 |
www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Sob 15:27, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Musisz podkręcić trochę regulator. Najpierw ustaw odpowiednie przerwy wg schematów, a potem ustaw napięcie (tam przy styku jest taka nakrętka, chyba na klucz 6 albo 7), jak dokręcasz to napięcie jest większe, a jak odkręcasz to mniejsze. Ustaw tak, żeby bez włączonych świateł na pełnym gazie napięcie nie przekraczało 8V.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster

Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 16:45, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Okey zrobię jak radzisz, zauważyłem jeszcze jeden problem, mianowicie po zgaszeniu silnika po uprzedniej pracy czasem po wyłączeniu kluczyka kontrolka od ładowania dalej się pali, styk na regulatorze jest przyciągnięty przez elektromagnez, dopiero po odłączeniu akumulatora puszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Sob 20:20, 12 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To normalne, zawsze tak jest. Wtedy kontrolka przestaje dostawać - ze stacyjki, a dostaje + przez włókno żaróweczki od luzu i do całkowitego zatrzymania silnika świeci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster

Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 13:23, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie o to mi chodzi. Po zatrzymaniu silnika, wyjęciu kluczyka kontrolka dalej się pali, po ok 10 sek zaczął się pojawiać dymek z regla, to odłączyłem akumulator i elektromagnes dopiero puścił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muczos
Moderator

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
|
Wysłany: Pon 17:08, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Musisz regulować, u mnie tak samo się robiło, ale już nie pamiętam jak to naprawiłem, chyba wtedy podregulowałem tą śrubkę bez łepka na płaski śrubokręt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mathini
Młodszy majster

Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 13:59, 19 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pobawiłem się w elektryka i chyba udało mi się dojść do ładu. Na wolnych obrotach ładowanie jest od 6,18-6,3 (zależy od humoru maszyny), przy maksymalnych 7,96. Napięcie ładnie regularnie wzrasta wraz z zwiększaniem obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|