwa na 3 minuty:) może wystarczy obniżyć iglicę w gaźniku bo za dużo dostaje? a może to zapłon?

https://www.youtube.com/watch?v=L49DPkCqrzU


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Wto 11:47, 24 Paź 2017    Temat postu:

podczas mojej walki z gaźnikiem miałem podobne objawy. Zakładam ze masz dobrze ustawiony zapłon. Spróbuj wyregulować gaźnik wg serwisówki lub książki cichowskiego - tam w rozdziale gaźnik fajnie jest to opisane czyt. dla "blądyna" czyli dla mnie Evil or Very Mad Jesli regulacja nic nie da to zacznij zabawę z dyszami nie wiem jak sie one fachowo nazywają. Ja kombinowałem z ta która jest wkręcana od spodu gaźnika ( pod iglicą) i tą wkręcaną z boku pod kątem prostym. Na tej stronie masz wielkości dysz jakie powinny byc w danym modelu gaxnika, mozę ci to pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze było by sie przejechać bo na postoju moze chodzić dobrze a jak ruszysz nie bedzie miała mocy na "całej manetce" - u mnie tak było....dasz radę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom_KRK
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 14:27, 24 Paź 2017    Temat postu:

Jaką dużą masz dysze główna? Znajdziesz ją pod spodem gaźnika, powinna mieć nabitą wartość cyfrową. Sprawdź też czy na przerywaczu nie ma nadmiernego iskrzenia w trakcie pracy silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czeresss
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wiśniowa

PostWysłany: Wto 20:07, 24 Paź 2017    Temat postu:

Jak się dławi to może ssanie nie wyłączone? Może filtr powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaprys
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość / Lublin

PostWysłany: Wto 13:18, 26 Lut 2019    Temat postu:

Witam. Mam podobny problem. Jaka była przyczyna???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NBR
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 130
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Śro 10:32, 27 Lut 2019    Temat postu:

Zdemontuj pokrywę pływaka i pozostaw otwarty gaznik , zalej mieszanką komorę pływakową do połowy i uruchom , jeśli odpali i w pewnym momencie zacznie normalnie pracować i wkręcać się na obroty to znaczy że musisz regulować poziom paliwa. Jeśli nie to trzeba szukać przyczyny w dyszach , przepustnicy i kanałach paliwowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin