Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

łożyska
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Wto 19:30, 29 Sty 2013    Temat postu: łożyska

Witajcie. Czy łożyska na wał mogą być zakryte, czy trzeba jednak to wypróć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Wto 19:47, 29 Sty 2013    Temat postu:

Lepiej wyciągnąć zaślepki, olej łatwiej się tam dostanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Śro 11:54, 30 Sty 2013    Temat postu: łożyska

Dzięki. Tak też myślałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielos95
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 14:43, 30 Sty 2013    Temat postu:

Ja od strony uszczelniaczy zostawiałem zakryte. Chodzi mi o te na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
muczos
Moderator
Moderator



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzylesie powiat Kłodzki

PostWysłany: Śro 20:14, 30 Sty 2013    Temat postu:

Lepiej wywalić wszystko, bo uszczelniacz nie może też mieć za sucho.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek z M.
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie pow radomszczański

PostWysłany: Nie 12:13, 03 Lut 2013    Temat postu:

Podepnę się pod temat. Zamierzam niebawem rozebrać silnik i wymienić łożyska i uszczelniacze w mojej JAWIE 353/04 1961r.
Czy te części będą dobre:
1. Trzy sztuki:
[link widoczny dla zalogowanych]
FAG 6305 C3

2. Dwie sztuki do silnika?
[link widoczny dla zalogowanych]
FAG 6205-C

3.Jedna sztuka.
[link widoczny dla zalogowanych]
FAG 6303. 2ZR
Czy to musi być bez tego 2ZR

4. Pierścień uszczelniający 52/30x8,5
[link widoczny dla zalogowanych]że być 30x52x8 ?

5. Pierścień uszczelniający 16/8x7
[link widoczny dla zalogowanych]

6. Pierścień uszczelniający 62/25x10
[link widoczny dla zalogowanych]
czy może być 25x62x8

7. Uszczelniacz labiryntowy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy dobre będą te częsci, czy coś jeszcze z podstawowych rzeczy należy wymienić? uszczelka silnika, klej do łożysk...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacek z M. dnia Nie 12:15, 03 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 12:35, 03 Lut 2013    Temat postu:

Zamiast uszczelniacza labiryntowego może być simering o podobnych wymiarach, co do łozyska wałka zdawczego to z lepeeij obustronnie zamknięte, tyle że ja zdejmuje blaszkę od strony skrzyni. Reszta łożysk otwarta obustronnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sułek
Pan Henio



Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okrzeja-ząbki

PostWysłany: Nie 17:48, 03 Lut 2013    Temat postu:

Prośba o info odnośnie labiryntu. Jakie on spełnia zadanie? Jest uszczelniaczem, dystansem? Czy od strony sprzęgła nie ma simeringu Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 17:58, 03 Lut 2013    Temat postu:

spełnia rolę odrzutnika i uszczelniacza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sułek
Pan Henio



Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okrzeja-ząbki

PostWysłany: Nie 18:13, 03 Lut 2013    Temat postu:

Gustaw w poprzednim poście napisałeś co by można zastosować zamiast niego simering, czy taki sam jak na wale z prawej strony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gustaw
Wyjadacz
Wyjadacz



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 901
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 18:39, 03 Lut 2013    Temat postu:

tam masz simering

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sułek
Pan Henio



Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okrzeja-ząbki

PostWysłany: Nie 18:43, 03 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki za info.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek z M.
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie pow radomszczański

PostWysłany: Nie 19:45, 03 Lut 2013    Temat postu:

Także dziękuję za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:55, 03 Lut 2013    Temat postu:

możesz założyć 2 o szerokości 7mm. Łożysko minimalnie głębiej wejdzie ale to nie szkodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STIOPA
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin/Wojkowice

PostWysłany: Śro 17:51, 06 Lut 2013    Temat postu: Uszczelniacz labiryntowy

Ja bym zostawił uszczelniacz labiryntowy on daje w pewnym sensie dodatkową podporę dla wału. Nie miałem w SHLce i szybciej łożysko padło.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez STIOPA dnia Śro 17:52, 06 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin