Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kartery z Jawy 354 do 634 ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomaciey
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:43, 26 Paź 2010    Temat postu: Kartery z Jawy 354 do 634 ?

Czy ktoś z kolegów orientuje się może czy da się przełożyć zawartość silnika oraz cylindry Jawy De Luxe do starszych karterów ? Czy prócz innych odlewów silnika zaszły w środku jakieś większe zmiany ? Większość bebechów silnika MZ ETZ 250 da się przełożyć do całkiem innego z zewnątrz silnika od TS 250/1, pomyślałem że może z Jawami jest podobnie Idea

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Śro 18:25, 27 Paź 2010    Temat postu:

Skrzynia biegów pasuje, mechanizm zmiany biegów raczej też, cylindry i głowice mają odmienny zewnętrzny wygląd, sprzęgło i przeniesienie napędu nieco inne ale powinno bez przeszkód się przełożyć, wał jest bardzo podobny - inna średnica na korbowodach i najważniejsze MUSISZ mieć przegrodę wału z 354 bo moto może nie jechać jak należy.

Tyle niesie moja teoria i doświadczenie, a co koledzy na to? Czy potwierdzą czy zaprzeczą - zobaczymy.

Jeszcze jedno czego nie jestem pewien: tłoki różnią się wysokością, rozmawiałem z moim szlifierzem i przekładając z jednego do drugiego to nie jest ok.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomaciey
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:43, 27 Paź 2010    Temat postu:

Dzięki za odzew Smile Na razie moje rozważania są czysto teoretyczne na temat jak jeszcze bardziej uklasycznić kanciaka. Do tej pory w głowie świdrował mi pomysł stylizacji na Cefe Racer'a jednak siedząc dzisiaj i wpatrując się w kupę złomu która za jakiś czas na powrót stanie się motocyklem, złapałem się na uczuciu dotąd mi odległym jeśli chodzi o tą kategorię wiekową motocykla - ciągnie mnie do oryginału Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Śro 18:59, 27 Paź 2010    Temat postu:

Tłoki pasują bez kombinacji- reszta sie zgadza

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin