Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ładowanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Sob 15:27, 12 Maj 2012    Temat postu:

Musisz podkręcić trochę regulator. Najpierw ustaw odpowiednie przerwy wg schematów, a potem ustaw napięcie (tam przy styku jest taka nakrętka, chyba na klucz 6 albo 7), jak dokręcasz to napięcie jest większe, a jak odkręcasz to mniejsze. Ustaw tak, żeby bez włączonych świateł na pełnym gazie napięcie nie przekraczało 8V.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 16:45, 12 Maj 2012    Temat postu:

Okey zrobię jak radzisz, zauważyłem jeszcze jeden problem, mianowicie po zgaszeniu silnika po uprzedniej pracy czasem po wyłączeniu kluczyka kontrolka od ładowania dalej się pali, styk na regulatorze jest przyciągnięty przez elektromagnez, dopiero po odłączeniu akumulatora puszcza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Sob 20:20, 12 Maj 2012    Temat postu:

To normalne, zawsze tak jest. Wtedy kontrolka przestaje dostawać - ze stacyjki, a dostaje + przez włókno żaróweczki od luzu i do całkowitego zatrzymania silnika świeci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 13:23, 13 Maj 2012    Temat postu:

Nie o to mi chodzi. Po zatrzymaniu silnika, wyjęciu kluczyka kontrolka dalej się pali, po ok 10 sek zaczął się pojawiać dymek z regla, to odłączyłem akumulator i elektromagnes dopiero puścił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 17:08, 14 Maj 2012    Temat postu:

Musisz regulować, u mnie tak samo się robiło, ale już nie pamiętam jak to naprawiłem, chyba wtedy podregulowałem tą śrubkę bez łepka na płaski śrubokręt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 13:59, 19 Maj 2012    Temat postu:

Pobawiłem się w elektryka i chyba udało mi się dojść do ładu. Na wolnych obrotach ładowanie jest od 6,18-6,3 (zależy od humoru maszyny), przy maksymalnych 7,96. Napięcie ładnie regularnie wzrasta wraz z zwiększaniem obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sleszu
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Szamotuły

PostWysłany: Pon 23:33, 21 Maj 2012    Temat postu:

A jakie maszyna ma humory Smile ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin