Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 353/4 1961r. by Mradamf1985
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelooo2
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 419
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Sob 19:13, 17 Mar 2018    Temat postu:

Tak akryl. Podkład "typu wrzos" Twisted Evil następnie dałem uzupełniający. Nie byłem przygotowany na epoksydy - na szybko malowałem w ramach nauki. Bardziej interesował mnie na tę chwile efekt jaki wyjdzie. Dziś dokonałem jednego pomiaru dla ciebie - sorki że tylko jedna strona, ale na chwile obecną nie mogę więcej. Nie mam ruchu w garażu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 8:31, 18 Mar 2018    Temat postu:

Tej strony akurat byłem prawie pewny bo wygląda na oryginał druga jest spawana i bardziej mnie interesuje, ale spoko wróciła zima więc na razie czekam i przygotowuje kawe do sezonu. Jak docierałeś już pod lakier używasz jakiego pudru czy na oko??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelooo2
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 419
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 11:17, 18 Mar 2018    Temat postu:

mradamf1985 napisał:
Tej strony akurat byłem prawie pewny bo wygląda na oryginał druga jest spawana i bardziej mnie interesuje, ale spoko wróciła zima więc na razie czekam i przygotowuje kawe do sezonu. Jak docierałeś już pod lakier używasz jakiego pudru czy na oko??

na oko.....nie jestem aż takim specjalistą, żeby uzywac pudru itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelooo2
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 419
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Sob 17:43, 24 Mar 2018    Temat postu:

obiecany wymiar lewej strony
[link widoczny dla zalogowanych]
co jeszcze potrzebujesz?Pytaj, pisz, nie krępuj się Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawelooo2 dnia Sob 17:44, 24 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 15:21, 26 Mar 2018    Temat postu:

Chyba już więcej się nie mogło urwać, więc pewnie na razie tyle tych wymiarów. Choć powiem szczerze, że tym ostatnim to mnie nie ucieszyłeś brakuje 5 mm tak jak się bałem. Zobaczę jeszcze przy przymiarce blach i schowków jak to wygląda ale pewnie trzeba będzie ciąć i nadłożyć czymś, albo dorobić takie ucho. Na razie wiem co mam robić i najpierw muszę zrobić to co już mam gotowe do spawania. Dzięki za pomiary dużo mi rozjaśniły!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelooo2
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 419
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 18:33, 26 Mar 2018    Temat postu:

pytaj proś bo mam teraz możliwości
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 11:39, 14 Maj 2018    Temat postu:

Tak jak się obawiałem, przymiarki na moich wydechach się nie dało zrobić tak wszystko pogięte jest, więc zamówiłem cały układ wydechowy nowy, niestety żeby nie było zbyt wesoło tłumiki poszły do reklamacji bo miały sporo wad galwanicznych (sporo plam i chrom łuszczył się miejscami jak brokat). I tak sobie od miesiąca czekam na wymianę, ale już widzę że sobie jeszcze poczekam, więc w wolnych chwilach postanowiłem ogarnąć inne rzeczy. Jak to bywa puszka boczna akumulatora jest kiepska, próbuję ją spawać ale jest sporo roboty są kłopotliwe do zrobienia przetłoczenia, zobaczymy co z tego wyjdzie.

A teraz 2 pytania do was:
1. czy znacie jakiś dobry zakład galwanizerski który zajął by się zbiornikiem w rozsądnej cenie, niestety mam 3 wgniotki, 2 małe i jedna większa, chyba że będzie nieopłacalne to kupię gotowy.
2. Ten mały błotnik tylny ma taką blachę z boku zastanawiam się po co ona jest(widoczna na przedostatnim zdjęciu zgrzana z lewej strony błotnika), i czy na nią przychodzi jakaś kedra czy coś takiego? oraz wydaje mi się że mam niepotrzebna dziurę na dole, jak by ktoś mógł rzucić okiem, a najlepiej wrzucić zdjęcie zrobionego polakierowanego żebym miał się na czym wzorować.







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1312
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:39, 14 Maj 2018    Temat postu:

Zbiornik kup w czechach, będziesz zdrowszy. Jedziesz, wybierasz gotowy, stary zostawiasz, a w Polsce jak to w Polsce....

Co do tego błotnika, blaszki muszą dolegać do puszek bocznych. Od strony akumulatora puszka jest głębsza dlatego tej blaszki jest tak mało. Od strony puszki narzędziowej (jest płytsza) ta blaszka jest większa, musisz to dopasować do tych puszek i tyle. Mam na tym założoną kedrę.
Tylko takie mam fotki:

[link widoczny dla zalogowanych]!AlWZQWRPOjtBwXHHCGTZFrBBcMO3
[link widoczny dla zalogowanych]!AlWZQWRPOjtBwXK6yl6gzAquMQtK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 7:21, 15 Maj 2018    Temat postu:

Z tym zbiornikiem wiem o co Ci chodzi, nie daleko mnie gość sprowadza i zastanawiam się nad zakupem u niego, z tego co słyszałem ceny gotowych idą w górę bo zaczynają się kończyć te które można odnowić. Zresztą gwarancji jakości nie ma nigdzie z tym gotowym też się może zacząć coś dziać. Co do błotnika to nie bardzo widać coś na tych zdjęciach ale coś mi się wydaje że tą dziurę to wygryzł łańcuch bo osłony łańcucha nie znalazłem tę którą mam była zakupiona już przeze mnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:01, 04 Cze 2018    Temat postu:

Chwilę mnie nie było, ale coś się pomału dzieje, a mianowicie pospawałem podnóżki kierowcy, kupiłem kompletne wydechy założyłem i pospawałem urwane te wieszaki do rur. Udało mi się kupić też gotowy pochromowany zbiornik, więc spore inwestycje zostały poczynione. Teraz pomału będę pasował wszystkie blachy i kompletował co mi jeszcze brakuje z drobnicy.

I standardowo pytanie, jakie powinny być wymiary czopu podnóżka centralnego, znalazłem co najmniej 4 rozmiary i sam już nie wiem, czy był jeden rozmiar czy od czegoś to zależało? Chcę kupić i przymierzyć bo teraz jeszcze mogę wspawać w ramę nową rurkę jeśli jest wyrobiona.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 18:19, 05 Sie 2018    Temat postu:

Siemanko po przerwie, ramę już kończę ogarniać i pomału robię blacharkę. Napotkałem jednak na problem który na pewno nie dotyczy tylko mnie, a mianowicie kopnik uderza (a raczej by uderzał gdybym odpalał silnik) o wydech. Stara rura była mocno skopana, i wiem że inne jawy też miały z tym problem bo też widziałem dziury w tłumikach (nawet w tych nowszych modelach zdarzał się ten problem). Mam nadzieję że ktoś podpowie co z tym zrobić, mnie co pierwsze przyszło do głowy to wygiąć trochę inaczej kopnik, ale nie wiem jak to wpłynie na jego pracę i wygodę zmiany biegów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1312
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 18:40, 05 Sie 2018    Temat postu:

Zazwyczaj jest to spowodowane wyrobionym wałkiem startera i latającą dźwignią.

Ale może to być inny problem. A jak założysz sam tłumik bez kolanka, przykręcisz do obu mocowań to wtedy też obcierasz po tłumiku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradamf1985
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 263
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 7:32, 13 Sie 2018    Temat postu:

Sorki że się nie odzywałem ale zbliża się mój urlop i nie mam czasu muszę kilka rzeczy domknąć itd. zresztą większość osób wie o co chodzi Razz. Tłumiki mam przykręcone do obydwu mocowań i przód i tył więc to nie to, spróbuję jeszcze czy jak przyciągnę maksymalnie do dekla wałek czy też obija. Co do podnóżka zestaw naprawczy zrobiony trzeba tylko wspawać Very Happy. Jeszcze mam problem z puszką akumulatora ale to pewnie nie tylko ja... resztę blacharki już prawie ogarnąłem jeszcze drobnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin