Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z chińskim gaźnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Sob 19:53, 25 Maj 2013    Temat postu: Problem z chińskim gaźnikiem

Kiedy kupiłem zwłoki mojego motocykla brakowało gaźnika.Remont wyglądał standardowo blacha:blacha piaskowana,rama proszek reszta akryl,silnik wał do regeneracji,cylinder trzeci szlif nowe łożyska itp.Gaźnik jeden kupiłem w super stanie z aledrogo okazało się że to kompletny złom (przekręcony gwint w miejscu gdzie się przykręca zaślepkę dyszy głównej) drugi zakup to nówka chińska po założeniu okazało się że nie wchodzi na wysokie obroty.Zasysanie lewego powietrza zostało wykluczone-uszczelniacze na wale nie puszczają zamiast labiryntu dwa uszczelniacze jeden 7 drugi 8mm (labirynt ma 15mm),czoło gaźnika wyszlifowane na drobnym papierze,ebonit nowy uszczelki wyklepałem z gambitu dodatkowo poskładane na pastę.Kolejny krok wymiana dysz(zakupiłem podczas ostatnich zakupów w motoren kilka sztuk:dysze wolnych obrotów 50 i 60 główna 95 100 118),różne kombinacje z dyszami i iglicą i dupa.Jestem zdecydowany na zakup pożądnego gażnika koszta nie grają roli co polecacie Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Sob 21:38, 25 Maj 2013    Temat postu:

Szukaj używanego gaźnika od nowszych typów w dobrym stanie, pasuje od każdej Jawy i CZ 350 z wyjątkiem TS i od CZ 175.

Ja też muszę już myśleć nad nowym gaźnikiem, bo stary na wykończeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:44, 25 Maj 2013    Temat postu:

nie wchodzi na wysokie obroty tzn nie wkręca się czy na wysokich obrotach przerywa? Podczas jazdy czy na luzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Sob 23:23, 25 Maj 2013    Temat postu:

Z chinszczyzny to tylko zupka po pracy.
Gazniki i inne czesci do moto z dala od made in china.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Nie 8:28, 26 Maj 2013    Temat postu:

Jak nie wchodzi na obroty to może dziwnym zbiegiem okoliczności wysiadł ci kondensator akurat wtedy gdy zmieniłeś gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Nie 8:35, 26 Maj 2013    Temat postu:

Używki już nie chcę, kupiłem jedną za 30zł plus koszta przelewu i przesyłka to prawie 5 dych wyrzucone w błoto i kupa nerwów.Wole wybrać coś motoren zwłaszcza że zakupy tuż,tuż.Ten chiński to podczas jazdy na wysokich (których nie ma )przerywa,a podczas postoju powyżej pewnych obrotów nie reaguje na dodanie gazu (na wolnych pięknie pyra).Regulacja nie daje rezultatu.Kiedy zakręce kranik i ubędzie trochę paliwa z gaźnika to wkręca się idealnie, no ale po kilku sekundach gaśnie...Który z motoren sk polecacie??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FARMER66 dnia Nie 8:37, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurek_j
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FGW

PostWysłany: Nie 8:43, 26 Maj 2013    Temat postu:

FARMER66 napisał:
Kiedy zakręce kranik i ubędzie trochę paliwa z gaźnika to wkręca się idealnie, no ale po kilku sekundach gaśnie...

Sprawdzaj tak dalej, to przy okazji jeszcze raz silnik wyremontujesz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Nie 10:47, 26 Maj 2013    Temat postu:

To musisz rozlutować iglicę pływaka i obniżyć poziom paliwa w komorze lub zamontować inny pływak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 11:17, 26 Maj 2013    Temat postu:

Ile obrotow masz odkrecona sr dodatkowego powietrza? U mnie silnik tez nie mal wysokich obrotow kiedy byla zbyt lub za slabo odkrecona. Silnik 4 taktuje przy jezdzie? Kolor swiecy?

Sory pisze z telefonu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Nie 18:12, 26 Maj 2013    Temat postu:

Z kondensatorem to odpada bo mam założony zapłon vape,na regulację "śrubą " zbytnio nie reaguje (wiadomo jak zakręcę do końca to gaśnie,ale jak odkręcę obrót to już później nie ma różnicy czy wykręcony jeden obrót czy dwa albo i trzy).Świeca no niestety nie odbywałem długich wojaży więc nie ma prawa być koloru ceglanego jest przykopcona, ale nie czarna ani mokra.Co do myśli Jawora to dokładnie wydaje się jakby czterotaktował ale tylko na wyższych obrotach z odkręconą całkowicie przepustnicą.Co do myśli o pływaku to sprawdzę to .No ale jutro poniedziałek trzeba ruszać w trasę.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:26, 26 Maj 2013    Temat postu:

Co do regulacji gaźników to lepszej wiedzy nie znajdziesz niż tu --> [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FARMER66
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA

PostWysłany: Pią 20:02, 31 Maj 2013    Temat postu:

Witam.Okazało się że prawdopodobną przyczyną niedomagań może być pływak (coś w nim chlupotało).Pojechałem do sklepu kupić nowy no ale... wróciłem z nowym gażnikiem tym razem made in Tajwan ponoć ma być o jedną cywilizację lepszy od chinola.Poskładałem do kupy .Mogę powiedzieć, że silnik pracuje w pełnym zakresie obrotów,ale tak czy inaczej będę szukał czegoś na bazarze a potem wyśle do Puszczykowa do regeneracji(chłopaki z wueskowego forum robili tam pegazy do wski 175 ponoć rewelka a koszt 200zł)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:43, 31 Maj 2013    Temat postu:

regeneracja w gaźnika do Jawy 250 sprowadza się tak naprawdę do zatulejowania przepustnicy i spasowaniu zaworka iglicowego więc 200 zł to lepiej na inne rzeczy przeznacz.

tokarz zrobi Ci to za jakie 40 dychy.

Gaźnik pegaz jest nieco bardziej "skomplikowany" i trzeba doszczętnie go rozłożyć. Jest pewna strona gdzie jest pokazana po kroku kompletna regeneracja pegaza z fotorelacją.

Każdy orze jak może Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin