Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pisk silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Pią 20:54, 28 Sty 2011    Temat postu: Pisk silnika

Witam wszystkich kolegów, wczoraj po powiedzmy partyzanckim złożeniu mojej 353 przejechałem się i po jakiejś minucie jazdy silnik zaczął piszczec, h..j wie jak to określic, pierwszy moment myślałem że się zaciera, wróciłem do garażu, poczekałem aż wystygła, ściągam głowice a tam ani śladu zacierania, ale patrze ma przedmuch spod głowicy, myślałem że to to, dociągnąłem a tu nic. Dodam że jak wykręcę świecę i kopie do bólu to nie piszczy, ale jak jest ciśnienie w cylku (świeca wkręcona) to dalej pisk. Wiem że sam to muszę znaleźc ale może macie jakieś sugestie? Bo ja z wkurwa to smutek w browarze topie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pią 22:11, 28 Sty 2011    Temat postu:

hmmm
może jakieś łożysko na wale, może na sworzniu
Jak masz możliwość to wrzuć film na jakiś serwer i może da się coś zaradzić po głosie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Pią 22:23, 28 Sty 2011    Temat postu:

ja stawiam jednak na głowice,masz tam przedmuch na bank,dawałeś jakąs uszczelke pod głowice?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:25, 28 Sty 2011    Temat postu:

na pewno z głowicą coś jest bo u mnie też piszczała. Dalej mam problem z kompresją :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Pią 22:42, 28 Sty 2011    Temat postu: Pisk silnika

Nowe lozyska na wale,semeringi,tłok pierścienie. Uszczelka jest, slady przedmuchu to na przednim blotniku sa... Starałem sie dociagnąć glowice, szpilki napiete jak baranie jaja, aha z braku orginalnych zrobilem je z pręta gwintowanego, bodajże stal 5.8 może te k...wy popuszczają? Jak mi sie uda to jakiś filmik wrzuce. PS. To byla pierwsza jazda po odpaleniu po jakiś 30 latach, satysfakcja jak sto h...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:01, 28 Sty 2011    Temat postu:

ja już przerobiłem 4 uszczelki ze skuterdebicy, na sylikony i smary grafitowe Wink

Tak samo dociągałem ile sił w łapie i nic Sad

tu jest kwestia raczej przylgni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Pią 23:06, 28 Sty 2011    Temat postu:

Nie wiem kurde. Pierwsze odpalenia, czyli jakies 20 min pracy tylko wal stukal, a teraz to. Tak teraz mysle zeby glowice (przlgnie) przetoczc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Pią 23:13, 28 Sty 2011    Temat postu:

Bo tak w sumie mysle, szpilki nie sa rozlozone symetrycznie, a mi dmucha z przodu, mozna by dotrzec glowice z cylindrem na paste do zaworow, lepsze było by doleganie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 1:42, 29 Sty 2011    Temat postu:

ja robiłem na papierku wodnym 2000 i pastą polerską tempo Wink Lekko się poprawiło ale przy gazowaniu słychać buczenie Sad

szkoda nerwów, dajesz lekko do splanowania i podkładasz grubszą uszczelkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Sob 8:27, 29 Sty 2011    Temat postu:

splanuj głowice i daj grubsiejszą uszczelkę,jak napisał Jawor ,masz zwichrowana głowicę i nie uszczelnisz dociskając na chama ,a twardość 5,8 to se można wsadzić w buty,przy dobrym dociągnięciu zerwiesz gwint,poszukaj lepszego materiału na szpilki,ewentualnie do tokarza i ci wytoczy bez problemu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafciojawa dnia Sob 8:29, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Sob 9:28, 29 Sty 2011    Temat postu: Glowica

No te szpilki to takie z braku laku, a uszczelke to dostalem zamawialem z g moto, przyszla cienka jak gazeta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 14:22, 29 Sty 2011    Temat postu:

Poszukaj lepiej oryginalnych szpilek - stare ale jare, materiał z którego zrobiłeś/dostałeś nie nadaje się, względnie możesz też poszukać innej głowicy.
Wcześniej może ktoś nie dociągnął jak należy albo na gorącym silniku odkręcał i powichrował głowicę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Sob 18:45, 29 Sty 2011    Temat postu:

Doszedłem do wniosku że to wina szpilek, zapewne gdy się silnik nagrzewa to szpilki popuszczają, trza szukac oryginału albo dorabiac Sad ale to ma czas, zbieram na nowe chromy Sad a że czekamy na potomka to mam póki co gdzie kase inwestowac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Sob 20:37, 29 Sty 2011    Temat postu:

hola hola. Panie po co wydawać kasę nie sprawdzając wszystkiego.
nasmarowałeś krzywkę przerywacza? jeśli nie to nasmaruj , dalej każdy simering który lata na wale powinien być lekko przesmarowany smarem w miejscach gdzie styka się z metalem ( czyt wałem , i zębatką zdawczą ).
Gdy to nie pomaga to nalej trochę oleju do cylindra i pokop bez świecy , wkręć świecę i powinno przestać. Jeśli nie przestanie to zapal motocykl niech popracuje troszkę i dopiero odkręć głowicę, w miejscu przedmuchu ma być mokro od mieszanki. Z tym planowaniem to bym się tak nie spieszył bo teraz składałem jawę 250 Wojtex- owi i tam tez były nierówności a jednak nie piszczy. Szpilki nie mają nic do tego bo o ile się nie ukręciły to trzymają mocno, jedynie co mogłeś krzywo przykręcić głowicę ( powinieneś metodą na krzyż ) .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek.we
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 471
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierakowice (pom)

PostWysłany: Sob 23:52, 29 Sty 2011    Temat postu:

O Gustawie Very Happy krzywka smarowana aż z niej leci Very Happy silnik ze zdjętą głowicą ma głos że nie chce przestac słuchac Very Happy głowice to na krzyż dokręcałem jak Pan Bóg przykazał Very Happy a w miejscu przedmuch to mokro jak bym na... doił Very Happy więc w grę wchodzi albo szpilki albo piski na wale Sad ale mam i tak zamiar go regenerowac, szczerze to naprawdę dzieki chłopaki za tyle rzeczowych podpowiedzi, aż nie wiem komu pochwały dawac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin