Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kyvacka 250 z Białegostoku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Śro 20:52, 20 Kwi 2016    Temat postu:

silnik przygotowany do szkiełkowania wiec z nudów rozkręciłem przednie lagi mam dwa komplety wiec stwierdziłem że złoże to w jedna całość, ale okazało sie ze mam dwa różne "bebechy" poniżej fotka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
które są od 353? u mnie założone były te po prawej a kupiłem te drugie długością sie nie róznią, nie wiem o co chodzi - może wy wiecie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Czw 22:04, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Konstrukcja teleskopów zmieniała się na przestrzeni lat. Poza tym,175 miała inne- 250 też. Najważniejsze by każda sztuka z pary amorków była względem siebie analogiczna i co najważniejsze- sprawna.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawsim dnia Czw 22:05, 21 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 22:21, 21 Kwi 2016    Temat postu:

Te po prawej to 353-03, po lewej to 353-04.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pon 11:34, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedzi, zobaczymy które okażą sie sprawne. Dzisiaj byłem u specjalisty od wałów i szlifów. Zakład ogólnie polecany w Białymstoku a po przekroczeniu progu, powiało takim PRL.....cylinder zmierzono urządzeniami które pierwszy raz na oczy widziałem....i stwierdzono, że 3 szlif to min. a żeby było "prawilnie" to zaproponowano 4 na 66,00. W remoncie nie bawię sie w kompromisy wiec ugadaliśmy ze ma być na tip top (4), wraz z regeneracją wału.
Cena za wał to 250 zł, szlif 70zł tylko ze szlifem czekają az przywiozę tłok. Ponadto pan specjalista po krótkiej rozmowie oświadczył że jest w stanie dotoczyc mi tulejki do przedniego zawieszenia - mam przywieźć i oceni co da sie zrobić. Pogadam z nim jeszcze w sprawie podkładek do dystansowania skrzyni - hurtem urwę z ceny z usługi.
Reasumując jutro odbieram silnik z sodowania i zaczynam polerkę, w międzyczasie kupię łożyska i uszczelniacze i zabiorę się za składanie. Jutro foty z efektu sodowania, które zaproponował pan kiedy przywiozłem graty i poprosiłem o ich szkiełkowanie. Stwierdził, że sodowanie jest lepsze nie inwazyjne i super przed polerką. W sumie nie miałem odniesienia wiec zaryzykowałem - efekt zobaczymy jutro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Śro 18:54, 27 Kwi 2016    Temat postu:

"z jutra" zrobiło sie dziś a efekty widać poniżej, jak zauważyłem co z reszta potwierdził "sodownik" wżerów i miejsc utlenienia w aluminium soda " nie bierze" wiec generalnie tylko papier scierny. Ja osobiście jestem zaskoczony bo wygląda to naprawdę nieźle i polerowania wydaje sie że będzie niewiele, z reszta oceńce sami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zdjęcia głowicy nie mam "z przed" obróbki ale bardzo zle wyglądała i jest nadżarta - ciężko bedzie te żeberka obrobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poniżej dla porównania wypiaskowany drobnym piaskiem dekiel - mi sie nie podobało z uwagi na strukturę która wyszła po piaskowaniu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 19:34, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Ale masz zaorane gniazda pod łożyska. Będą kłopoty jeśli tego nie naprawisz, przerabiałem to w mojej CZ. Użyłem kleju anaerobowego i łożyska siedzą ciasno, ale tutaj widzę że są dużo mocniej wybite. Brązowe tulejki w skrzyni po sodowaniu też raczej będą wymagały sprawdzenia i ewentualnej wymiany.
Na przyszłość jeśli oddajesz graty do piaskowania/szkiełkowania/sodowania to zostaw stare łożyska w gniazdach i zabezpiecz gwinty i wszelkiej maści powierzchnie "robocze". Ja tak załatwiłem swoje kartery, piaskarka zebrała sporą warstwę materiału i potem wszystkie łożyska wpadały luźno na miejsca.

Najlepiej skręcić kartery i pokrywy do kupy i szkiełkować tylko z wierzchu, w środku silnika takie zabiegi bardziej szkodzą nż pomagają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez muczos dnia Śro 19:36, 27 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Śro 19:39, 27 Kwi 2016    Temat postu:

muczos napisał:
Ale masz zaorane gniazda pod łożyska. Będą kłopoty jeśli tego nie naprawisz, przerabiałem to w mojej CZ. Użyłem kleju anaerobowego i łożyska siedzą ciasno, ale tutaj widzę że są dużo mocniej wybite. Brązowe tulejki w skrzyni po sodowaniu też raczej będą wymagały sprawdzenia i ewentualnej wymiany.
Na przyszłość jeśli oddajesz graty do piaskowania/szkiełkowania/sodowania to zostaw stare łożyska w gniazdach i zabezpiecz gwinty i wszelkiej maści powierzchnie "robocze". Ja tak załatwiłem swoje kartery, piaskarka zebrała sporą warstwę materiału i potem wszystkie łożyska wpadały luźno na miejsca.

Najlepiej skręcić kartery i pokrywy do kupy i szkiełkować tylko z wierzchu, w środku silnika takie zabiegi bardziej szkodzą nż pomagają.

zwracałem na to uwagę i gośc powiedział ze absolutnie sodowanie nie zrobi krzywdy (nawet namówił mnie na sodowanie a nie szkiełkowanie z tego powodu) - gniazda mam zaorane ale powiem Ci że łozyska ledwo wyszły ze stratą w postaci ściagacza, jutro przymierzę łozyska bo zasiałeś we mnie ziarnko niepewnoci. Jednakże dziękuje za uwagę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 19:46, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Czasami korozja tak złapie że nie da rady łożysk wyjąć, a jak wszystko wyczyścisz to okazuje się że jest luz.

A ile kosztuje taka usługa jak ci zrobili?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Śro 22:11, 27 Kwi 2016    Temat postu:

za to co na zdjęciach policzyli mnie 350 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Czw 20:00, 28 Kwi 2016    Temat postu:

Dla mnie bomba.
Wygląda jak z fabryki.
Piaskowanie narusza strukturę aluminium i ujednolica powłokę, giną fabryczne zniekształcenia.

Dobrze, że dałeś się namówić.
"brawo Ty" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Pią 5:12, 29 Kwi 2016    Temat postu:

Jak mnie moderator chwali to rosnę........do sufitu:P
Co do gniazd łożysk - palcami nie da sie wcisnąć a na siłę nie próbowałem starego łożyska wbijać wiec raczej będzie ok. Wczoraj przyszedł tłok i pierścienie, tłok polski - podobno w miarę solidny a pierścienie wyrwałem czeskie. Zobaczymy co powie szlifierz na jego temat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Sob 15:05, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Szanowni forumowicze mam pytanko odnośnie tylnych teleskopów po odkręceniu do tego stanu:
[link widoczny dla zalogowanych]
stanąłem w miejscu, żeby czegoś na siłę nie urwać....

[link widoczny dla zalogowanych]
czy cos tu jeszcze sie odkręca czy siłowo musi wyjść?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 16:01, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Musi wyjść.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Sob 17:29, 30 Kwi 2016    Temat postu:

Spróbuję w poniedziałek:) dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZETON
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 496
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: białystok

PostWysłany: Nie 8:53, 08 Maj 2016    Temat postu:

kilka nowych zakupów i skręcnie skrzyni której bałem się jak ognia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Nasze Jawy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 3 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin