Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z simeringiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart8113
Pan Henio



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:05, 29 Wrz 2012    Temat postu:

wlasnie jawa 250 cdi jak wiecie zestaw kosztuje ponad 800 zeta wiec troche drogo ale mie to to wyszlo ok 300 zeta da sie zrobic jeszcze taniej ale na chinskich podzespolach co sie okazuje wcale nie sa takie zle napewno sa dostepne i nie drogie jak wiecie jest malo miejsca pod deklem wiec kolo magnesowe musi byc o srednicy niewiele ponad 10 cm a jest ich naprawde nie wiele osobiscie nie pchalem chinola tylko z japonskiego skutera dobralem modul zaplonowy na prad dc i osiedlowy elektronik zklecil mi mostek prostowniczy jawa pali na dotyk ladowanie nawet wpiete w ameromiez moc ok 80 w wiec dla jawy wystarczajaco gdyby ktos mial wiecej pytan gg 10904517 pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Sob 14:37, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Jesteś WIELKI.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart8113
Pan Henio



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:41, 29 Wrz 2012    Temat postu:

dodam jeszcze ze nie byly zadne szlifowania spawania i tym podobne rzeczy przy silniku powrot do oryginalnej pradnicy w ciagu doslownie 10 min ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Sob 20:10, 29 Wrz 2012    Temat postu:

No to warto pochwalić pomysł i realizację i to że w to wszedłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Wto 18:18, 16 Paź 2012    Temat postu:

jeśli chcę wymienić simering wału ten od prawej strony pod prądnicą (guma w metalowej obudowie) to czy jako zamiennik pasuje ten ze sklepu jawaczesci "simering wału L 25x62x8 ? nie wklejam linka bo nie napisałem jeszcze trzech postów i po porstu nie mogę Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Wto 18:26, 16 Paź 2012    Temat postu:

Nie mam doświadczenia jaka firma jest najlepsza ja kupiłem jaki był w sklepie gdzie kupuję od lat. Z JAWENCJI cieszę się od kwietnia tego roku i uczę się od bardziej doświadczonych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KUTER
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legionowo

PostWysłany: Wto 18:32, 16 Paź 2012    Temat postu:

ja nie pytam o firmę, tylko czy to jest właśnie to czego potrzebuję. Różnią się wyglądem (ten na zdjęciu od tego co mam w ręku) i dlatego pytam. I jeszce jedno, gdzie zdobyć zeger zabezpieczający łożyska? bo udało mi się zepsuć jeden...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekwojcicki
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: piastów

PostWysłany: Wto 18:49, 16 Paź 2012    Temat postu:

Pytałeś tam gdzie zamawiałeś uszczelniacz? Warszawa leży koło Piastowa gdzie mieszkam ale też trzeba pomyśleć gdzie coś nabyć bo wszędzie jest różnego badziewia ale gdy coś potrzeba to akurat niema,i trzeba szukać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart8113
Pan Henio



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:18, 19 Paź 2012    Temat postu:

uszczelniacz jezeli ma wymiary te same to jego wyglad nie ma znaczenia ja kupilem w sklepie typu agroma lub jelczanka (czewsci do maszyn rolniczych i sam ciazarowych) jest tak samo wzmocniony metalem jak oryginalny i jak narazie nie mam z nim zadnych problemow o zabezpieczenie tez mozesz zapytac w takim sklepie powinni miec tylko wez se soba stary bedziesz mial pewnosc ze kupiles dobry bo moga byc rozne grubosci pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Longer
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieraków / Stalowa Wola

PostWysłany: Sob 16:22, 19 Sty 2013    Temat postu:

krzysiekwojcicki napisał:
Witam u mnie niema zabezpieczenia. Ale patrzyłem w innym karterze jest rowek na zeger.

Rozebrałem u siebie silnik i prawej połowie silnika mam dwa rowki i w obydwu było/jest zabezpieczenie.
łożysko->zabezpieczenie->simering->zabezpieczenie.
Czy tak powinno być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin