Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Generalny remont
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:23, 28 Lis 2011    Temat postu: Generalny remont

niedlugo bede robil remont silnika, chce wymienic simeringi, lozyska i oringi.
mogłby ktoś mi powiedzieć jakie są wymiary i jaka ilośc w jawie cz 175?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Pon 22:31, 28 Lis 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:28, 29 Lis 2011    Temat postu:

bardzo dziekuje Wink
czyli jest tam: 5 lozysk i 3 simeringi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel_354
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skórcz

PostWysłany: Wto 14:59, 29 Lis 2011    Temat postu:

No jak widać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:27, 30 Lis 2011    Temat postu:

jeszcze mam dwa pytania co do tego rysunku technicznego:
1. co oznacza skrot : 'NJ' i 'CSN' (od lozysk)
2. dlaczego w simeringu pod nr 42 nie ma wymiarow?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:09, 30 Lis 2011    Temat postu:

1. To nie ma znaczenia, kupujesz łożyska o odpowiednim oznaczeniu z luzem C3
2. To jest uszczelniacz labiryntowy, więcej info poszukaj na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:15, 01 Gru 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

jeszcze mam pytanie co do tych dwoch srubek (nad ta wkrecana od dolu)
moglby mi ktos wyslac zdjecia jak one powinny wygladac i do czego jest jedna a do czego druga?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:47, 01 Gru 2011    Temat postu:

ze sprężyną to reg. dodatkowego powietrza, 2 to dysza biegu jałowego.

http://www.youtube.com/watch?v=Un5If-SY6u8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:15, 01 Gru 2011    Temat postu:

jawor naprawde wielkie dzieki za odpowiedzi Smile
po prostu szkoda mi tej jawy jak stoi w garażu, chce ja zrobic a jeszcze jej za bardzo nie ogarniam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:52, 01 Gru 2011    Temat postu:

a czy mozna kupic zestaw naprawczy do tego gaznika? bo nie mam tej jednej srubki ze szpikulcem ;(
a watpie zebym ja dostal osobno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:50, 02 Gru 2011    Temat postu:

są zestawy naprawcze do cz 350 na allegro. pasować pewnie będzie lecz co do poprawności działania nie jestem do końca pewny. Dysza wolnych obrotów musi miec odpowiednią średnice!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:16, 02 Gru 2011    Temat postu:

w takim razie jakby ktos mial taka mozliwosc to prosze o sprawdzenie czy te srednice sie zgadzaja.


(mogę też odkupić jezeli ktoś by mial te srubki )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 17:25, 02 Gru 2011    Temat postu:

średnice - miałem na myśli numer dyszy jaki jest nabity na niej (45,50,55 itd)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matizaba
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:42, 02 Gru 2011    Temat postu:

ale w tych dwoch srubkach nie ma zadnej dyszy tylko jedna dziura ma na koncu przewiercona w poprzek mala dziurke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:35, 02 Gru 2011    Temat postu:

to jest właśnie dysza wolnych obrotów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin