Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co to za model gaźnika Jikov?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrgredowski
Pan Henio



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:22, 23 Cze 2009    Temat postu: Co to za model gaźnika Jikov?

Witam!

Zdjęcie gaźnika jest moim avatarem ponieważ na razie nie mogę dodawać linków :] Jest on od jawy 250 najprawdopodobniej. Mam pojazd o nazwie Velorex i właśnie do silnika - od jawy 250 był on zamontowany. Interesuje mnie jego schemat albo opis elementów z jakich powinien się składać - również dokładny model jeśli ktokolwiek zna.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Piotr Grędowski


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrgredowski dnia Wto 13:27, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 14:04, 23 Cze 2009    Temat postu:

Zajrzyj do naszej galerii, jest tam katalog części do Jawy 250. Na jednej ze stron znajduje się gaźnik którego opisu potrzebujesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Pią 21:36, 07 Sie 2009    Temat postu:

ale w velorexie jest silnik 350,więc gaźnik bedzie o innych parametrach niż w 250

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cochise
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 19:47, 08 Sie 2009    Temat postu:

Mylisz się, Veloreksy były wyposażone w silniki o różnej pojemności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vogelteam
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:08, 22 Wrz 2009    Temat postu:

chciałem sie podłączyc jeszcze pod ten temat... bo mam problem z gaźnikiem bo mam ułamany drucik od pompowania paliwa (ten co jak się go nadusi to pływak idzie na dół), no i teraz tak mam ze jak nadusze to on idzie na dół ale nie popycha za igłe(a chyba tak powinien popychac) tylko za całosc pływaka co nie pozwala na dostateczny przelew.. albo całkowicie blokuje pływak co powoduje nieustanne lanie się "beny"... prosiłbym o jakis opis albo fotke jak tenpręcik wygląda, albo czy moge cos takiego dostac kupic albo wytoczyc?? i czytam jeszczejakas sprężynka ma być odbijająca??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Śro 22:33, 07 Paź 2009    Temat postu:

zapałką też można napompać paliwko,problem tkwi pewnie w zabrudzonej prowadnicy pływaka,który ma opory i gdzieś sie zacina i dlatego nie zamyka paliwa,przeczyśc wszystko i powinno byc ok,pozdro
sorki faktycznie były też 250 [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafciojawa dnia Śro 22:37, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrgredowski
Pan Henio



Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:12, 06 Sty 2010    Temat postu:

spóźnione podziękowania za pomoc ;] i pozwolę sobie dodać jeszcze na temat velorexów że i były 175 silniki montowane oprócz 250 i 350. :]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrgredowski dnia Śro 22:14, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Sob 21:00, 30 Sty 2010    Temat postu:

to pewnie ledwo to ciągło,175?to jak 250 z wózkiem też ledwie ciągła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin