Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moskit1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 13:11, 10 Sty 2009    Temat postu: Bak

Panowie dzisiaj znalazłem baczek od jawy może nic szczególnego, ale mam pytanie mianowicie bak niema wkładu na kluczyk i zboku pisze sama Jawa wiadomo ze takie napisy mają jawy Perak i Ogar może ktoś coś słyszał o takim baku
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Sob 13:32, 10 Sty 2009    Temat postu:

Napis jawa a zamiast cz jest kółeczko? Hmm... jakiej wkładki na zamek ?? Chodzi o nakrętkę wlewu? Przecież Jawy nie miały zamka- to dzisiejszy wymysł,oryginalne nakrętki były gładkie. To bak albo od Jawy perak, jeśli ma otwór na mocowanie amperomierza-stacyjki, ale bardziej obstawiam bak od Jawy 250 353.04 . Skąd wiem? Ano stąd,że jawa 353.04 też nie miała logo jawa/cz tylko Jawa/kółeczka.jeśli przez środek baku biegnie takie wytłoczenie szerokie na około 20mm -stanowiące jakby jego oś symetrii jest to na 100% bak jawy 250 353.04 albo dwucylindrwej jawy 350 354 z tych samych lat produkcji-po 60 roku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Sob 14:26, 10 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moskit1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 13:50, 10 Sty 2009    Temat postu:

oooooooooooooo oto mi chodziło dziękuje bardzo
Już zagadka rozwiązana Very Happy

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danio
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:16, 10 Sty 2009    Temat postu:

Zaraz, zaraz przecież perak miał zupełnie, no może nie zupełnie ale inny bak, wynikało to z konstrukcji jego siodła, baki pod siodła sercowate miały "wycięcie" w tylnej części, 353 tego nie miały więc raczej nie można pomylić tych baków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Sob 23:15, 10 Sty 2009    Temat postu:

Jak ktoś nie wie jak wygląda dokładnie bak peraka to tego nie zauważy-inaczej nie byłoby w ogóle pytania. A swoją drogą moskit1 i od czego to w końcu był bak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moskit1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 23:31, 10 Sty 2009    Temat postu:

momeny moment chodziło mi o jawe 353.04. Tak jak opisałeś niema amperomierza i przebiega warstwa spawu!!! A co do Jawy perak to posiadam i Ogara 14 wiem czym się różnią a mało co wiem o późniejszych modelach i dlatego takie pytanie
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Sob 23:40, 10 Sty 2009    Temat postu:

Myślałem,że pytasz czy to do jawy perak czy 353.04.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Sob 23:40, 10 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moskit1
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob 23:55, 10 Sty 2009    Temat postu:

ja tylko nie byłem pewny czy były potem stosowane same napisy Jawy beż ĆŻ teraz już wiem. Dzięki za wyjaśnienie
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danio
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 0:38, 11 Sty 2009    Temat postu:

Pozwolę sobie wkleić link do zdjęcia kolegi Moskita (mam nadzieję że się nie obrazi Smile) Tu widać róźnicę (dla niewiedzących) pomiędzy bakiem modeli 11, 18 a 35X.
[link widoczny dla zalogowanych]
P.s Kolego Moskit nie denerwuj się tak Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nadwozie,układ jezdny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin