Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Firma zajmująca się zabytkami?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 9:07, 11 Gru 2013    Temat postu: Firma zajmująca się zabytkami?

Mam Jawę 353 z 58r go odrestaurowania. Myślałem, że sam sobie z tym poradzę, no ale niestety... Chciało by się już pojeździć maszynką, ale niestety trzeba by poświęcić jej sporo czasu. Wiadomo, że jak coś zrobi się samemu to bardziej cieszy. Ciekawi mnie czy są jakieś firmy, lub osoby które zajmują się taką renowacją i mogły by się zająć moją Jawą. Pewnie wyszło by to drożej niż samodzielna robota, ale mógłbym cieszyć się jazdąSmile Zajmuje się ktoś tutaj tym lub ktoś oddawał swoją Jawę do takiej firmy? Zależało bymi na kimś kto robił by ją jak dla siebie, ale wiem, że z tym może być ciężko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 16:17, 11 Gru 2013    Temat postu:

Jest sporo firm zajmujących się renowacją, wystarczy poszukać na necie, albo w ogłoszeniach Automobilisty Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kudlaty
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Śro 16:42, 11 Gru 2013    Temat postu:

Sporo, ale pytam tutaj, ponieważ lepiej jakby był ktos sprawdzony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 21:16, 11 Gru 2013    Temat postu:

Swojego czasu gustaw robił silniki....

Wg mnie:
Blachy dajesz do piaskowania, później lakiernikowi.
Kupujesz nowe części, chromy i składasz.
Jeden dzień rozbierasz i oceniasz co do renowacji lub wymiany.
Czekasz na blachy od lakiernika, części, chromy, silnik - powinno przyjść mniej więcej w jednym czasie.

Trochę uwagi, dobre rozplanowanie i w miesiąc jest na gotowo.
Zakładam, że budżet pozwala na to ale skoro rozważasz pełne zlecenie odbudowy nie powinno być to dla Ciebie problemem.

Może alternatywnie
[link widoczny dla zalogowanych]

Domalować jej szparunki, zrobić chrom na lagach i osłonie zębatki i masz sprzęt do latania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rommel
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.opolskie

PostWysłany: Śro 21:34, 11 Gru 2013    Temat postu:

sam niedawno sie zastanawiałem nad jakims zakładem ale sprawa wyglada tak rok czekania i wydatek pls minus 10 tys za jawe 353 lub 354 tak sobie liczą. Za jawke 50 i komarka 232 ( juz polakierowany z chromami ) policzyli za jawke 5 tys i wzwyższ a za komara 4 tys masakra i pół roku czekania oraz połowe kasy trza już na wstepie zapłacić tak to wyglada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 21:37, 11 Gru 2013    Temat postu:

Jak na profesjonalny zakład to wydaje mi się że trochę kaszana, nie podoba mi się lakier, wygląda jak mój, czyli autorenolak.
Możesz zrobić w ten sposób że całe podzespoły typu silnik, koła, blacharka, instalacja elektryczna zlecisz komuś kto się na tym zna, a sam poskładasz to wszystko do kupy. To nic trudnego poskładać Jawę z gotowych, odnowionych części, wystarczy trochę wolnego czasu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 21:39, 11 Gru 2013    Temat postu:

Rommel napisał:
sam niedawno sie zastanawiałem nad jakims zakładem ale sprawa wyglada tak rok czekania i wydatek pls minus 10 tys za jawe 353 lub 354 tak sobie liczą. Za jawke 50 i komarka 232 ( juz polakierowany z chromami ) policzyli za jawke 5 tys i wzwyższ a za komara 4 tys masakra i pół roku czekania oraz połowe kasy trza już na wstepie zapłacić tak to wyglada.


Poprzewracało się im w głowach z tą kasą przed usługą.....

black-dimon ma rację, przynajmniej wg mnie bo idę tym trybem, ale u mnie trwa to już rok, ale moja jawa to kupa złomu była. Pozostało mi już tylko znalezienie lakiernika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 21:39, 11 Gru 2013    Temat postu:

Z moto nie ma filozofii. Samemu można rozebrać praktycznie wszystko. Tak jak pisał black-dimon. Rodzielasz fanty na do kupienia i na do uratowania. Nowe kupujesz, te drugie dajesz do piasku/malowania/chromowania (chyba że umiesz/możesz) niektóre z poniższych. Potem to już zabawa w białych rękawiczkach i największa przyjemność - składanie w całość i cieszenie oczu Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wujek dnia Śro 21:40, 11 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rommel
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.opolskie

PostWysłany: Śro 21:49, 11 Gru 2013    Temat postu:

kasa masakra wiec sam staram się zrobic remont. Napewno taniej wyjdzie lub przynajmiej lepiej i dokładnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:07, 11 Gru 2013    Temat postu:

Również proponuje zrobić tak jak pisze Black lub Muczos

Wszystko można zlecić a potem tylko składać przy zimnym piwku razem z sąsiadem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Czw 17:03, 12 Gru 2013    Temat postu:

Mogę się tym zająć jeśli chcesz. Robiłem cały motocykl Wojtex-a , jest w galerii. Blachy oddaje do Łańcuta, tam też polerowanie i szkiełkowanie. Silnik remontuje sam, tak samo jak zaplatanie kół. Tylko jest jedna zasada... reanimacja całego motocykla to koszt około 14 tyś zł. Jeśli nie stać Cię możemy się umówić na określone czynności. Reszta rozmowy proponuje na PW. Pozdrawiam.
Jeśli uważacie że to ogromne pieniądze proponuje rozmawiać z Wojtexem On za wszystko płacił i jak pamiętam coś koło tej kwoty wyszło .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rommel
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: woj.opolskie

PostWysłany: Pią 15:33, 13 Gru 2013    Temat postu:

ja przeliczałem wszystkie rzeczy jakie sa na motoren. sk do jawy 354 i wyszło 16tys w czesciach jakby sie uprzec na wszystko nowe poza rama i blachami bocznymi bo niema ich tam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pią 20:22, 13 Gru 2013    Temat postu:

Plus malowanie i pierdoły typu śruby i takie tam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1597
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:26, 13 Gru 2013    Temat postu:

Gustaw, Twoja kwota zwalila mnie z nog... Ile bierzesz za przygotowanie blach do lakierowania (naprawy blacharskie) i lakierowanie?
16tys za czesci? Remontujecie stary motocykl czy skladacie na nowych czesciach? Kupowalem w czechach ostatnio bak, felgi, szprychy, nowy kpl czeski wydech i cala mase innych bajerow i wydalem 4tys. Fakt, ze jeszcze musze wydac ok 800pln na motoren.sk. ale nadal do 16tys brakuje baaaardzo duzo, a motocykl wyciagnalem z gnoju....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Pią 22:15, 13 Gru 2013    Temat postu:

Lakierowanie 2200zł
opony, felgi szprychy dętki to koszt 1100zł
chromowanie na cały motocykl około 2000zł
wydech kpl w czechach 600zł a lepszej jakości około 800zł
gumy na cały motocykl i linki około 200zł
regeneracja zawieszenia około 100zł
śruby oryginał z nierdzewki chyba 200zł
Silnik
Wał nowy w pl 1000zl
cylindry szlif plus tłoki 350zł
kpl łozysk i simerów 350zł
nowe wodziki tarcze łańcuszek około 120zł
nowy zetaw napędowy do 250zł
instalacja wg allegro
nowe cewki zapłonowe świece kable 100zł
w razie gdy prądnica złom plus 300zł
Już masz koło 10 tyś zł.
Dolicz paliwo, prace mechanika.
silnik liczyłem od 354.
No i temat czy odrestaurowujesz czy wymieniasz tylko to co konieczne.
Ja napisałem Ci koszta gdy wszystko robisz od zera. I zachowujesz oryginalne elementy motocykla wkładając kasę w przywrócenie pierwotnego blasku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Luźne Gadki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin