 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Pią 9:00, 24 Lut 2012 Temat postu: Rozwiercanie tulejki korbowodu |
|
|
Witam
Panowie jakieś wskazówki przy rozwiercaniu tulejki korbowodowej. Będę sam pierwszy raz to robił, rozwiertak nastawny zakupiony
Jakąś prowadnicę zastosować?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Pią 9:01, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gustaw
Wyjadacz

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Pią 9:38, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nie zrób za ciasno jak ja kiedyś bo się zatrze;p lepiej luźno żeby było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawor
Administrator

Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 11:06, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
sworzeń musi wchodzić pod lekkim oporem kciuka. Mam u siebie tak zrobione, nic nie zaciera. Dobrze jest zrobić kanalik smarujący, choć Jawy mają go już "fabrycznie" poprzez nacięcie korby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kreciu84
Wyjadacz

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Września (WLKP)
|
Wysłany: Pią 14:36, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
po osadzeniu tulejki, kanał smarujący, naciąłem cieniutką tarczą szlifierką.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Pią 14:36, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pią 15:40, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Można też małym pilnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
353-tuner
Wyjadacz

Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wilkszyn/wrocław
|
Wysłany: Pią 17:35, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zawsze tulejka musi być tak rozwiercona ,aby sworzeń wchodził z lekkim oporem - bo jak lekkie nierówności się dotrą to będzie akurat - a jak odrazu zrobimy luźno to po dotarciu, a tym bardziej po dłuższym okresie użytkowania powstaną luzy - co spowoduje słyszalne stuki i jeszcze szybsze powstawanie jeszcze większych luzów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|