  | 
				www.jawa250.fora.pl Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ    
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  gustaw 
		  
		      Wyjadacz 
		       
 
  
		      Dołączył: 17 Gru 2008 
		      Posty: 901 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 16:32, 22 Cze 2009    Temat postu: naprawa glowicy | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam mam problem z moimi głowicami ponieważ się troszkę odkształciły i na złączeniu z cylindrem wypluwa aluminiowa uszczelkę ( obecnie mam 2 pod jedna głowica i trzyma jakoś ) . Słyszałem ze można głowicę dotrzeć do cylindra pasta do zaworów . Moje pytanie brzmi: Jakie mamy ogolno dostępne pasty oraz jaka grubość scierna kupić? Czy macie inne pomysły? 
 
 
P.S : Przepraszam za pisownie ale mój komputer stracił znaki miękkie  a Firefox nie poprawia mi wszystkiego . Pozdrawiam
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  aker6 
		  
		      Kierownik warsztatu 
		       
 
  
		      Dołączył: 16 Gru 2008 
		      Posty: 370 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 19:07, 22 Cze 2009    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    chyba lepiej szlifować na płycie treserskiej, często są w zawodówkach i większych warsztatach, a następnym razem pamiętać zeby dokręcać na krzyż  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  gustaw 
		  
		      Wyjadacz 
		       
 
  
		      Dołączył: 17 Gru 2008 
		      Posty: 901 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrowiec Św
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 19:11, 22 Cze 2009    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Nie przez to ze źle dokręcałem bo ja zasadę znam tyle ze w 354 są 3 szpilki na cylinder wiec ni jak się nie da na krzyż   zaraz o tym poczytam. Płyta traserska mi nie pomoże bo nie chce docierać cylindra tylko głowicę która ma wpust na tuleje cylindra wiec taka płyta mi nic nie dam . Myślę docierać głowicę na cylindrze.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez gustaw dnia Pon 19:17, 22 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Jawsim 
		  
		      Administrator 
		       
 
  
		      Dołączył: 16 Gru 2008 
		      Posty: 428 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów- dolnośląskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 1:16, 27 Cze 2009    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Daj do frezowania- a jak juz docierać to pasta 2,1,0
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  kanioot 
		  
		      Młodszy majster 
		       
 
  
		      Dołączył: 06 Kwi 2010 
		      Posty: 66 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 11:34, 06 Kwi 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    mozna tez na szybie docierac, bardzo drobny papier np 1000 <wodny> i z rozwaga. Teraz i w zakladach "specjalistycznych" dbaja tylko oto zeby zarobic a z jakoscia to nie idzie w parze
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  seba 
		  
		      Wyjadacz 
		       
 
  
		      Dołączył: 23 Wrz 2012 
		      Posty: 1600 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Sob 21:45, 06 Gru 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja mam dokładnie ten sam problem z głowicą. Nie dolega do przylgni cylindra. kołnierz od tulei cylindra wystaje na 2.25mm i dokładnie takiej głębokości jest otwór w głowicy. Niestety w mojej głowicy przylgnia jest garbata. zastanawiam się czy nie dać jej do jakiegoś specjalisty który mi wyrówna tą powierzchnię. I teraz w zależności jaką grubość materiału zbierze z zewnętrznego kołnierza na głowicy to o tyle będzie musiał pogłębić głowicę żeby pasowała do cylindra, dobrze myślę?
 
 
 
 
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  muczos 
		  
		      Moderator 
		       
 
  
		      Dołączył: 08 Mar 2010 
		      Posty: 907 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pon 23:14, 08 Gru 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Daj tą głowicę do przetoczenia, po tym zabiegu nie musisz nic kombinować, tylko założyć zwykłą uszczelkę. Ten silnik ma tak niski stopień sprężania że splanowanie głowicy o 0,1-0,2mm nie będzie odczuwalne, a miejsca jest na tyle że tłok raczej nie powinien uderzać o głowicę.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  seba 
		  
		      Wyjadacz 
		       
 
  
		      Dołączył: 23 Wrz 2012 
		      Posty: 1600 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 18:00, 09 Gru 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ta wewnętrzna przylgnia też wg mnie nie była równa. Byłem u specjalistów, mają poprawić obie przylgnie i wyrównać komorę spalania bo tam jest masakra po pękniętym pierścieniu.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  krzysiekwojcicki 
		  
		      Kierownik warsztatu 
		       
 
  
		      Dołączył: 02 Maj 2012 
		      Posty: 300 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Wto 19:11, 09 Gru 2014    Temat postu: głowice | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam ja po partyzancku papier na szkło i pomogło 3500 km i nie wypluwa .Pozdrawiam  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  seba 
		  
		      Wyjadacz 
		       
 
  
		      Dołączył: 23 Wrz 2012 
		      Posty: 1600 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 15:20, 10 Gru 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Niestety, Panowie nie dali rady założyć tego na maszynę więc pozostanie mi szlifowanie na szybie:)
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  krzysiekwojcicki 
		  
		      Kierownik warsztatu 
		       
 
  
		      Dołączył: 02 Maj 2012 
		      Posty: 300 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Śro 18:56, 10 Gru 2014    Temat postu: głowice | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam wierzę w ciebie dasz radę.Pozdrawiam
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  muczos 
		  
		      Moderator 
		       
 
  
		      Dołączył: 08 Mar 2010 
		      Posty: 907 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 11:18, 11 Gru 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Powiedz tym panom że jest banalnie prosty sposób na zamontowanie takiej głowicy do tokarki. Wystarczy włożyć w uchwyt byle jaki kawałek pręta, naciąć na nim gwint M14x1.25 i nakręcić na niego głowicę. Ja mam zrobiony taki przyrząd z pręta sześciokątnego i mogę na nim splanować prawie każdą głowicę, która ma otwór po środku.
				    
  Post został pochwalony 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  krzysiekwojcicki 
		  
		      Kierownik warsztatu 
		       
 
  
		      Dołączył: 02 Maj 2012 
		      Posty: 300 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 18:44, 11 Gru 2014    Temat postu: głowice | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam jasny gwint jakie to proste ?????Ale to trzeba wiedzieć i sprawdzić  że otwór jest we wszystkich płaszczyznach prostopadły do płaszczyzn przylgni. Gwint na pręcie nie prąciu zrobiony w maszynie,wkręcam sprawdzam i wszystko jasne.Dzięki Pozdrawiam.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  seba 
		  
		      Wyjadacz 
		       
 
  
		      Dołączył: 23 Wrz 2012 
		      Posty: 1600 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 19:54, 11 Gru 2014    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Panom się pewnie nie chciało w to bawić dlatego mnie zlali...
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  krzysiekwojcicki 
		  
		      Kierownik warsztatu 
		       
 
  
		      Dołączył: 02 Maj 2012 
		      Posty: 300 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Czw 22:19, 11 Gru 2014    Temat postu: głowice | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Tak ale przyrząd zrobiony dobrze raz służy długo,no ale trzeba chcieć go zrobić,mieć pomysł i chęci.Z pogodą ducha.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
              |