Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna www.jawa250.fora.pl
Forum poświęcone motocyklom Jawa / CZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witkacy7
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:02, 26 Sty 2012    Temat postu: Regulacja gaźnik

Witam.
Wiem, że to dla niektórych może być zabawne, ale prosiłbym o szczegółowy opis regulacji gaźnika Jikov w Jawie 250 model 353.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:12, 27 Sty 2012    Temat postu:

zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adbok
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drzewica / Łódź

PostWysłany: Pią 15:36, 27 Sty 2012    Temat postu:

Jawor napisał:
zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi Very Happy

Podstawa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
witkacy7
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:15, 27 Sty 2012    Temat postu:

Trzeba mieć jeszcze tą instrukcję..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider
Kierownik zmiany
Kierownik zmiany



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siennica Różana Lubelskie

PostWysłany: Pią 17:15, 27 Sty 2012    Temat postu:

Forum działa już od jakiegoś czasu.
Tak więc wszystko jest wystarczy pohuszać Razz
http://www.jawa250.fora.pl/viewimage.php?i=96
Radził bym sprawdzić forumowego maila tam pewnie też coś znajdziesz.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez spider dnia Pią 17:16, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Longer
Młodszy majster
Młodszy majster



Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieraków / Stalowa Wola

PostWysłany: Sob 17:21, 09 Lut 2013    Temat postu:

Wiem, że mnie zaraz zganicie, ale może mi ktoś powiedzieć ile powinno być obrotu tej poprzecznej śrubki. W instrukcji podane jest tylko, że bardziej wykręcona daje uboższą mieszankę, dokręcona bogatszą. U mnie jest 4,5 obrotu, i nie bardzo mi to chodzi, nie ma wolnych obrotów, czasami strzela w gaźnik. Dodam, że dopiero złożyłem silnik, nowe łożyska szlif nowy tłok. Gaźnik mam z okrągłym pływakiem. Przed remontem silnik też pracował jak chciał z racji tego, że brał olej i lewe powietrze z prawej strony(nie było sprężynki na simeringu). Czy to prawda, że przy docieraniu podnosimy iglice do samej góry, czyli pierwszy rowek licząc od dołu?.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Longer dnia Sob 17:22, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jawor
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 1971
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 18:38, 09 Lut 2013    Temat postu:

iglica 1 lub 2 od dołu nie pamiętam. Ustaw zapon i wyprzedzenie. Wtedy ustaw gaźnik jak w książce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harrymartin
Fachowiec
Fachowiec



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limerick

PostWysłany: Pon 13:24, 25 Mar 2013    Temat postu:

Witam.
Panowie jakie macie u siebie w Jawach 250 pozakładane dysze główne?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez harrymartin dnia Pon 13:25, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KML
Kierownik warsztatu
Kierownik warsztatu



Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:45, 29 Gru 2016    Temat postu:

Jawor napisał:
iglica 1 lub 2 od dołu nie pamiętam. Ustaw zapon i wyprzedzenie. Wtedy ustaw gaźnik jak w książce.


Ile rowków mają wasze iglice , moja ma aż 5 i zastanawiam się czy to oryginał.
Jak ustawiłem na środkowy to reakcja na otwarcie manetki była z bardzo dużym opóźnieniem , przestawiłem na 2 od dołu i teraz reaguje momentalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jawa250.fora.pl Strona Główna -> Silnikowe kwestie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin