Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprzeglo, napęd prędkościomierza... kilka pytań....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:21, 08 Wrz 2014    Temat postu: sprzeglo, napęd prędkościomierza... kilka pytań....

Witam! Dzisiaj zabrałem się za składanie lewej strony silnika i zaczęły się problemy....

1. Tarcze sprzęgłowe korkowe z motoren.sk, są lekko za grube. Tak lekko że zamiast 5 wchodzą 4. Cichowski pisze w swojej książeczce że należy korek zamoczyć w wodzie a potem sprasować tarcze z przekładkami w imadle. Przerabiał to ktoś?



2. Kosz sprzęgłowy. Po przykręceniu kosza sprzęgłowego i tego elementu w który wchodzą tarcze korkowe mam luz na koszu, tzn pracuje w osi wałka. To jest normalne? Mam dwa kosze, na obu jest to samo. Podkładka pod śrubę od kosza ma być normalna czy to jest zabezpieczenie nakrętki?



3. Napęd prędkościomierza. Jest ok do czasu zamontowania linki, końcówka napędu jest w uszczelniaczu, ale jak włożę linkę, końcówka cofa się do silnika, wykombinowałem że jak przytnę końcówkę linki będzie ok, miał ktoś z was podobny problem?






Z góry dziękuję za pomoc:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:23, 08 Wrz 2014    Temat postu:

W pierwszym i drugim przypadku prawdopodobnym problemem jest brak podkładki pomiędzy koszem sprzęgłowym a łożyskiem.

Masz niewłaściwą linkę prędkościomierza. Powinna być przykręcana do karteru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 22:37, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Nie, złożone jest wszystko dobrze, jest podkładka pomiędzy koszem a łożyskiem. Linka też jest dobra, 58r ma linkę wpuszczaną w karter, blokowaną śrubą wkręcaną od dołu. dopiero roczniki 60 i wyżej miały karter z kołnierzem na nakrętkę taka jak jest przy liczniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 4:14, 09 Wrz 2014    Temat postu:

jeśli mogę wtrącić to tarcza korkowa bez wypustu idzie pierwsza od silnika, póżniej wszystko po kolei. Ja swoje tarcze zamoczyłem w w oleju silnikowym na 5 godzin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 6:28, 09 Wrz 2014    Temat postu:

gustaw, nie kumam:( bez jakiego wypustu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 18:33, 09 Wrz 2014    Temat postu:

sorry posrało mi się coś Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Wto 18:34, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 20:13, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Spoko:) Gustaw, a powiedz mi, po tym moczeniu w oleju sprasowałeś te tarcze na prasie? Oryginalnie też Ci nie pasował tak jak mi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1634
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Wto 21:32, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Ja założyłem 4 tarcze, po ułożeniu dołożyłem ostatnią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin