Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 250 typ 353 1960r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurek_j
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FGW

PostWysłany: Pon 9:50, 13 Maj 2013    Temat postu: Jawa 250 typ 353 1960r

Długo się zbierałem, ale to już chyba ten czas, aby zaprezentować własne 2 kółka.

Jawa 250, 353, kupiona w lutym roku bieżącego jako rama z kołami i zawalonym częściami polonezem w zestawie 'złóż to sam'.

Wszystko podobno było piaskowane, dziury zaspawane, fale dunaju podklepane i zaszpachlowane, malowane na czarny metallik przez lakiernika. W praktyce piach faktycznie mógł być, zaspawanie dziur pozostawia wiele do życzenia, miejscami szpachli nawalone bardzo dużo, a samo malowanie tez pozostawia bardzo dużo do życzenia. No zrobiłbym lepiej samemu to, ale motocykl kupiłem do jeżdżenia, nie remontowania.

Silnik podobno był dotykany przez takiego co się zna. W praktyce dotykany przez patałacha, który się nie zna, resztę przemilczę, w obawie o ciśnienie...

Kilka chromów nowych (lagi, kierownica i inne pierdółki), ale już odpada w kilku miejscach. Podobnież jakaś firma z Rzeszowa, czy podkarpacia tym się bawiła.

Od siebie to... Skręciłem wszystko w kupę, że jeździ, pomalowałem tłumiki srebrzanką wysokotemperaturową (na chromy mnie nie stać póki co, także to co jest to musi mi się podobać), wyrzeźbiłem dolną część spinająca połówki osłony łańcucha, położyłem nową elektrykę, przesmarowałem te miejsca, o których poprzedni właściciel nawet myślał. Do tego milion pierdółek, które nie sposób spamiętać.

Pozostało ogarnąć do końca ładowanie (mocowanie szczotkotrzymacza mam luźne, chyba już tylko to; swoją drogą po małej zabawie kątówką idzie regulator napięcia APE upchać pod prawą kapą Smile ), spisać umowę, ubezpieczyć i zrobić przegląd. No, jeszcze korekta zapłonu i gaźnika, póki co bez osłonki jeżdżę.

Od 2007r ujeżdżam 50 typ 20 i cóż, 250 to taka starsza siostra, trochę cięższa, ale robi szał. Zmiana biegów bez wciskania sprzęgła też mi się bardzo podoba Smile.

Garść zdjęć pod tym [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jurek_j dnia Pon 9:51, 13 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin