Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprężanie Jawa 250 353W

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Pon 16:01, 20 Paź 2014    Temat postu: Sprężanie Jawa 250 353W

Witam Jakie powinno być cisnienie sprężania w atmosferach barach max i min . Jest podany stopień sprężania????? Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brytal
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów (okolice)

PostWysłany: Pon 18:21, 20 Paź 2014    Temat postu:

nie wiem czy to pomoże ale przypadkiem się natknąłem [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Pon 20:08, 20 Paź 2014    Temat postu:

Witam Dzięki. Przyda się. Pozdrawiam z Pogodą Ducha. Do miłego spotkania na szlaku?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 11:46, 26 Paź 2014    Temat postu:

ja wczoraj zmierzyłem w mojej 353 ciśnienie, wyszło 8-8.5 bar. Trochę nijak ma się to do tego co jest w tabeli przytoczonej wyżej.
Czy po tym, że ciśnienie nie spada po napompowaniu mogę wnosić że nie mam przedmuchów na uszczelkach pod cylindrem i głowicą, oraz na uszczelniaczach wału i uszczelce pomiędzy karterami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:12, 26 Paź 2014    Temat postu:

Cytat:
Czy po tym, że ciśnienie nie spada po napompowaniu mogę wnosić że nie mam przedmuchów na uszczelkach pod cylindrem i głowicą, oraz na uszczelniaczach wału i uszczelce pomiędzy karterami?


Nie. Weź pod uwagę inne podciśnienia powstające przy wyższych obrotach silnika i rozszerzalność cieplną. To nie czterosuw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Nie 19:28, 26 Paź 2014    Temat postu:

Witam Sam sobie odpowiedziałeś o przedmuchach . Ale ja bym zmierzył też i innym czujnikiem może być tak dwa czujniki dwa różne pomiary.Ja mam zaufanie do starych czujników w atmosferach nie mam zaufania do tych Barów. Ale wyszło że u ciebie w Jawie jest dobrze.Ja jutro zmierzę u siebie ale moja babcia Jawa trońkę już przejechała u mnie 3500 km i jak składałem nie była po szlifie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 11:55, 27 Paź 2014    Temat postu:

Seba możesz sprawdzić tym sposobem http://www.jawa250.fora.pl/usprawnienia-patenty,2/sprawdzamy-szczelnosc-glowicy,3367.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 11:58, 27 Paź 2014    Temat postu:

Na czujniku była skala i w barach i atmosferach.

To były moje swobodne przemyślenia na temat szczelności.

Muczos, dzięki za link.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 12:03, 27 Paź 2014    Temat postu:

A o co dokładniej ci chodziło z tym że ciśnienie nie spada?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 12:12, 27 Paź 2014    Temat postu:

O to że jak założyłem sobie czujnik i kopnąłem kilka razy starterem to ciśnienie zatrzymało się na ok 8.5 i tak sobie zostało, więc wydaję się mi że jeżeli ciśnienie nie uciekało to okna wydechowe były zamknięte a co za tym idzie łączenie głowica-cylinder jest szczelne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:56, 27 Paź 2014    Temat postu:

seba napisał:
O to że jak założyłem sobie czujnik i kopnąłem kilka razy starterem to ciśnienie zatrzymało się na ok 8.5 i tak sobie zostało, więc wydaję się mi że jeżeli ciśnienie nie uciekało to okna wydechowe były zamknięte a co za tym idzie łączenie głowica-cylinder jest szczelne.


Mylisz się. Przyrząd pokazuje szczytowe ciśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 14:05, 27 Paź 2014    Temat postu:

to w takim razie po wykręceniu z głowicy nadal powinien pokazywać ok 8, a ciśnienie spadło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pon 15:48, 27 Paź 2014    Temat postu:

To gdzieś ci musiało uciec powietrze z tego przyrządu przy wykręcaniu. W nim jest zaworek zwrotny który zatrzymuje przez jakiś czas ciśnienie w środku. Wypuszczasz je naciskając guzik lub sam zaworek.
Jeśli w cylindrze jest ciśnienie, to automatycznie popcha tłok w dół, a ten odsłania w pierwszej kolejności okno wydechowe i powietrze wylatuje przez tłumik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 1591
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 15:56, 27 Paź 2014    Temat postu:

To mnie zasmuciłeś tym zaworkiem zwrotnym....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Pon 19:34, 27 Paź 2014    Temat postu:

Witam jest mi głupio wydawało mi się że gdy biorę sprzęt do ręki to wiem co i jak????? Zasmuciło mnie że dałem się nabrać na te przedmuchy. chyba ja mam w głowie przedmuchy????Ale grunt to dobry żart.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin