 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik

Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Sob 19:53, 25 Maj 2013 Temat postu: Problem z chińskim gaźnikiem |
|
|
Kiedy kupiłem zwłoki mojego motocykla brakowało gaźnika.Remont wyglądał standardowo blacha:blacha piaskowana,rama proszek reszta akryl,silnik wał do regeneracji,cylinder trzeci szlif nowe łożyska itp.Gaźnik jeden kupiłem w super stanie z aledrogo okazało się że to kompletny złom (przekręcony gwint w miejscu gdzie się przykręca zaślepkę dyszy głównej) drugi zakup to nówka chińska po założeniu okazało się że nie wchodzi na wysokie obroty.Zasysanie lewego powietrza zostało wykluczone-uszczelniacze na wale nie puszczają zamiast labiryntu dwa uszczelniacze jeden 7 drugi 8mm (labirynt ma 15mm),czoło gaźnika wyszlifowane na drobnym papierze,ebonit nowy uszczelki wyklepałem z gambitu dodatkowo poskładane na pastę.Kolejny krok wymiana dysz(zakupiłem podczas ostatnich zakupów w motoren kilka sztuk:dysze wolnych obrotów 50 i 60 główna 95 100 118),różne kombinacje z dyszami i iglicą i dupa.Jestem zdecydowany na zakup pożądnego gażnika koszta nie grają roli co polecacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Sob 21:38, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Szukaj używanego gaźnika od nowszych typów w dobrym stanie, pasuje od każdej Jawy i CZ 350 z wyjątkiem TS i od CZ 175.
Ja też muszę już myśleć nad nowym gaźnikiem, bo stary na wykończeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 21:44, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie wchodzi na wysokie obroty tzn nie wkręca się czy na wysokich obrotach przerywa? Podczas jazdy czy na luzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
black-dimon
Moderator

Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń/Łódzkie
|
Wysłany: Sob 23:23, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Z chinszczyzny to tylko zupka po pracy.
Gazniki i inne czesci do moto z dala od made in china.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 8:28, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jak nie wchodzi na obroty to może dziwnym zbiegiem okoliczności wysiadł ci kondensator akurat wtedy gdy zmieniłeś gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik

Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Nie 8:35, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Używki już nie chcę, kupiłem jedną za 30zł plus koszta przelewu i przesyłka to prawie 5 dych wyrzucone w błoto i kupa nerwów.Wole wybrać coś motoren zwłaszcza że zakupy tuż,tuż.Ten chiński to podczas jazdy na wysokich (których nie ma )przerywa,a podczas postoju powyżej pewnych obrotów nie reaguje na dodanie gazu (na wolnych pięknie pyra).Regulacja nie daje rezultatu.Kiedy zakręce kranik i ubędzie trochę paliwa z gaźnika to wkręca się idealnie, no ale po kilku sekundach gaśnie...Który z motoren sk polecacie??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FARMER66 dnia Nie 8:37, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Młodszy majster

Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: FGW
|
Wysłany: Nie 8:43, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
FARMER66 napisał: | Kiedy zakręce kranik i ubędzie trochę paliwa z gaźnika to wkręca się idealnie, no ale po kilku sekundach gaśnie... |
Sprawdzaj tak dalej, to przy okazji jeszcze raz silnik wyremontujesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Nie 10:47, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To musisz rozlutować iglicę pływaka i obniżyć poziom paliwa w komorze lub zamontować inny pływak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:17, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ile obrotow masz odkrecona sr dodatkowego powietrza? U mnie silnik tez nie mal wysokich obrotow kiedy byla zbyt lub za slabo odkrecona. Silnik 4 taktuje przy jezdzie? Kolor swiecy?
Sory pisze z telefonu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik

Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Nie 18:12, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Z kondensatorem to odpada bo mam założony zapłon vape,na regulację "śrubą " zbytnio nie reaguje (wiadomo jak zakręcę do końca to gaśnie,ale jak odkręcę obrót to już później nie ma różnicy czy wykręcony jeden obrót czy dwa albo i trzy).Świeca no niestety nie odbywałem długich wojaży więc nie ma prawa być koloru ceglanego jest przykopcona, ale nie czarna ani mokra.Co do myśli Jawora to dokładnie wydaje się jakby czterotaktował ale tylko na wyższych obrotach z odkręconą całkowicie przepustnicą.Co do myśli o pływaku to sprawdzę to .No ale jutro poniedziałek trzeba ruszać w trasę.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:26, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co do regulacji gaźników to lepszej wiedzy nie znajdziesz niż tu --> [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FARMER66
Czeladnik

Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ŁĄKA PRUDNICKA
|
Wysłany: Pią 20:02, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam.Okazało się że prawdopodobną przyczyną niedomagań może być pływak (coś w nim chlupotało).Pojechałem do sklepu kupić nowy no ale... wróciłem z nowym gażnikiem tym razem made in Tajwan ponoć ma być o jedną cywilizację lepszy od chinola.Poskładałem do kupy .Mogę powiedzieć, że silnik pracuje w pełnym zakresie obrotów,ale tak czy inaczej będę szukał czegoś na bazarze a potem wyśle do Puszczykowa do regeneracji(chłopaki z wueskowego forum robili tam pegazy do wski 175 ponoć rewelka a koszt 200zł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:43, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
regeneracja w gaźnika do Jawy 250 sprowadza się tak naprawdę do zatulejowania przepustnicy i spasowaniu zaworka iglicowego więc 200 zł to lepiej na inne rzeczy przeznacz.
tokarz zrobi Ci to za jakie 40 dychy.
Gaźnik pegaz jest nieco bardziej "skomplikowany" i trzeba doszczętnie go rozłożyć. Jest pewna strona gdzie jest pokazana po kroku kompletna regeneracja pegaza z fotorelacją.
Każdy orze jak może
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|