Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różnice pomiędzy gaźnikami.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dreder
Pan Henio



Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pią 16:40, 13 Maj 2016    Temat postu: Różnice pomiędzy gaźnikami.

Witam różni się czymś gaźnik 2926 sbd 11b od 2926 sbd 14b??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dreder dnia Pią 16:47, 13 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:32, 18 Maj 2016    Temat postu:

prawdopodobnie średnicami dysz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dreder
Pan Henio



Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Śro 15:35, 18 Maj 2016    Temat postu:

Ale to jeśli średnica gardzieli się zgadza to może być? W obu jest 26mm (prawdopodobnie), czy średnica dysz też ma znaczenie? Albo powiem krótko: Mam jawę 250 panelke i chciałbym gaźnik 14b zamówić bo jest dostępny ale czy będzie pasować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:25, 18 Maj 2016    Temat postu:

Wszystkie będą pasować ale nie na każdym silnik może prawidłowo pracować. Nie sugeruj się tak bardzo tymi oznaczeniami. Bardziej zwróć uwagę na rozmiary dysz, które są podane w katalogu i pasują do odpowiedniego modelu. Gaźniki "stare" w kyvackach a "nowe" w popularnych jawach 350 nieznacznie różnią się konstrukcją ale można jest stosować zamiennie.

Tyle teorii. Praktyka jest taka, że każdy silnik inaczej pali, tzn na książkowych ustawieniach motocykl nie chce jeździć dlatego trzeba mieć w zanadrzu kilka dysz i inny gaźnik.

Od siebie dodam że mam dwa oryginalne SBD i moja 250 nie chce z nimi współpracować. Założyłem kupiony na złomie gaźnik od nowszej jawy, dobrałem dysze i okazał się najlepszy, choć wyglądał jak kulka utlenionego aluminium.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 20:26, 18 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dreder
Pan Henio



Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Czw 7:51, 19 Maj 2016    Temat postu:

Hmm... Poszukałem katalogu na jakiejś czeskiej stronie i tam pisało że do jawy 250 559 są gaźniki 2926 SBD b, czyli teoretycznie ten 14 b powinien pasować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dreder
Pan Henio



Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Nie 17:34, 22 Maj 2016    Temat postu:

Cholerka... to się narobiło próbowałem odkręcić szpilkę z karteru ale... się urwała (zapiekła się skubana :/ ), oczywiście musiała sie urwać akurat trochę niżej niż płaszczyzna pod cylinder, ma ktoś pomysł jak jej resztkę wydobyć??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:51, 23 Maj 2016    Temat postu:

Są specjalne wykrętaki do zerwanych śrub.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stasiek
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpiny

PostWysłany: Pon 11:23, 23 Maj 2016    Temat postu:

Jak umiesz, to wywierć małym wiertłem otwór nagwintuj i spróbuj odkręcić. poczytaj w necie, sporo jest przykładów.
Dasz radę odkręcić Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dreder
Pan Henio



Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Wto 7:57, 24 Maj 2016    Temat postu:

Na dniach kupię zestaw do wykręcania urwanych szpilek, jak się uda to się odezwę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid2b
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 291
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racławice Śląskie

PostWysłany: Wto 18:36, 24 Maj 2016    Temat postu:

Podczas próby odkręcania podgrzej karter, łatwiej puści. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin