Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont silnika Jawa 175 356

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 184
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 9:18, 24 Kwi 2018    Temat postu: Remont silnika Jawa 175 356

Witam ponownie, zabieram się za remont silnika w Jawie 175 356 i mam kilka pytań,

1. Czy da radę zmienić pojemność z 175 na 125cm3? Wiem że się da ale od czego znaleźć cylinder na 2 kolanka i tłok? Czy może są firmy które tulejują cylindry na daną pojemność?

2. Chcę założyć zapłon CDI, kogoś polecacie tak aby pasował bez zbędnych przeróbek do 356 175?

3. Sprzęgło,od zawsze z nim był problem, po zmianie na nowe tarcze albo ciągneło albo się ślizgało, ktoś może polecić sprawdzone tarcze?Czy bawić się w nabijanie?

4. Po zdjęciu kosza sprzęgłowego i zębatki z wału ukazał się widok ukruszonego aluminium ,czy to może jakoś negatywnie wpływać na eksploatacje?
[link widoczny dla zalogowanych]

5. Czy nie powinno być na tym łożysku simmeringu ? łoysko jest dziwnie przyrdzewiało pomimo iż olej w silniku był.

6. Kwestia śrub skręcających kartery, był problem że z pod nich sączył się olej, idą tam jakieś podkładki pod śruby?(prawa strona okolice automatu)

Na chwilę obecną to tyle ale pewnie będę jeszcze potrzebował Waszej pomocy. Góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1910
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Wto 19:46, 24 Kwi 2018    Temat postu:

    1. Wszystko da radę zrobić, pytanie po co?
    2. CDI z chińskiego skuterka, Plug&ride. Ewentualnie droższy zestaw dedykowany VAPE
    3. Można chyba założyć koszyk 2-rzędowy od nowszej Jawy 350 (Do 250 i 350 wchodzi)
    4. To jest miejsce na zabezpieczenie. Powinno być naprawione, ponieważ wypadnie Ci łożysko Very Happy Sprawdź w katalogu części jak to powinno wyglądać.
    5. Czytaj wyżej.
    6. Zrób zdjęcie o co chodzi, pewnie sączy Ci się z wałka głównego albo uszczelniacza.


PS: Kup sobie silikon REINZOSIL. Za czerwony otrzymujesz ostrzeżenie Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Wto 19:55, 24 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 184
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 21:48, 24 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki za info, pogmeram w instrukcji tylko nie mam jej chwilowo na miejscu. Co do silikonu to nie moja sprawka Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 184
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 9:06, 25 Kwi 2018    Temat postu:

Jawor napisał:
[list] 1. Wszystko da radę zrobić, pytanie po co?

Możesz coś więcej napisać, jak ugryźć ten temat?Od czego tłok itp.?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1910
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 10:05, 25 Kwi 2018    Temat postu:

Szczerze nie zastanawiałem się nad tym. To trochę jak doczepianie 3 skrzydła do samolotu. Lepiej kupić cały silnik od 125 i włozyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1551
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 19:26, 29 Kwi 2018    Temat postu:

Możesz kupić cylinder, tłok z pierścieniami i przełożyć, ew u szlifierza zrobić nową tuleję.
Znaleźć cylinder, będzie bardzo trudno, mi udało się kupić cały silnik na bajzlu za 250ZŁ Very Happy dwa razy przechodziłem obok niego aż mnie podkusiło z nudów sprawdzić numery.
Na pierwszy rzut oka nie do poznania czy 125 czy 175.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin