Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrzynia biegów
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Czw 19:59, 10 Maj 2012    Temat postu:

Ok, podziałało, ale to trochę irytujące Razz Sprzęgło mi ciągnie, mam nadzieje, że regulacja załatwi sprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Czw 20:15, 10 Maj 2012    Temat postu:

też mam tak że w jeździe lub na zgaszonym silniku łatwiej wrzucić ,,luz,, niż stojąc w miejscu z pracującą jednostką napędową - ja do tego przywykłem - ale jak komuś dam sie przejechać to ma trudności Smile

być może to kwestia siły docisku sprężyn - bo kiedyś pięknie mogłem wrzucać ,,neutral,, ale przy próbie rozwijania pełnej mocy tarcze sprzęgłowe sie ślizgały (silnik po modyfikacjach i z delikatnie większą mocą) po dorobieniu podkładek pod zabezpieczenie sprężyn o grubości 3,5mm ślizganie ustąpiła, ale luz ciężej ,,znaleźć,, - jak to sie mówi ,, coś za coś,,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 20:16, 10 Maj 2012    Temat postu:

Nie załatwi, jak zrobisz 1000-1500km to może tarcze będą na tyle dotarte że będzie lepiej wysprzęglać, ale teraz regulacja nic nie pomoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Czw 20:23, 10 Maj 2012    Temat postu:

podejrzewałem że moje tarcze są do doopy (niby do jawy 353 a MADE IN JAPAN Smile HA HA ) ale skoro inni koledzy mają podobne objawy to moge spać spokojnie

dodam że te japońskie tarcze nie są korkowe tylko z takiego tworzywa na okładziny cierne (nie wiem jak to nazwać (współczynnik tarcia niby mają podobny jak korkowe, ale znoszą wyższe temperatury pracy - zarówno chwilowe jak i stałe)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 353-tuner dnia Czw 20:26, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Czw 20:41, 10 Maj 2012    Temat postu:

Właśnie na tych z tworzywa nie ma takich problemów bo one strasznie się ślizgają i wysprzęgla idealnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
353-tuner
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wilkszyn/wrocław

PostWysłany: Czw 21:34, 10 Maj 2012    Temat postu:

puki co parę motogodzin na nich zrobiłem i nie mam problemu Smile jedynie na początku ale jak wspomniałem zwiększenie siły docisku sprężyn rozwiązało problem - może dotoczę pośrednie podkładki i zobacze co będzie Wink (stare miałem 2mm - teraz mam 3,5mm)
pyzatym komplet kosztuje niewiele więcej niż jedna korkowa Smile w sklepie we wrocławiu dałem około 30pln - a korkowe widziałem 25pln za sztuke


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 6:17, 11 Maj 2012    Temat postu:

A jeśli chodzi o szybkie docieranie tarcz, po polecam 3ci bieg, górkai sprzęgło Very Happy U mnie w 638 mam założone korkowe i nie jestem z nich zadowolony, luz znaleźć trudno stojąc z pracującym silnikiem, a jak przekręcę manetę na 2gim i maszyna przekroczy 3tys obrotów (wtedy dostaje tzw. pierdo&*^$%ie") to z Jawy robi mi się skuter, strasznie się ślizgają. Raz podczas wyprzedzania przy ok 90km/h ładuję się na lewy a tu sprzęgło nie pozwala szybciej i kicha Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin