Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z cylindrem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:38, 14 Wrz 2010    Temat postu: problem z cylindrem

Witam

dzisiaj przyglądając się cylindrowi, zauważyłem pewien problem Sad

[link widoczny dla zalogowanych]

da rade coś zrobić czy szukać innego cylka?? chce zrobić szlif (bedzie to już 5) więc w takim przypadku nie wiem czy ma to sens Confused

poradzicie?? może ktoś z Was miał podobny problem??

z góry dzięki Smile

PS: ten kawałek minimalnie odstaje a przy lekkim przyciśnięciu palcem jest idealnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 16:42, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KinioPP
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Wto 17:21, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Dużo cylindrów widziałem z ułamaną dolną krawędzią - nawet działające, ale lepiej poszukaj innego. Majątku nie kosztuje.
Jakbyś chciał na tym jeździć to lepiej go ułam do końca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KinioPP dnia Wto 17:23, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 22:48, 14 Wrz 2010    Temat postu:

popieram kolegę KinioPP, bez urazy nie bądź frajer i kup coś innego.
Szkoda siana na szlif, biorąc pod uwagę, że za parę złotych kupisz inny, nawet na 3 szlif i możesz później dalej go szlifować, a ten już później na wyrzucenie.
Obecnie ceny części są jeszcze przystępne, więc nie bawiłbym się w ten cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Wto 22:56, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Czegoś takiego na pewno do szlifu nie ma sensu dawać. Jak już to wytnij ten kawałek i z drugiej strony też, najlepiej wg rysunków z artykułów o tunningu Jaw (galeria) i dopiero szlif. Ale jak nie chcesz się bawić w przerabianie to zrób jak koledzy powyżej radzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Śro 8:41, 15 Wrz 2010    Temat postu:

ale jak w sumie nie dochodzą pierścienie do tego miejsca,to co to przeszkadza?trza by to było upierdzielić do końca,delikatnie ogradować i zakładać,
jak koledzy piszą cylinderek na bajzlu znajdziesz bez problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:47, 15 Wrz 2010    Temat postu:

Cytat:
ale jak w sumie nie dochodzą pierścienie do tego miejsca,to co to przeszkadza


pierścienie nie dochodzą ale tłok już tak Razz

od wibracji może ułamać się do końca podczas jazdy, a dalej to już powinieneś sobie wyobrazić Laughing

szkoda kasy pakować w ten cylinder... szlif 55 zł + tłok ok 60 zł a lada moment trzeba będzie go wywalić bo braknie szlifu Laughing

Jawe kupowałem kiedy był akurat bajzel (sobota), a do Łodzi mam niecałe

50 km Smile Teraz muszę czekać do grudnia no chyba że ktoś z forumowiczów

ma taki cylinderek na sprzedaż Wink

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Śro 15:26, 15 Wrz 2010    Temat postu:

powiem Wam że trochę głupoty piszecie. Cylinder nawet jak kupi na bajzlu pewnie bedzie do szlifu czyli operację tłok pierścienie i szlif i tak bedzie musiał wykonac. Ja bym żrobił tak :
robie sobie szlif tego cylindra co masz i zakładam do motocykla , i w miedzy czasie szukam drugiego na zapas. .



"a lada moment trzeba będzie go wywalić bo braknie szlifu" - wypowiedź bez większego sensu . Przecież tak samo się cylinder zużyje z bajzlu jak i ten"
Jest jedno wielkie ZAA - masz jedno przedłuzenie silnika wiecej. Pozdrawiam.

P.S: jak dasz do szlifu to powiedz im o tym pęknięciu i oni to utną , i nic się nie oberwie , w wielu innych motocyklach jest tuleja bez tego łącznika na końcu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Śro 15:40, 15 Wrz 2010    Temat postu:

bede na bajzlu we wrocławiu mogę coś poszukać,masz moje gg to sie ugadamy,pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Sob 17:29, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Witam.
Podczas malowania cylindra zauważyłem że w dziejach mojej Jawy wystąpił podobny problem i były właściciel poradził sobie tak [link widoczny dla zalogowanych] . Dodam że Jawa przed remontem paliła w miarę normalnie. Jakby nie post Jawora to nie wiedziałbym że coś u mnie jest nie tak z cylindrem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KinioPP
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek

PostWysłany: Sob 18:05, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Właśnie tak wygląda kupa cylindrów. Żeliwo jest kruche i nawet lekkie puknięcie w okno kończy się jego wyłamaniem. Sam tak jeden załatwiłem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin