Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 175 - gaźnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak1231
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małogoszcz

PostWysłany: Nie 22:11, 20 Mar 2011    Temat postu:

ja mam w swojej 356 silnik od 450 i pierwsze cyfry to właśnie 450...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 22:48, 20 Mar 2011    Temat postu:

To ciekawe na moich 3 silnikach nie ma takich numerów, a teraz mnie zaciekawiłeś; sypnęła się moja teoria.
A znaki na końcu i początku numeru jakie są?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak1231
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małogoszcz

PostWysłany: Nie 23:07, 20 Mar 2011    Temat postu:

kwiatki, zaraz postaram się cyknąć fotkę, (jakieś 30-40min)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez limak1231 dnia Nie 23:32, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 10:32, 21 Mar 2011    Temat postu:

Black-dimon u mnie w CZ też na nr ramy i silnika są na początku kwiatki, tak jak na zdjęciu limaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 17:09, 21 Mar 2011    Temat postu:

heh....
potwierdza się teoria, że robili jak chcieli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak1231
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małogoszcz

PostWysłany: Pon 17:26, 21 Mar 2011    Temat postu:

nie no na pewno jakaś czeska logika w tym jest Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Pon 19:43, 21 Mar 2011    Temat postu:

.... czeska logika....
mocne, dobrze odzwierciedla sprawę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maroko
Pan Henio



Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:12, 22 Lip 2015    Temat postu:

Witajcie. Wątek stary ale chciałbym doprecyzować pewne nieścisłosci zanim zacznę grzebac przy gaźniku. Jak to w końcu jest z tą śrubą powietrza. Bo z jednej strony:

black-dimon napisał:
powietrze wkręć na max i wykręć trzy i pół obrotu, iglica na środku podziałki. tak być powinno ale co do powietrza i iglicy to później musisz samemu dojść czy wkręcić czy wykręcić jeszcze odrobinę i z iglicą podobnie. musisz słuchać maszyny ona ci powie czego jej brakuje


a z drugiej strony w serwisówce jest napisane, ze o 3/4obrotu.
[ w ww.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/navod/vydano_1960_(2vydani) ] -gaznik 2924SBD12, ale takze dla gaznika M12 (tak mam w swojej serwisowce, polskiej)

tak na marginesie tu jest jeszcze inaczej: [ w ww.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_450/navod/vydano_1960_(2vydani) ]

Więc jak to z tym jest? Komu wierzyć? Rolling Eyes

ps. sory za te linki ze spacjami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 14:16, 22 Lip 2015    Temat postu:

Ustaw tak, aby motor odpalił, a po zagrzaniu wyreguluj metodą opisaną w książce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin