Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA JAWA KYVACKA 250 I NIE TYLKO...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witkacy7
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:02, 26 Sty 2012    Temat postu: Regulacja gaźnik

Witam.
Wiem, że to dla niektórych może być zabawne, ale prosiłbym o szczegółowy opis regulacji gaźnika Jikov w Jawie 250 model 353.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1894
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 12:12, 27 Sty 2012    Temat postu:

zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adbok
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drzewica / Łódź

PostWysłany: Pią 15:36, 27 Sty 2012    Temat postu:

Jawor napisał:
zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi Very Happy

Podstawa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witkacy7
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:15, 27 Sty 2012    Temat postu:

Trzeba mieć jeszcze tą instrukcję..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Pią 17:15, 27 Sty 2012    Temat postu:

Forum działa już od jakiegoś czasu.
Tak więc wszystko jest wystarczy pohuszać Razz
http://www.jawa250.fora.pl/viewimage.php?i=96
Radził bym sprawdzić forumowego maila tam pewnie też coś znajdziesz.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez spider dnia Pią 17:16, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Longer
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieraków / Stalowa Wola

PostWysłany: Sob 17:21, 09 Lut 2013    Temat postu:

Wiem, że mnie zaraz zganicie, ale może mi ktoś powiedzieć ile powinno być obrotu tej poprzecznej śrubki. W instrukcji podane jest tylko, że bardziej wykręcona daje uboższą mieszankę, dokręcona bogatszą. U mnie jest 4,5 obrotu, i nie bardzo mi to chodzi, nie ma wolnych obrotów, czasami strzela w gaźnik. Dodam, że dopiero złożyłem silnik, nowe łożyska szlif nowy tłok. Gaźnik mam z okrągłym pływakiem. Przed remontem silnik też pracował jak chciał z racji tego, że brał olej i lewe powietrze z prawej strony(nie było sprężynki na simeringu). Czy to prawda, że przy docieraniu podnosimy iglice do samej góry, czyli pierwszy rowek licząc od dołu?.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Longer dnia Sob 17:22, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1894
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Sob 18:38, 09 Lut 2013    Temat postu:

iglica 1 lub 2 od dołu nie pamiętam. Ustaw zapon i wyprzedzenie. Wtedy ustaw gaźnik jak w książce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Pon 13:24, 25 Mar 2013    Temat postu:

Witam.
Panowie jakie macie u siebie w Jawach 250 pozakładane dysze główne?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez harrymartin dnia Pon 13:25, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 328
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:45, 29 Gru 2016    Temat postu:

Jawor napisał:
iglica 1 lub 2 od dołu nie pamiętam. Ustaw zapon i wyprzedzenie. Wtedy ustaw gaźnik jak w książce.


Ile rowków mają wasze iglice , moja ma aż 5 i zastanawiam się czy to oryginał.
Jak ustawiłem na środkowy to reakcja na otwarcie manetki była z bardzo dużym opóźnieniem , przestawiłem na 2 od dołu i teraz reaguje momentalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin