Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy pasuje gaźnik z 175 tki do 250 tki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Nie 10:21, 15 Sie 2010    Temat postu: Czy pasuje gaźnik z 175 tki do 250 tki

Witam wszystkich Jawomaniaków.
Mam taki dylemat kupiłem na oltaimer bazar we Wrocławiu za 110zł. nowy gaźnik do Jawy 175 jest on Chiński z okrągłym pływakiem. Sam posiadam Jawę 353 250 sprzedawca twierdził że będzie pasował. Oryginalny gaźnik Jikov miał pływak prostokątny. Zastanawiam się czy będzie nowy pasował pod względem parametrów np. średnice dysz i czy można dokupić same dysze. Dodam że nie mogę na razie sprawdzić tego jeszcze w praktyce jestem w trakcie renowacji.
Mam coś podobnego o ile nie ten sam tylko 2 razy tańszy Confused
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markus
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lublin/Swidnik

PostWysłany: Nie 20:09, 15 Sie 2010    Temat postu:

Będzie pasował, a tak nawiasem napłaciłeś jak za mokre zboże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciojawa
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Smolec

PostWysłany: Pon 19:44, 16 Sie 2010    Temat postu:

więc byś miał drugi na zapas,ale cie ktoś skroił na kase,będziesz musiał wymienić dyszki na 100%,większa moc więc i więcej paliwka potrzeba,pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawsim
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 428
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów- dolnośląskie

PostWysłany: Śro 20:18, 18 Sie 2010    Temat postu:

rafciojawa napisał:
więc byś miał drugi na zapas,ale cie ktoś skroił na kase,będziesz musiał wymienić dyszki na 100%,większa moc więc i więcej paliwka potrzeba,pozdro


Nie koniecznie bo 350 ma takie dysze jak 175 a jesli by było tak jak piszesz to miała by większe niż 250 nawet. To co innego jest istota- w kwestii dysz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Sob 19:42, 04 Wrz 2010    Temat postu:

Założyłem gaźnik i okazało się że nie za bardzo pasuje. Raz dlatego że zakrętka gaźnika nie posiada gwintu i nie można przykręcić osłony gaźnika. Poradziłem sobie tak że spiłowałem gwint w zakrętce tej którą przykręca się osłonę. I teraz jest wciskana zaznaczyłem to na foto strzałką. A drugi problem jest taki że w nowym gaźniku za krótka jest dźwigienka od pompki paliwa i nie wystaje w ogóle z obudowy tak więc żeby przelać paliwo trzeba tam włożyć najmniejszy paluch króciec od palia też jest za krótki ale to najmniejszy problem. Czyli ogólnie lipa Będę musiał coś upolować oryginalnego. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Sob 20:56, 04 Wrz 2010    Temat postu:

aleś dupa.... nakrętkę kupujesz od starszych jaw bo pasują pompkę tez. dałeś ciała teraz szukaj i osłony ....... szkoda pisać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Pon 13:56, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Nakrętka oryginalna od gaźnika Jikov do 250 jest większa a pompka jest całkiem inna.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez harrymartin dnia Pon 13:58, 06 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcha
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Śro 2:37, 08 Wrz 2010    Temat postu:

To może spróbuj przymierzyć osłonę gaźnika ze starszych wersji (taką jaką miał też Perak. One nie były przykręcane ta nakrętką, tylko wsuwane na blaszki. Co prawda Ty masz wersje 04 więc nie masz zagłębień na te blaszki, ale powinno to w miarę pasować.

Tak to wygląda

[img]http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/21/93/97/1221939756_4[/img]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcha dnia Czw 0:49, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Śro 9:37, 29 Wrz 2010    Temat postu: Jednak pasuje

Witam.
Jawa odpalona i wypróbowana podczas jazdy gaźnik sprawuje się w miarę dobrze. Tylko nie mogę dojść z nim do ładu na wolnych obrotach. Ale podczas jazdy Jawa ma moc Very Happy przynajmniej tak mi się wydaje bo musiałbym się przejechać dla porównania na gaźniku oryginalnym. W sumie jestem zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez harrymartin dnia Pią 18:07, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:16, 18 Lis 2010    Temat postu:

Witam

też mam zamiar kupić taki gaźnik do Jawy

Skłania mnie do tego zajebiście wycięta przepustnica, (sama przepustnica kosztuje 20 zł), cieknie wszędzie paliwo.

Tylko teraz interesuje mnie sprawa z założeniem starej nakrętki do nowego gaźnika. (z wiadomego powodu).

Aktualnie mam identyczny lecz kupiony w epoce (może oryginał). Kolega harrymartin przymierzał nakrętkę ze starego gaźnika, a sprawdzał ktoś czy pasuje z nowego typu

link do aukcji na wszelki wypadek [link widoczny dla zalogowanych]

tutaj epokowy

[link widoczny dla zalogowanych]

na moje oko to samo i pewnie nakrętki też takie same.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Pią 16:15, 19 Lis 2010    Temat postu:

Lepiej kupić oryg. za grosze i z 2 skompletować 1, a jak cieknie ci paliwo to coś jest z pływakiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomaciey
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:52, 21 Lis 2010    Temat postu:

Ja miałem przy gaźniku od jawy 634 nakrętkę od 353 i pasowała bez problemu ale do oryginału a nie do chińskiego badziewia. Lepiej kupić używany oryginał nowszego typu niź bawić się w chińczyki nie dające się wyregulować za kosmiczne pieniądze. Jeśli ktoś jest zainteresowany to mam sprawny gaźnik od 634 i chętnie wymienię na gaźnik od TS-ki.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Nie 11:04, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 10:53, 21 Lis 2010    Temat postu:

nie 364 tylko 634

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motomaciey
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:02, 21 Lis 2010    Temat postu:

Dokładnie, wybacz mi tą literówkę, już się poprawiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 13:39, 25 Sty 2011    Temat postu:

ponawiam pytanie montował ktoś ten gaźnik do swojej Jawy? Zgadza się odległość mocowań?

pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin