Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgrzyt przy próbie włączenia 1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek
Pan Henio



Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:22, 23 Lut 2015    Temat postu: Zgrzyt przy próbie włączenia 1

Sprzęgło złożone prawidłowo, luz po wysprzęgleniu na tarczach a przy prubie wrzucenia 1 zgrzyt.
- olej LUX 10 ---może za gęsty ?
Biegi wchodzą bez problemu jak silnik nie pracuje .
Luzu na wałku od kopki nie ma.
Kulka łożyska na miejscu.
No już głupi jestem- pomocy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek
Pan Henio



Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:15, 23 Lut 2015    Temat postu:

Do tematu: biegi pozostałe wchodzą dobrze.
Takie czytałem opinie że to tak ma być- (pierwszy zgrzyta)w swojej dotychczasowej praktyce nie spotkałem się z patentem.
Chętnie posłucham tych co posiadają 250-kiwaczkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:36, 23 Lut 2015    Temat postu:

Ten typ tak ma. Przy wrzucaniu jedynki odepchnij się lekko z motocyklem do przodu. Przy dłuższym postoju tarcze potrafią się skleić, trzeba wtedy wrzucić bieg i przepchnąć kawałek motocykl na sprzęgle.

PS: Posłuchaj sobie jak jedynka wchodzi we współczesnych skosach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek
Pan Henio



Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:09, 23 Lut 2015    Temat postu:

Zastanawiam się czy zmiana oleju na inny (jaki?) coś by poprawiło.
Na galerii wrzuciłem fotki Jawy i Komara.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pon 19:30, 23 Lut 2015    Temat postu:

spróbuj zmniejszyć troszke obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
st. strzelec
Pan Henio



Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Końskie

PostWysłany: Pon 21:30, 23 Lut 2015    Temat postu:

Potwierdzam że ten typ tak ma. U mnie jest to samo po dłuższym postoju, sklejają się chyba te tarcze z tworzywa. Ja wciskam parę razy sprzęgło, z olejem też już kombinowałem, mam jeszcze używane tarcze korkowe może zmienię kiedyś i przetestuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek
Pan Henio



Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:00, 24 Lut 2015    Temat postu:

Tarcze mam korkowe ,obroty silnika niżej się nie da .ale spróbuję poluzować deko łańcuch napędowy.
Wpadłem na patent -jak zabezpieczyć kranik przed syfem w baku.
Jasne że orginalnego sitka już nie ma.Dośc miałem syfu w kraniku.
Tak wiec w miejsce starego -wykonałem taką osłonę z ekranu oplotu przewodu elek. TO taki oplot w kształcie wężyka z druciku miedzianego. Oczywiście za kranikiem jest jeszcze jeden filter.
Działa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 14:36, 24 Lut 2015    Temat postu:

filterek można kupić na allego z kranikiem koszt o około 15zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek
Pan Henio



Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:12, 24 Lut 2015    Temat postu:

Jasne ale nic tak nie cieszy jak samoróbka.
A i najważniejsze nie czekam na przesyłkę tylko mówisz i masz.
-Poluzowanie łańcucha to kiepski pomysł skutek dał odwrotny-trzeba napiąć z powrotem.
Jutro spróbuję z innym olejem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sewpir
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowa Ruda

PostWysłany: Wto 20:44, 24 Lut 2015    Temat postu:

Przy wysokich obrotach nie ma mowy o wrzuceniu jedynki. Tak jak w maluchu jak jeździłeś hehe. Silnik musi na prawdę powoli kręcić. Zębatki w skrzyni są do tego stworzone (chyba że masz nieoryginalne) wystarczy powoli z wyczuciem przytrzymać i wejdzie bez bólu. Cz i Jawa 350 mają ten sam problem ale to bardziej charakter niż problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:54, 24 Lut 2015    Temat postu:

Dopiero teraz zobaczyłem... Krzysiek za takie błędy ortograficzne będą bany!! Jest przecież autokorekta na forum.

PS:Nie dopierdalam się do interpunkcji ale napisać "prubie" to już szczyt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin