Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłok Jawa 175 356
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aker6
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zdrójno, gm. Osieczna

PostWysłany: Śro 19:53, 14 Sty 2009    Temat postu:

zapytajcie na skuterdebica zawsze tam było ze do VII

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neronman
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miastko

PostWysłany: Śro 21:01, 11 Mar 2009    Temat postu:

Jawsim napisał:
a akurat mam taki silnik w kawałkach w skrzyneczce.


jak masz jeszcze silnik od CZ 175 to możesz sprawdzić co by pasowało do naszych 356, bo coś mi się obiło o uszy, że skrzynia może być ta sama ale nie jestem pewien


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Czw 0:29, 12 Mar 2009    Temat postu:

tzn cała skrzynia kompletna pasuje na bank,natomiast poszczególne kola zebate chyba nie. Wał korbowy pasuje. Podobnie sprzęgło i przednie koło zebate na wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orzeł175
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:17, 30 Cze 2009    Temat postu:

Witam sorry że się podpinam trochę pod temat ale muszęRazzP.Posiadam tłok z cylindrem do jawy 356 po IV szlifie cylinder jest śliczny bajka dlatego chcę go w przyszłości założyć do mojej jawy,ale mam problem szlif był robiony dawno temu i nie posiadam pierścionków na ten szlif na tłoku wybite jest 60 czyli muszę kupić pierścionki rozmiar 60.Moje pytanie tyczy się tego gdzie mogę dostać takie pierścionki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaswiz
Pan Henio



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:41, 09 Sie 2009    Temat postu:

Teraz ja mam pytanko.Rozmawiałem z jednym kolesiem który regeneruje wały na allegro(sam mu jeden wysłałem) i pytałem się odnosnie szlifu cylindra.Mam jawke 175 z 1959 i cylinder w niej jest nominalny i ten koleś mi mówił że najlepiej to od razu zrobić 2 szlif bo 1 to będzie za mało.Co wy o tym myslicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 19:45, 09 Sie 2009    Temat postu:

Ja tak robiłem - rysy na cylindrze. Nie widzę przeciwskazań, jeśli materiał się nie nadaje na pierwszy szlif.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubanaba
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podl./Lublin

PostWysłany: Nie 20:16, 09 Sie 2009    Temat postu:

Heh, mój był po pierwszym a wyszedł czwarty bo z cylindra zrobiło się jajkobeczka Razz
Najlepiej pomierzyć średnicówką (jeżeli masz do niej dostęp) w kilku miejscach i zobaczyć czy Ci wyda czy jednak musisz przeskoczyć na nastepny wymiar.
I poszukaj kogoś sprawdzonego. Kumplowi gosc robił szlif do simsona chyba, w górnym położeniu było wszystko cacy ladnie, w dolnym tłok sam z cylindra wypadał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
black-dimon
Moderator
Moderator



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 1637
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń/Łódzkie

PostWysłany: Nie 20:53, 09 Sie 2009    Temat postu:

TAKIE MÓWIENIE PRZEZ TEL NIE DAJE PEWNOŚCI.
NAJLEPIEJ JAK GOŚĆ MA TO W RĘCE POMIERZY I WTEDY MOŻE POWIEDZIEĆ NA 100% KTÓRY WYMIAR I DLACZEGO.
JA TEŻ KIEDYŚ ROBIŁEM SZLIF I Z NOMINAŁU WYSZEDŁ MI 3 NADWYMIAR.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaswiz
Pan Henio



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:43, 11 Sie 2009    Temat postu:

Jak byscie chcieli zrobic regeneracje wału to polecam jedengo kolesa z allegro.wysłałem mu wał od 175 i zrobił mi go wciagu kilku dni.kosztowało mnie to 220 zł. Nie wiem czy to durzo ale przynajmniej mam oryginalny wał i znów może zrobić on kilkadziesiat tysiecy.A macie jakies namiary na kogos blisko katowic kto robi szlify??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczepan
Pan Henio



Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gródki k.Działdowa

PostWysłany: Wto 17:32, 06 Paź 2009    Temat postu:

Witam jestem nowy Very Happy
I mam problem chcę zrobić remont swojej Cz 175 typ 450 i mam pytanie czy tłok od nowszej cz 175 wejdzie bez żadnych przeróbek? I czy także korbowód jest ten sam?
Sorka ale jestem zielony i nigdy nie miałem styczności z Czechosłowacką motoryzacją Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 6:19, 08 Paź 2009    Temat postu:

Skoro wał od nowszej CZ 175 pasuje, to korbowód również. Tłok wejdzie bez przeróbek na korbowód ww. Korbowód starszego typu wymaga dorobienia nowej tulejki.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cochise dnia Czw 6:20, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 10:55, 08 Cze 2012    Temat postu:

Odświeżę temat, dzwoniłem właśnie do skuter-debica i niestety nie mają tłoka do 356. Mam zamiar wziąć się za ten remont już porządnie i chyba założę tłok od 487i przy okazji wymienię korbę. Teraz pytanie, czy korbowody 356 i 487 mają tą samą długość? Czy średnica sworznia stopy korbowodu jest taka sama ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mathini dnia Pią 11:48, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pią 12:44, 08 Cze 2012    Temat postu:

Ktoś tu źle napisał, wał i korbowód od 487 nie pasują do 356 ani 450 bo mają całkiem inne wymiary, zgadza się tylko skok i czopy, natomiast w starych jawach jest dłuższy korbowód, a przeciwwagi wału mają większą średnicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mathini
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 15:25, 08 Cze 2012    Temat postu:

Czyli kombinacji ciąg dalszy, bo pojawiają się delikatne luzy na korbie, a skoro nie pasuje od 487 to będzie problem ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomopulos
Pan Henio



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 11:49, 03 Paź 2014    Temat postu:

Witam po dłuższej nieobecności. Odświeżam temat. Częściowo odpowiedź uzyskałem z wcześniejszych postów ale wolę się poradzić grona forumowych ekspertów zanim wydam kasę. Razz
Robię szlif cylindra w Jawie 175 z 59r., wyjdzie 4 szlif, tłok 59 mm. I tu pojawił się problem bo okazuje się, że sworzeń tłoka ma 18mm. Zapewne ktoś wstawił korbowód lub cały wał od CZ 175 450. I tu moje pytanie. Czy tłok od CZ 175 typ 450/470 pasuje do Jawy CZ 175? Moje obawy budzi to czy okna w obu typach cylindrów są rozmieszczone tak samo?
Na allegro znalazłem takie tłoki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś miał doświadczenie z tymi tłokami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin