Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kyvacka 250 z Białegostoku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:07, 03 Kwi 2016    Temat postu:

Lampa wg mnie jest oryginał (mało zdjęć i kiepska perspektywa), śruba wahacza jest nie oryginalna, ale jak to wyczyścisz to będzie lepiej widać co i jak, element w ramie jest wyłamany, tam się przykręca uchwyt boczny.
Zła wiadomość jest taka że masz krzywą ramę, ale już to pewnie zauważyłeś....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 5:30, 04 Kwi 2016    Temat postu:

mój nadworny blacharz stwierdził po oględzinach że jest w stanie to wyciągnąć gdy oddam mu sprzęt do malowania - zobaczymy z jakim efektem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 17:49, 08 Kwi 2016    Temat postu:

Tom_KRK napisał:
Ciekawy egzemplarz. Wygląda na 353/03, jedyne co się nie zgadza to kształt tłumików choć fabryki czasami montowały to co było na stanie Smile Wiem, że pewnie będziesz wszystko demontował ale przyjrzyj się przedniemu zawieszeniu, lagi wydają się być jakoś dziwnie głęboko. Tak jakby były zablokowane w położeniu maksymalnego ugięcia.


[link widoczny dla zalogowanych]
twoja uwaga była słuszna....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 17:53, 08 Kwi 2016    Temat postu:

pawelooo2 napisał:
mój nadworny blacharz stwierdził po oględzinach że jest w stanie to wyciągnąć gdy oddam mu sprzęt do malowania - zobaczymy z jakim efektem...


taniej wyniosło mnie kuno używanej prostej tym razem ramy, a przy okazji w pakiecie kupiłem zdekompletowany silnik w którym wał wydaje się nie mieć luzu a zębatki skrzyni wydają się być w dobrej kondycji.
tak na marginesie w czasie kompletowania części dwa razy osiwiałem, swoja droga ciekawe ile jeszcze lamp kupię i ile głowic........
black-dimon napisał:
Dobra baza, tylko usuń tą okropną lampę.

[link widoczny dla zalogowanych]
z pozdrowieniami dla black-dimon a swoją droga od czego ta lampa?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZETON dnia Pią 18:33, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 12:51, 10 Kwi 2016    Temat postu:

zakupiona "nowa" rama prezentuje się tak
[link widoczny dla zalogowanych]
mam do was - szanowni forumowicze pytanie odnośnie mojej głowicy i cylindra. Po założeniu (oczywiście do końca) szpilki nie wystają w ogóle ponad gwinty w głowicy (głowica oznaczenia ma katalogowe 353 13 104) na cylindrze brak jest oznaczeń, macie jakiś pomysł co jest nie tak. Ponadto długość wystających szpilek z korpusu to 10,5 cm przy założeniu że wkręcone jest 2,5 to mają wymiar taki jak powinny mieć - chyba ze sie mylę. poniżej kilka fotek poglądowych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj widać, że jest przerwa ale to chyba na podkładkę zresztą te 2 mm nic nie zmienią
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 12:56, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Szkoda że rama z innego rocznika:( szpilki są ok, poszukaj sobie katalogu części, tam są inne nakrętki, takie jak w peraku. Jak miałeś to przykręcone do tej pory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 13:09, 10 Kwi 2016    Temat postu:

seba napisał:
Szkoda że rama z innego rocznika:( szpilki są ok, poszukaj sobie katalogu części, tam są inne nakrętki, takie jak w peraku. Jak miałeś to przykręcone do tej pory?

wiem to rocznik 62 ktoś będzie starą reanimował a ta kupiona promocyjnie. Co do głowicy to jej nie miałem i nie miałem cylindra wiec nie wiem jak to było przykręcone. Kupiłem cylinder w nominale i głowice która "niby" pasuje i mam problem:(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:25, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Bo pasuje, tylko musisz mieć takie śruby [link widoczny dla zalogowanych] albo takie szpilki [link widoczny dla zalogowanych] i normalne śruby. ale do tej głowicy jest dedykowana pierwsza opcja.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez seba dnia Nie 13:48, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 13:30, 10 Kwi 2016    Temat postu:

seba napisał:
Bo pasuje, tylko musisz mieć takie śruby [link widoczny dla zalogowanych] albo takie szpilki [link widoczny dla zalogowanych] i normalne śruby. ale do tej głowicy jest dedykowana pierwsza opcja.

popraw jak mozesz pierwszy link bo nie działa, w sumie miałem pytać czy mozna zastosowac dłuższe szpilki. Dzięki za pomoc. Juz znalazłem i wszystko się wyjaśnia:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZETON dnia Nie 13:46, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:48, 10 Kwi 2016    Temat postu:

poprowione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1634
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 20:08, 10 Kwi 2016    Temat postu:

pawelooo2 mierzyłem ile wystają szpilki w silniku ( perak ) i wystają ok 20 mm

[link widoczny dla zalogowanych]!4871&authkey=!AIyRrGibFjh5Ys0&v=3&ithint=photo%2cjpg

Z tego co mówiłeś to wynika, że tyle wystają u Ciebie szpilki.

Co do lampy przedniej powinieneś mieć z linku poniżej, choć już zaczynam wątpić, że wychodziła tylko ta i przypuszczam, że ta którą masz też będzie zgodna.

[link widoczny dla zalogowanych]!4875&authkey=!AFuHEwPg0V2Mjzo&v=3&ithint=photo%2cjpg

[link widoczny dla zalogowanych]
Kiepskie zdjęcie ale widać o co chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 5:55, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki za pomoc i rozwianie wątpliwości. Prace nad Jadwigą powoli ale jednak posuwają się do przodu.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko (z wyjątkiem błotnika przedniego) zostało wypiaskowane i oddane do lakiernika. Rama zostanie wyciągnięta hydraulicznie, czy jakoś tak i reanimowany bedzie boczek na akumulator. jako to powiedział mój blacharz - "wszystko co metalowe da sie sie zrobić" Tylko, że moja jawa bedzie robiona partiami - najpierw odbiorę ramę i przód potem resztę. Z uwagi na niska cenę stwierdziłem że mogę czekać nawet pół roku:P
[link widoczny dla zalogowanych]
a to nowy - stary zakup za oszałamiająca cenę 40 zł +19 zł przesyłka, najważniejsze ze lagi nie spawane i sprężyny całe.
Teraz czas na silnik........



[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 20:40, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Tak więc zacząłem rozbierać silnik, w sumie rozebrałem poczyściłem przed szkiełkowaniem i mam zagwozdkę. Wał wyjęty z silnika ma kilka wrzerów poniżej foto po wyczyszczeniu elementu zardzewiałego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam drugi wał który natomiast ma zaklepany (jakieś 2 mm) element ze zdjęcia poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak myślicie te wżery dyskwalifikują wał do regeneracji? Czy ten zaklepany element nie ma znaczenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:39, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Tamten z wżerami jest dobry, drugiego dyskwalifikuje uszkodzony czop wału ale i tak nie jest od Jawy Wink. Widzę że żona pomaga w warsztacie. Very Happy Pozdrawiam i życzę szybkiego ukończenia kyvacki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1634
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 23:32, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Tak jak pisze Jawor, rób tego z wżerami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Następny
Strona 2 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin