Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jawa 250 dlawi i gasnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vecoo
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:26, 23 Sie 2011    Temat postu: jawa 250 dlawi i gasnie

witam problem w mojej jawie jest dosc nie typowy zaczne ze z jawą nie jestem do konca obeznany wiec prosze o wyzorumialosc

a wiec tak jawa stala x czas po kupnie kupiłem akumulator wstawilem kopie odpalila swiatla sa wszystko jest tylko obroty zaduze niczym sie nie da wyregulowac no ale jezdzi przejechalem sie troszke i nagle bum gasnie na tych duzych obrotach mysle gaznik brodny wezme przeleje raz jescze po przelaniu pali i od nowa to samo mysle wyczyszcze gaznik gaznik wyczyszczony nadal to samo no to jak nie gaznik to zaplon a zaplon byl ustawiony na 1.3mm (przerwa na przerywaczu) zmniejszylem na jakies 0.4mm no i obroty jakby ustaly troszke mniejsze juz tak nie odbija w kopniak ale nadal to samo gasnie po krotkiej przejaszczce :/ co to moze byc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kreciu84
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Września (WLKP)

PostWysłany: Wto 20:23, 23 Sie 2011    Temat postu:

zapłon nie tylko się reguluje przez zmniejszenie przerwy na przerywaczu kolego.... poczytaj sobie
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyprzedzenie zapłonu dla Jawy 250 można ustawiać w przedziale od 4,0 do 4,5mm przez GMP

jeśli masz tak duże obroty, to zluzuj linkę gazu na śrubie przy nakrętce gaźnika, może tam coś jest nie si....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kreciu84 dnia Wto 20:25, 23 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vecoo
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:04, 24 Sie 2011    Temat postu:

tak wyprzedzenie zapłonu było również stawiane na 3mm a wiec to zmienie a wsztkie linkii sa poluzowane ze niema orawa byc takich obortów jak ruszam manetką gazu to slysze ze przepustnica opada na sam dol bo slychac takie dobicie lekie wiecie o co chodzi sróba od obrotów wykrecona prawie że powietrze wkrecone i nadal sa wysokie obrot

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vecoo dnia Śro 8:47, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 9:39, 24 Sie 2011    Temat postu:

obroty Ci "falują"?? kopci z wydechów??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vecoo
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:42, 24 Sie 2011    Temat postu:

tak wlasnie tak ale odpala wzorowo bez przelewania 1 kopniecie i chodzi co to moze byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:07, 24 Sie 2011    Temat postu:

na moje oko łapie jakieś lewe powietrze i może ciągnąć olej ze skrzyni. Wymień simering pod prądnicą, i uszczelnij połączenie gaźnik/silnik. Załóż filtr powietrza jeśli jest ściągnięty. jeśli masz inny gaźnik to podmień, może to on fiksuje

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawor dnia Śro 14:08, 24 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vecoo
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:22, 24 Sie 2011    Temat postu:

czyli tak jak myślałem silnik oleju nie bierze bo świeca nigdy nie byla w oleju tak jak to było w niektórych przypadkach a dymi dlatego bo lej olej w stosunku 1:20 a trzeba 1:25 no ale silnik nie byl odpalany z jakies 10lat wie wiecej oleju nie zaszkodzi jescze jak mozecie napiszcie na co uważać podczas zdejmowani prądnicy by wymienić uszczelniacz od tej strony
Dzieki za zainteresowanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:36, 24 Sie 2011    Temat postu:

odkręcasz klapę, odkręcasz prądnice, wykręcasz śrubę która 3ma prądnice, wkręcasz odpowiednio długa śrubę M8 po czym zeskakuje wirnik ze stożka. Wyciągasz zabezpieczenie z gniazda i musisz wygrzebać simmer. Smile

jeśli lejesz mixol to 30 ml na litr paliwa spokojnie wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Pią 8:22, 26 Sie 2011    Temat postu:

Ale przed tym jak będziesz wkręcał śrubę M8 musisz wyciągnąć krzywkę co jak myślę po takim postoju będzie Cię kosztowało trochę nerwów.
najlepiej popryskać odrdzewiaczem i przez szmatkę kombinerkami pomału ją wyciągnąć.
Pozdrawiam i powodzenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 14:14, 26 Sie 2011    Temat postu:

wirnik też da rade ściągnąć pukając go z każdej strony Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vecoo
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:52, 26 Sie 2011    Temat postu:

wielkie dzieki za każdą cenną informacje a krzywke zdjelem w prosty sposob Smile odkrecilem tą śrubę m8 i zrobilem tak kawal szmaty i zlapalem krzywke kluczem francuzem i zeszlo elegacnko jawe złożyłem i nie wiedzialem czy to Sen czy jawa ale cyka teraz pięknie naprawde wielkie dzięki tylko mam jedno pytanie jezeli wlozylem bez zabezpieczenia bo w sklepie mielo tylko simering o 1mm za szeroki wsadzilem bo niechciełem by stał rozebrany póki przyjdzie z allegro ale pewnie musze sie rozglądac za nowym nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:57, 26 Sie 2011    Temat postu:

wypadałoby Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vecoo
Pan Henio



Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:02, 27 Sie 2011    Temat postu:

bede mial czas porobie fotki swojej kolecji i wstawie na forum Wink a uszczelnacza bd poszukiwal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin